LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meubelline Nijmegen
Re: Meubelline Nijmegen
Okidoki.
Wanneer is de storing voorbij?
Volgens mij is die storing alleen bij deze topic. Of zie ik dat verkeerd.
En waarom is de verwijzing door chamox..... naar de fabrikant van Divina meubels, italiaans hoogglans ook verdwenen?
Wanneer is de storing voorbij?
Volgens mij is die storing alleen bij deze topic. Of zie ik dat verkeerd.
En waarom is de verwijzing door chamox..... naar de fabrikant van Divina meubels, italiaans hoogglans ook verdwenen?
Laatst gewijzigd door mientjes op 26 jan 2011 14:09, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Meubelline Nijmegen
Is er bij iemand al een oplossing gedaan door Meubellife om meubels, etc. te vernieuwen naar aanleiding van Uw klachten? Wij hebben nog steeds niets vernomen van Meubellife. Alleen een voorstel om voor 100 euro eventueel elementen te vernieuwen. En de scheef hangende deuren te stellen dat moet door een monteur gedaan worden, wat daar de kosten van zijn ?????
Het lijkt wel Meubelline. Beloven van alles maar dan hoor je niets meer.
Toch geef ik ze nog ff de voordeel van de twijfel om alles op te lossen zonder bijbetaling. Heb ook al advokaten kosten gehad en al een jaar ergenis. Misschien dat ze ons ooit nog eens uitnodigen voor een gesprek over een goede oplossing.
Het lijkt wel Meubelline. Beloven van alles maar dan hoor je niets meer.
Toch geef ik ze nog ff de voordeel van de twijfel om alles op te lossen zonder bijbetaling. Heb ook al advokaten kosten gehad en al een jaar ergenis. Misschien dat ze ons ooit nog eens uitnodigen voor een gesprek over een goede oplossing.
Laatst gewijzigd door mientjes op 25 jan 2011 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Meubelline Nijmegen
En? Is alles al opgelost?aranka1985 schreef:Net gebeld met meubelline / meubellife
Ze wisten nog wie ik was. het is dus zeker hetzelfde bedrijf alleen onder een andere naam verder gegaan.
Ik moest een mail sturen naar [email protected] met alle onderdelen die ik vervangen wilde hebben en dan zou dit uiterlijk de tweede week van januari bij hun binnen zijn.
Volgens hun was er al iemand geweest voor mijn bank. Dit is zeker niet het geval. De bank was volgens hun weer een ander probleem en kon niet zo snel worden opgelost.
We zijn nu een jaar verder dus het binnen een jaar oplossen lijkt me ook niet erg snel.
ik heb zojuist de mail aan ze verstuurd en ze het ultimatum gegeven om alles dit jaar nog in orde te maken. Ik geef ze nog 1 laatste kans. ( echter heb ik weinig vertrouwen meer in een goede afloop )
Ik laat mijn aangifte afspraak voor vrijdag ook gewoon staan. Indien ik voor die dag een duidelijke leverdatum en oplossing heb ontvangen trek ik hem dan wel in.
Nu maar weer afwachten,
Zijn er meerdere waarbij ze het voorstel hebben gedaan om het op te lossen?
En is dit ook daadwerkelijk gebeurt?
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 02 okt 2010 20:16
Re: Meubelline Nijmegen
Ik zie nog niks??sjoegel schreef:Er is een storing. Ze gaan alles terugzetten.
Re: Meubelline Nijmegen
Ikke ook niet?? Wat is het stil hier op deze topic?????ChamonixDito schreef:Ik zie nog niks??sjoegel schreef:Er is een storing. Ze gaan alles terugzetten.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 20 dec 2010 18:16
Re: Meubelline Nijmegen
Ik moest van Deniz alle berichten van dit forum halen voordat hij mij zou helpen. Dit had ik gedaan maar door de storing bleven ze staan.
Echter denk ik dat hij nooit van plan is geweest 1 van ons te helpen en ons alleen maar aan het lijntje houdt om zo negatieve publicatie te voorkomen.
Ben er helemaal klaar mee en heb voor morgen weer een afspraak staan bij de politie.
Hij blijft ontkennen dat meubellife wat met meubelline te maken heeft en vind dat wij meubellife onrecht aan doen.
Het is voor mij overduidelijk dat het 1 en hetzelfde bedrijf is. En dat het een grote oplichtersbende is.
Ik heb das je goed recht ook een mail gestuurd en undercover in Nederland.
Echter denk ik dat hij nooit van plan is geweest 1 van ons te helpen en ons alleen maar aan het lijntje houdt om zo negatieve publicatie te voorkomen.
