Ik ben met mijn advocaat dit aan het uitzoeken, je gaat de overeenkomst met je handtekening aan,, en je overaankomst word ontbonden met dezelfde handtekening mits binnen het afgesproken opzeg termijn en rechtgeldige regels, voeldoe je aan die voorwarde is daarmee dus je voordeelpas ook beeindigd het is immers dezelfde pas, en die valt onder hetzelfde contracht die je met EEN handtekening bent aangegaan, dus met een handtekening ontbind.
Uiteindelijk moet de rechter natuurlijk beslissen, en als dat in mijn voordeel is kunnen ze voor de tweede keer en flink bedrag op mijn rekenig storten tijd is geld.
ps wat wel slim is maar geen must. is aangetekend je pas retourneren, en ik bedoel met geen must er staat niet in de overeenkomst dat je dat aangetekend moet retourneren, alleen deze organisatie zal ten aller tijden beweren wij hebben niets ontvangen, maar dat is volgens mij ook niet zo belangrijk want hoe de voordeelpas in het contracht verweven zit is naar mijn idee niet rechtsgeldig Maargoed we wachten geduldig af.
Nog en belangrijk punt blijf keurig betalen tot je je gelijk heb gehaald.
En bespreek eerst met je advocaat over omkosten verhalen in hoever dat zinvol voor jou is, anders wordt het en dure grap.
Word vervolgd
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)