LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dvd-BRANDER

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Vidojan
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2004 10:13

dvd-BRANDER

Ongelezen bericht door Vidojan »

Ik heb bij een bekende comp.zaak een systeem laten samenstellen met daarin een Sony DVD-brander, dit is nu een ½jaar geleden.
Nu gaat de brander stuk en word terug gestuurd naar Sony, is echter niet meer te maken en het betr. merk word niet meer gemaakt.
De comp.zaak zegt nu dat ik hem kan omruilen tegen een andere brander.
Maar die Sony koste toen 335,- euro en die nieuwe brander kost ± 150,- euro.
Ben ik nu verplicht dit te aksepteren of kan ik, aan deze comp.zaak vragen om mij die 350,- euro terug te betalen, zodat ik zelf kan beslissen, wat of waar ik een nieuwe brander koop.

Graag uw reaktie

Chris
Berichten: 123
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:58

Re: dvd-BRANDER

Ongelezen bericht door Chris »

Ze moeten wel een gelijkwaardige brander gaan aanbieden en niet een die onder de specs van de oude liggen.
DUs als je even de specs van de oude vergelijkt met de neiuwe die je werd aan geboden, dan moeten deze gelijkwaardig zijn.
Zo niet ja dan moeten ze een aanbieden die wel overeen komt met deoude brander.

succes

p.v.

Re: dvd-BRANDER

Ongelezen bericht door p.v. »

Je weet toch zelf ook dat de prijzen in 1/2 jaar aardig gekelderd is van zo'n dingen

Niets daald zo snel in waarde als computerspul

birkoff
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 jan 2004 15:53

Re: dvd-BRANDER

Ongelezen bericht door birkoff »

het is goed dat ze een alternatief aanbieden, de specs veranderen zeer snel, lety wel op dat u weer een min krijg of vraag naar de geleden schade (belkosten/brandstofkoste/vrijemiddag opnamen enz) of ze een snellere of een+/- hebben.

trouwens ik denk dat je wel je geld kan terug eisen.

als die winkel slim is claimen zij de schade bij zony en die keert de winkel weer geld uit, zo verdienen ze er 2x aan
kijk eens op http://staiksterk.nl

groet birkoff

birkoff
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 jan 2004 15:53

Re: dvd-BRANDER

Ongelezen bericht door birkoff »


acjzr1
Berichten: 827
Lid geworden op: 11 mar 2004 20:58

Re: dvd-BRANDER

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Het betreft hier een aankoop waarvan men mag zeggen dat deze Niet waardevast is.Men biedt bU een andere brander aan welke een lagere aanschafprijs heeft.Het is echter van belang te weten of deze brander te gemoet komt aan de eisen die U aan uw vorige brander mocht stellen.Indien dit zo is moet U genoeg nemen met een goedkopere brander.Het gaat namelijk niet om de prijs, maar om de prestaties.

Gesloten