Ben er helemaal klaar mee en heb voor morgen weer een afspraak staan bij de politie.
Hij blijft ontkennen dat meubellife wat met meubelline te maken heeft en vind dat wij meubellife onrecht aan doen.
Het is voor mij overduidelijk dat het 1 en hetzelfde bedrijf is. En dat het een grote oplichtersbende is.
Ik heb das je goed recht ook een mail gestuurd en undercover in Nederland.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 20 dec 2010 18:16
Re: Meubelline Nijmegen
volgende bericht van Deniz ontvangen. Ze blijven nog steeds ontkennen iets met elkaar te maken te hebben
Wat ben jij een zielig meid zeg, dat je ons nog steeds vergelijkt met Meubelline. Je kan overal heen gaan waar je wilt maar dat zal niks uithalen J omdat wij NIKS met Meubelline te maken hebben. Wat jij moet doen is ff op geenleven.nl kijken J.
Mvg,
Deniz
Wat ben jij een zielig meid zeg, dat je ons nog steeds vergelijkt met Meubelline. Je kan overal heen gaan waar je wilt maar dat zal niks uithalen J omdat wij NIKS met Meubelline te maken hebben. Wat jij moet doen is ff op geenleven.nl kijken J.
Mvg,
Deniz
Re: Meubelline Nijmegen
Ik heb op 24-1 een mailtje gestuurd naar Meubellife met de vraag wanneer en welke elementen gaan ze vervangen. Alles of deels? Op 25-1 kreeg ik het antwoordt, lees;
Sorry maar voor mij is de maat vol. Het enige wat u doet is actief zijn op Radar meer doet u blijkbaar niet. U zoekt het maar uit met u vrienden op Radar ik heb het helemaal gehad met u en u verhalen. Hoop dat u via Meubelline alle schade elementen kunt vervangen, maar ik zal niks meer betekenen voor u.
Mvg,Deniz
Ik denk dat ze ons alleen maar stil hebben willen houden zodat wij niks zouden schrijven. De enigste gedachte die ik hier aan over heb gehouden is dat Meubellife niet van plan is geweest om onze klachten i.v.m. Meubelline op te lossen. Op de vraag of iemand mij weer kan helpen aan het adres van de fabrikant komt ook al geen reaktie.
Dit bedrijf is eerst opgestart geweest door vader, daarna door zoon Arjan en nu ??? Deniz. Dat kost toch start kapitaal. En dan zeggen ze dat ze alle problemen gaan oplossen en dat kost ook nog eens kapitalen. Zelfs de koude douche is nog te veel.
Sorry maar voor mij is de maat vol. Het enige wat u doet is actief zijn op Radar meer doet u blijkbaar niet. U zoekt het maar uit met u vrienden op Radar ik heb het helemaal gehad met u en u verhalen. Hoop dat u via Meubelline alle schade elementen kunt vervangen, maar ik zal niks meer betekenen voor u.
Mvg,Deniz
Ik denk dat ze ons alleen maar stil hebben willen houden zodat wij niks zouden schrijven. De enigste gedachte die ik hier aan over heb gehouden is dat Meubellife niet van plan is geweest om onze klachten i.v.m. Meubelline op te lossen. Op de vraag of iemand mij weer kan helpen aan het adres van de fabrikant komt ook al geen reaktie.
Dit bedrijf is eerst opgestart geweest door vader, daarna door zoon Arjan en nu ??? Deniz. Dat kost toch start kapitaal. En dan zeggen ze dat ze alle problemen gaan oplossen en dat kost ook nog eens kapitalen. Zelfs de koude douche is nog te veel.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 02 okt 2010 20:16
Re: Meubelline Nijmegen
Hierbij opnieuw de linkjes van de fabrikant van Mientjes:
http://www.bencompany.it/sal_cla.php (kijk hier even of je serie erbij staat)
http://www.bencompany.it/contatti.php (via deze gegevens kun je contact opnemen)
Als aanvulling heb ik zelf ook nog twee probleempjes waarop ik ook ineens weer geen antwoord meer krijg. Ik waag nog een laatste contactpoging, bij het uitblijven van reactie ga ik ook maar "da's je goed recht" inschakelen.
http://www.bencompany.it/sal_cla.php (kijk hier even of je serie erbij staat)
http://www.bencompany.it/contatti.php (via deze gegevens kun je contact opnemen)
Als aanvulling heb ik zelf ook nog twee probleempjes waarop ik ook ineens weer geen antwoord meer krijg. Ik waag nog een laatste contactpoging, bij het uitblijven van reactie ga ik ook maar "da's je goed recht" inschakelen.
