LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo alles in een pakket met interactieve ontvanger 149,00

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
leonmols
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 nov 2005 12:00

Re: Ziggo alles in een pakket met interactieve ontvanger 149,00

Ongelezen bericht door leonmols »

Overigens is dezelfde klacht (geluid wegvallen) door diverse Ziggo gebruikers gemeld op Ziggo gebruikersforum.

mathildeve
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2011 05:06

Re: Ziggo alles in een pakket met interactieve ontvanger 149,00

Ongelezen bericht door mathildeve »

Wij hebben ziggo gebeld toen deze aanbieding in beeld kwam. Wij hebben ze gevraagd wat ze doen voor klanten die al in hun bezit zijn. 'mevrouw', u hebt ook vast wel een leuke aanbieding gehad toen u overging naar ons. Wij hadden op dat moment ook een tariefwijziging gehad en ik kon dus kosteloos opzeggen en op zoek gaan naar een ander. Dit vonden ze toch jammer en toen werd er gezegd dat er voor bestaande klanten wel een optie was. Alleen je abonnement verhogen, dit hebben wij dus gedaan. Nu hebben wij ook de ontvanger voor 149 euro. Als je dus op wilt zeggen dan kan het ineens wel! het vreemde is wel dat in 4 telefoontjes die wij hebben gemaakt met Ziggo, wij ook 4 verschillende antwoorden kregen. Nu hebben we op papier de belofte staan van de medewerker die ons de ontvanger wel kon aanbieden.

Patricia_1969
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 nov 2010 13:31

Re: Ziggo alles in een pakket met interactieve ontvanger 149,00

Ongelezen bericht door Patricia_1969 »

Niamha schreef:Uiteindelijk hebben we haar zo ver gekregen dat ze ons een retourneer pakket zou opsturen.
Wat is dat ? Ik moest mijn kastje op eigen houtje retourneren ? :shock:

mennonl
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jan 2011 23:12

Re: Ziggo alles in een pakket met interactieve ontvanger 149,00

Ongelezen bericht door mennonl »

vandaag ging ik toch maar is bellen en meteen opzeggen
ze vroegen naar welke provider ik over wou gaan
en wat de reden was ik alles verteld

en oppeens kan ik wil met een upgrade van me abonement + weer een jaar aan ze vast wel de digitale ontvanger voor 149 euro kopen

hulde voor ziggo!! :?

visje-36
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 dec 2010 20:41

Re: Ziggo alles in een pakket met interactieve ontvanger 149,00

Ongelezen bericht door visje-36 »

Ik vind het ronduit belachelijk,dat je als (jarenlange) vaste klant geen gebruik kan maken van het aanbod van €149,00.
Mijn oude decoder begint het te begeven,en ben toe aan een nieuwe.
Opzeggen en op een andere naam nemen is te omslachtig,en de ervaring via anderen,leert mij dat je dan 3 weken zonder zit.

Ziggo is hier(buiten Tele2) de enige aanbieder in de buurt.
Heb vandaag telefoon gehad en kan voor €34,95 alles in 1 nemen bij Tele2 met interactieve TV en decoder.
Dit heb ik niet gedaan,omdat het TV pakket beduidend minder is dan bij Ziggo.

Ze gooien wel de abonnementskosten omhoog,verwijderen steeds meer zenders,waar niets voor terug komt,mits je extra betaald,maar de vaste klanten tegemoet komen doen ze niet.

Ook ik moet gewoon €349,00 betalen,terwijl ik al vanaf het begin klant ben en met een upgrade ga ik niet akkoord,ik betaal al genoeg aan Ziggo.

Mss dat ik toch maar over ga naar Tele 2,dan maar met minder zenders,als ik dan er voor kies om €10,00 extra per maand bij te betalen,kan ik ook nog eens gratis bellen naar alle vaste nummers binnen Nederland.

Ziggo zit hier ook op het forum(dat weet ik door een opgelost probleem met telefonie enkele maanden geleden),maar nu laten ze zich niet horen.

HOERA VOOR ZIGGO!!!!

Ik denk dat ze zo veel vaste klanten zullen gaan verliezen,waarvan ik er 1-tje ben!

Ziggo,laat eens van jullie horen!!!!

mrflik
Berichten: 53
Lid geworden op: 13 feb 2011 16:55

Re: Ziggo alles in een pakket met interactieve ontvanger 149,00

Ongelezen bericht door mrflik »

Of, zeg alles op.. kijk 2 maand analoog tv en meld je daarna aan als nieuwe klant :-)

FrankItalie
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2011 15:01

Re: Ziggo alles in een pakket met interactieve ontvanger 149,00

Ongelezen bericht door FrankItalie »

