LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo Medewerker komt afspraken niet na

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
RSTOP
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:25

Ziggo Medewerker komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door RSTOP »

In de laatste week van vorige jaar heb ik bij de MediaMarkt een nieuwe televisie
met een ziggo pakket gekocht.
Hierbij was een actie dat je voor 3 maand gratis een hd-tvpakket hebt.
Ik heb ziggo opgebeld dat ik mij graag wou aanmelden hiervoor.
maar hun kenden dit pakket niet, naar een lang gesprek met veel discusie zij de medewerker van ziggo dat hij nog even wou navragen, na dit gedaan te hebben herkend hij toch dit pakket(altans dat zegt hij). Deze medewerker vertelde dat hij mij hiervoor heeft aangsloten, maar hij vroeg nieteens naar mijn gegevens.
waarop ik zij, moet je mijn gegevens niet hebben. en deze alsnog heb gegeven.

Nu de tijd van mijn proeftijd van de nieuwe kaart is verlopen heb ik geen hd-zenders, en heb met ziggo contact gehad en die beweren dat ik dit pakket niet heb. en willen me nu alsnog een pakket aansmeren van 5,95p/m

Wat kan ik hieraan doen. want contact met ziggo werkt ook niet, want als je een klacht wilt indienen dat herkend de ziggo site het niet

ed2810
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 jan 2011 21:11

Re: Ziggo Medewerker komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door ed2810 »

Misschien lees ik de vraag niet helemaal goed, maar het is toch logisch dat na een proefperiode de weergave van de HD-zenders gestopt wordt?! De kosten voor dit pakket zijn 5,95 per maand. Met dit pakket ontvang je een aantal extra HD-zenders. Extra? Ja, want Ned 1, 2, 3 en Eurosport worden gewoon in HD aangeboden. Overige HD zenders ontvangen kost dus 5,95. Klacht indienen heeft geen enkele zin!

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Ziggo Medewerker komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.

ed2810
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 jan 2011 21:11

Re: Ziggo Medewerker komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door ed2810 »

Dat zou inderdaad zo kunnen zijn nu je het zo zegt. Deze TV is toch gekocht met een pakket van Ziggo. Daar zal dan ook de gratis aanbieding van HD TV bij hebben gezeten. Dit kun je doorgeven aan Ziggo, als dat niet lukt gewoon contact opnemen met de Mediamarkt. Daar heb je het product met de aanbieding gekocht. Ben wel benieuwd hoe dit afloopt!

Gesloten