Laatst gewijzigd door ChamonixDito op 05 feb 2011 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 02 okt 2010 20:16
Re: Meubelline Nijmegen
dat lijkt mij een goed idee om gezamelijk "da's je goed recht" in te schakelen. Wie neemt het voortouw? Daar Meubellife ons, ook in deze topic, heeft belooft om onze problemen op te lossen. Helaas, er is niets gedaan, dus valt dit onder misleiding.ChamonixDito schreef:Hierbij opnieuw de linkjes van de fabrikant van Mientjes:
http://www.bencompany.it/sal_cla.php (kijk hier even of je serie erbij staat)
http://www.bencompany.it/contatti.php (via deze gegevens kun je contact opnemen)
Als aanvulling heb ik zelf ook nog twee probleempjes waarop ik ook ineens weer geen antwoord meer krijg. Ik waag nog een laatste contactpoging, bij het uitblijven van reactie ga ik ook maar "da's je goed recht" inschakelen.
Bedankt voor de linkjes van de fabrikant.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 feb 2011 12:01
Re: Meubelline Nijmegen
Hallo Ik lees zojuist over meubellife 8 dec 2010 heb ik een hoekbankstel gekocht bij deze zaak en er komen allemaal vlekken op het zogenaamde Pellini leder De veringen springen spontaan en heb er 1200 euro voor betaald Ben nu met de rechtsbijstand bezig om mijn geld terug te eisen Van het bedrijf zelf wordt er niet gereageerd op brieven van de advokaat. Mijn vraag is dan ook heeft het nut om aangifte te doen want ik voel me ook opgelicht.
Re: Meubelline Nijmegen
Pellini leer is gewoon neppe kunstleer. Waarschijnlijk hebben ze jou gewoon wijsgemaakt dat het echt rundleer is.boyenduke1en2 schreef:Hallo Ik lees zojuist over meubellife 8 dec 2010 heb ik een hoekbankstel gekocht bij deze zaak en er komen allemaal vlekken op het zogenaamde Pellini leder De veringen springen spontaan en heb er 1200 euro voor betaald Ben nu met de rechtsbijstand bezig om mijn geld terug te eisen Van het bedrijf zelf wordt er niet gereageerd op brieven van de advokaat. Mijn vraag is dan ook heeft het nut om aangifte te doen want ik voel me ook opgelicht.
Re: Meubelline Nijmegen
Als ze gezegd hebben dat het echt leer is dan is het oplichting. Maar dat moet op de bon staan. Reageren ze ook niet op een mailtje? Binnen 2 maanden is het toch garantie?Harmmm schreef:Pellini leer is gewoon neppe kunstleer. Waarschijnlijk hebben ze jou gewoon wijsgemaakt dat het echt rundleer is.boyenduke1en2 schreef:Hallo Ik lees zojuist over meubellife 8 dec 2010 heb ik een hoekbankstel gekocht bij deze zaak en er komen allemaal vlekken op het zogenaamde Pellini leder De veringen springen spontaan en heb er 1200 euro voor betaald Ben nu met de rechtsbijstand bezig om mijn geld terug te eisen Van het bedrijf zelf wordt er niet gereageerd op brieven van de advokaat. Mijn vraag is dan ook heeft het nut om aangifte te doen want ik voel me ook opgelicht.
Laatst gewijzigd door mientjes op 23 feb 2011 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 20 dec 2010 18:16
Re: Meubelline Nijmegen
is het geen idee om er met z'n allen heen te gaan?
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 02 okt 2010 20:16
Re: Meubelline Nijmegen
Jammer, jammer, jammer Na dat ik eerst het idee had dat alles netjes opgelost was / zou worden, blijf ik ondanks herhaaldelijk mailen naar zowel Van der Made Meubelagenturen en zelfs de fabrikant Meubar verstoken van berichtgeving.
De Eetkamertafel zou nog worden vervangen en een van de vervangen eetkamer kuipstoeltjes bleek achteraf ook niet goed (fabrieksfoutje, stoel staat scheef / wiebelt).
Ik heb het idee dat het voor mij dus zeker nooit meer meubels kopen wordt bij een dergelijk bedrijf of van het merk Meubar.
Inmiddels het plan opgevat om alles maar op Marktplaats te zetten voor een prikkie en echte meubels te gaan kopen.