Ik ben al jarenlang trouw klant van Ziggo. Dus gisteren onze vrinden van Ziggo maar eens gebeld of ik in aanmerking kon komen als trouwe klant voor de Interactieve HD recorder. Nou ik kreeg van de klantenservice te horen dat dit mogelijk is voor € 199,= mits ik mijn abonnement verhoog. Dus al € 50,= meer dan de genoemde € 149,=.
Ik heb nu Alles-in-1-plus en dan moet ik naar Alles-in-1-extra hetgeen ik niet nodig heb maar wel € 15,= per maand duurder is. Er werd gezegd U zal een aantal jaar geleden ook wel een aanbieding hebben gehad hetgeen niet waar is en Ziggo kon het zelf ook niet aantonen men roept maar wat en is arrogant en denkt alleen maar aan nieuwe klanten binnenhalen bestaande klanten tellen niet meer mee.
Ik ga dit uiteraard niet doen als trouwe klant wordt je door Ziggo weer eens slecht behandeld. Ik ga nu maar een nieuwe provider uitzoeken en alles omzetten echt zin heb ik hier niet in en daar gokt Ziggo ook op. Klantvriendelijkheid is bij dit bedrijf toch echt heel ver te zoeken.

kees van buuren
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2011 13:15

Re: Ziggo alles in een pakket met interactieve ontvanger 149,00

Ongelezen bericht door kees van buuren »

In juni 2009 Ziggo interactief besteld, kastje voor € 130,= icm abonnement voor 2 jaar. Zonder verdere bijkomende kosten. Deze maand een brief gehad van Ziggo dat wij per maand een afbetaling moesten doen van € 5.=. Sorry voor de fout maar wij hoefden niet te betalen vanaf juni 2009 maar vanaf februari 2010. Alvast werd € 70,- afgeboekt ( 14 maanden ) stond er niet bij en daarna tot einde looptijd contract. Dus april, mei en juni 2011. Telefonisch bezwaar gemaakt dat voorwaarden gedurende de looptijd werden gewijzigd want in mijn voorwaarden stond de betaling van € 5 per maand niet. Dit heeft de 70,= al gescheeld want dit werrd gecrediteerd! Klagen helpt dus. Vandaag een brief aan dir klantenservice gestuurd dat ik niet de ontbrekende € 5 zou betalen aangezien de voorwaarden tijdens de looptijd was veranderd. Ben benieuwd. Lering voor wie dit leest, kijk in je voorwaarden, kijk of het veranderd wordt tijdens de looptijd en schrijf een brief. Succes gewenst. Groet Kees

g-energie
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 sep 2009 22:37

Re: Ziggo alles in een pakket met interactieve ontvanger 149,00

Ongelezen bericht door g-energie »

Veel providers hebben helemaal geen kosten voor een televisieontvanger kijk maar eens op Goedkoopste alles in 1 pakket om providers met alles in 1 pakketten te vergelijken

cdeveer
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2011 20:50

Re: Ziggo alles in een pakket met interactieve ontvanger 149,00

Ongelezen bericht door cdeveer »

Ja, ook wij in 2009 gegaan voor interactieve tv. Wij moesten helaas naar Ziggo :( , na verhuizing uit A'dam waar we bij UPC niets hoefden te betalen voor de interactieve HD recorder. Na een hoop gezeik en correctiefacturen eindelijk rust, tot ook wij half februari ineens die brief kregen van niet betaalde aflossing op een decoder etc :shock: . Nou, wij hebben in 2009 een bedrag in één keer afgetikt van € 130 éénmalig kosten (staat op de factuur) en nu krijgen we ineens van een medewerker te horen dat we daarnaast ook nog 2 jaar € 5,00 hadden moeten betalen (zijnde eerst gegeven korting op de decoder) :?: Ook moeten we nog achterstallige abonnementskosten betalen voor het interactieve totaalpakket wat daarbij zou horen. Als ik op de site kijk, dan is dat echter gewoon zo'n los pakket wat je als aanvulling op je basispakket kunt kiezen. Ik heb dat echter nooit besteld :roll: . Wat moet ik met programma gemist als ik gewoon als zelf op de decoder kan opnemen of pauzeren. Als ik nu weer terugbel krijg ik ineens te horen dat ze om 20:00 uur naar huis gaan, terwijl ik zojuist om 20:19 mijn vorige gesprek voerde en in de correspondentie staat dat ze tot 22:00 uur aanwezig zijn. Wat een ballentent! :twisted:

Huijberts
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2011 12:35

Re: Ziggo alles in een pakket met interactieve ontvanger 149,00

Ongelezen bericht door Huijberts »

ik zou wel eens willen weten of er meer mensen zijn die van de een op andere dag moeten gaan bijbetalen aan een decoder die ze in 2009 voor € 130,00 hebben besteld. Ik krijg in ieder geval mijn € 70,00 niet terug.

kees van buuren
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2011 13:15

Re: Ziggo alles in een pakket met interactieve ontvanger 149,00

Ongelezen bericht door kees van buuren »

Aan huijberts en vd Veer: bellen met Ziggo helpt, ik kreeg het voor elkaar dat de € 70 werd gecrediteerd. Blijven aandringen bij de call medewerker. Zij moet dit naar een andere afdeling sturen om het bedrag van € 70 te crediteren. Als dat niet helpt direct een brief sturen waarin u schrijft dat u de € 70 niet betaalt en ook de ander € 5 per maand niet omdat u al bij aanschaf een korting kreeg icm het 2 jarig abonnement.

Gesloten