Mijn vorige meubels waren van Jivé Design, gekocht bij Heylen in Peer en inmiddels 15 jaar oud. (overigens prima service gehad destijds, alles keurig geleverd en gemonteerd en de monteurs gingen destijds pas om 19.30 uur weg). Alles was nog in prima toestand, deuren zijn zelfs in al die jaren nooit bijgesteld en inmiddels geniet iemand anders er nog van.
Ondanks mijn eerdere positieve gedachte op dit forum na de eerste strubbels, nu dan toch de KOUDE DOUCHE De garantie wordt uiteindelijk verleend door de fabrikant en uitgevoerd door de leverancier.
Inmiddels wel een reactie gehad van Meubellife dat het tafelblad binnen is en alsnog omgeruild kan worden
Tsjaa dan blijft de ene kwestie van het stoeltje nog, echter deze was omgeruild door de fabrikant en kan ik dus niet toeschrijven aan Meubellife. Alhoewel ik hoop dat Meubellife hier een oplossing danwel bemiddeling in kan bieden.
De Eetkamertafel zou nog worden vervangen en een van de vervangen eetkamer kuipstoeltjes bleek achteraf ook niet goed (fabrieksfoutje, stoel staat scheef / wiebelt).
Ik heb het idee dat het voor mij dus zeker nooit meer meubels kopen wordt bij een dergelijk bedrijf of van het merk Meubar.
Inmiddels het plan opgevat om alles maar op Marktplaats te zetten voor een prikkie en echte meubels te gaan kopen.
Mijn vorige meubels waren van Jivé Design, gekocht bij Heylen in Peer en inmiddels 15 jaar oud. (overigens prima service gehad destijds, alles keurig geleverd en gemonteerd en de monteurs gingen destijds pas om 19.30 uur weg). Alles was nog in prima toestand, deuren zijn zelfs in al die jaren nooit bijgesteld en inmiddels geniet iemand anders er nog van.
Ondanks mijn eerdere positieve gedachte op dit forum na de eerste strubbels, nu dan toch de KOUDE DOUCHE De garantie wordt uiteindelijk verleend door de fabrikant en uitgevoerd door de leverancier.
Inmiddels wel een reactie gehad van Meubellife dat het tafelblad binnen is en alsnog omgeruild kan worden
Tsjaa dan blijft de ene kwestie van het stoeltje nog, echter deze was omgeruild door de fabrikant en kan ik dus niet toeschrijven aan Meubellife. Alhoewel ik hoop dat Meubellife hier een oplossing danwel bemiddeling in kan bieden.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 02 okt 2010 20:16
Re: Meubelline Nijmegen
Hoe gek kunnen dingen lopen of hoe goed kunnen dingen gaan
Ik moet zeggen dat Meubellife wederom netjes heeft gereageerd op mijn laatste email en heeft toegezegd te zullen proberen de laatste 2 probleempjes op te lossen.
Wel moet ik hierbij zeggen dat ik bij reactie van Deniz hem netjes antwoord terug geef en hem in zijn waarde laat, net zoals hij mij in de mijne laat.
Voor de mensen die toch nog problemen hebben, ik zou zeggen, probeer toch een normaal gesprek met hem aan te gaan want uiteindelijk kun je er alleen maar mee winnen.
Uiteraard is het ook voor mij weer even afwachten, maar zoals altijd, blijf ik goede hoop houden op een oplossing.
Ik moet zeggen dat Meubellife wederom netjes heeft gereageerd op mijn laatste email en heeft toegezegd te zullen proberen de laatste 2 probleempjes op te lossen.
Wel moet ik hierbij zeggen dat ik bij reactie van Deniz hem netjes antwoord terug geef en hem in zijn waarde laat, net zoals hij mij in de mijne laat.
Voor de mensen die toch nog problemen hebben, ik zou zeggen, probeer toch een normaal gesprek met hem aan te gaan want uiteindelijk kun je er alleen maar mee winnen.
Uiteraard is het ook voor mij weer even afwachten, maar zoals altijd, blijf ik goede hoop houden op een oplossing.
Re: Meubelline Nijmegen
Als Deniz dit leest laat hij dan kontakt opnemen met ons om de problemen echt op te lossen. Zoals U heeft kunnen lezen was de laatste mail van Deniz niet zo prettig. Ben benieuwd hoe alles afloopt.ChamonixDito schreef:Hoe gek kunnen dingen lopen of hoe goed kunnen dingen gaan
Ik moet zeggen dat Meubellife wederom netjes heeft gereageerd op mijn laatste email en heeft toegezegd te zullen proberen de laatste 2 probleempjes op te lossen.
Wel moet ik hierbij zeggen dat ik bij reactie van Deniz hem netjes antwoord terug geef en hem in zijn waarde laat, net zoals hij mij in de mijne laat.
Voor de mensen die toch nog problemen hebben, ik zou zeggen, probeer toch een normaal gesprek met hem aan te gaan want uiteindelijk kun je er alleen maar mee winnen.
Uiteraard is het ook voor mij weer even afwachten, maar zoals altijd, blijf ik goede hoop houden op een oplossing.
Re: Meubelline Nijmegen
hallooo mensen!!
ik hier precies hetzelfde!! heb meubels gekocht voor 4600 euro en dan verwacht je wel wat, nou wat meubels beschadigd een foutje in een stoel, gelijk opgebeld en het zou opgelost worden, ik moest alleen wat foto's mailen, en hun zouden contact opnemen met de leverancier en mij, nou meer als een maand later nog niets gehoord, ik weer opgebeld en intussen tijd gemaild, mailtjes werden niet op gereageerd, moest weer foto's sturen etc nog niet gehoord, weer maanden later waren er knopen losgelaten op de stoelen weer gebeld weer foto's gestuurd en nog steeds niets terug! ik gemaild met ander emailadres dat ik meubels wilde kopen en toen reageerde ze wel, ik zeg wil je dan nu eindelijk reageren op mijn mailtjes over de schade!! en nog steeds niets!! ik een aangetekende brief gestuurd en vertelde dat de rechtsbijstand werd ingeschakeld als ik niets hoorde, nog steeds niets maanden lang nog niets, rechtsbijstand is ingeschakeld nou 2 maanden erna naar papieren uitwisselen heen en weer waren ze uitgeschreven bij kvk dus ze kon niets doen, maar hebben ze gewoon hun naam veranderd het is nog steeds dezelfde eigenaar, maar ik laat het er echt niet bij zitten!! ik hoorde van een andere meubelzaak dat ze al jaren hier bekend om staan ze hebben nu al 5x hun naam veranderd voor meubellifde was het woontrentd en iemand had me nog gewaarschuwd wildvreemde die mijn oude meubels overnamen hun kwamen ook uit nijmegen, maar ik dacht dat het allemaal wel mee viel, nu heb ik daar wel spijt van wat stom van me!! maar mijn advocaad gaat nu verder uitzoeken hier kunnen ze toch niet ongestraft mee wegkomen!!!!
ik hier precies hetzelfde!! heb meubels gekocht voor 4600 euro en dan verwacht je wel wat, nou wat meubels beschadigd een foutje in een stoel, gelijk opgebeld en het zou opgelost worden, ik moest alleen wat foto's mailen, en hun zouden contact opnemen met de leverancier en mij, nou meer als een maand later nog niets gehoord, ik weer opgebeld en intussen tijd gemaild, mailtjes werden niet op gereageerd, moest weer foto's sturen etc nog niet gehoord, weer maanden later waren er knopen losgelaten op de stoelen weer gebeld weer foto's gestuurd en nog steeds niets terug! ik gemaild met ander emailadres dat ik meubels wilde kopen en toen reageerde ze wel, ik zeg wil je dan nu eindelijk reageren op mijn mailtjes over de schade!! en nog steeds niets!! ik een aangetekende brief gestuurd en vertelde dat de rechtsbijstand werd ingeschakeld als ik niets hoorde, nog steeds niets maanden lang nog niets, rechtsbijstand is ingeschakeld nou 2 maanden erna naar papieren uitwisselen heen en weer waren ze uitgeschreven bij kvk dus ze kon niets doen, maar hebben ze gewoon hun naam veranderd het is nog steeds dezelfde eigenaar, maar ik laat het er echt niet bij zitten!! ik hoorde van een andere meubelzaak dat ze al jaren hier bekend om staan ze hebben nu al 5x hun naam veranderd voor meubellifde was het woontrentd en iemand had me nog gewaarschuwd wildvreemde die mijn oude meubels overnamen hun kwamen ook uit nijmegen, maar ik dacht dat het allemaal wel mee viel, nu heb ik daar wel spijt van wat stom van me!! maar mijn advocaad gaat nu verder uitzoeken hier kunnen ze toch niet ongestraft mee wegkomen!!!!
Re: Meubelline Nijmegen
oja trouwens ze hebben bij mij inderdaad gezegd dat ze het probleem gingen oplossen onderdelen waren besteld en over 4 weken binnen na 6 weken gebeld en nog niets binnen, en zo gaat het door het is alleen maar om tijd te rekken en mensen voor de gek te houden, eerst zien en dan geloven!!