LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
markus01
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 feb 2011 10:43

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door markus01 »

ok wij hebben wel een brief gehad maar konden niet reageren omdat we op vakantie waren en er stond in dat je binnen 48 uur na dag tekening moest reageren.

dus vandaag maar gedaan, hoop dat ze wel de spullen komen leveren.
kan je ze niet bellen dan want via mail geloof ik er niet in
of kan ik ergens anders terecht voor info

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Zijn er inmiddels meer mensen die hun spullen hebben gekregen? ;)

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

Maandag de 14e staat de levering voor ons gepland :D

markus01
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 feb 2011 10:43

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door markus01 »

goedenmorgen meneer r-slot,

hoe heeft u dat voor elkaar gekregen zou dat graag van u horen want wij wachten ook al zeer lang op onze spullen
hoop dat u mij zou kunnen terug berichten
alvast bedankt

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

markus01 schreef:ok wij hebben wel een brief gehad maar konden niet reageren omdat we op vakantie waren en er stond in dat je binnen 48 uur na dag tekening moest reageren.

dus vandaag maar gedaan, hoop dat ze wel de spullen komen leveren.
kan je ze niet bellen dan want via mail geloof ik er niet in
of kan ik ergens anders terecht voor info
Je kunt ze alleen bereiken via de mail, dus daar zou je het mee moeten doen. Als het goed is krijg je nog je spullen...daar gaan wij ook nog steeds van uit ;)

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

Ik lees al een hele tijd mee op het forum, maar nog geen berichtje geplaatst. Wij wachten al vanaf september op ons bed. Ons geduld begint echt op te raken, maar hebben nog een klein sprankeltje hoop. Ik ben benieuwd hoe het verloopt als je een leverweek heb door gekregen. Ons bed zou namelijk deze week geleverd worden, maar heb nog geen brief/mail of telefoon gehad van een tijdstip en of dag. Iemand daar ervaring mee?

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

markus01 schreef:goedenmorgen meneer r-slot,

hoe heeft u dat voor elkaar gekregen zou dat graag van u horen want wij wachten ook al zeer lang op onze spullen
hoop dat u mij zou kunnen terug berichten
alvast bedankt
Gewoon middels telefoon en mail verkeer.

Als je als uitgangspunt neemt, dat je ondanks de situatie te maken hebt met medewerkers die ter goeder trouw zijn, en hun stinkende best doen om alles in goede banen te leiden, en je fatsoenlijk opsteld, kom je een heel eind.

richardz1973
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door richardz1973 »

@Kelly
Wij hebben ook een brief gehad met als leverdatum week 6.
Echter nadat ik zondag een mail had gestuurd met de vraag op welke dag ik
mijn bank komende week kon verwachten, kreeg ik als reactie dat volgens hun gegevens onze bank gepland stond voor week 8.
Dus weer uitstel en ook wij wachten al sinds 28 september.
Ik heb hier op de volgende mail naar hen gestuurd

Geachte mijnh./mevr.

Helaas komt de door U verstuurde mail aan mij niet op mij over als of U enige intentie heeft om mijn vragen te beantwoorden !
Onbeantwoord blijft de vraag hoe het verder gaat met de garantievoorwaarden die van toepassing zijn op de door U geleverde producten.

Zoals U kan zien in bijgevoegde documenten heeft U wel degelijk aangegeven in U brief dat de bank in week 6 bij U binnen zal komen en dus mag ik na al het uitstel tot nu toe er van uitgaan dat deze ook aan mij zal worden geleverd in deze week, week 6 dus.

Mocht dit door welke door U aangedragen reden dan ook niet het geval zijn dan wil ik U bij deze mededelen dat ik de bank niet op een later tijdstip zal accepteren dan week 6.

Dit houd voor U in dat, indien dit toch het geval is U de order als geannuleerd mag beschouwen en dat U het door mij aanbetaalde bedrag dient over te maken op het rekeningnummer waarvan U het ook heeft ontvangen (zie pin-bon in bijlage) Dit is tevens van toepassing indien ik op de dag van levering geen duidelijkheid heb omtrent
de garantievoorwaarden.


Uit de onvolledigheid, onduidelijkheid, klant onvriendelijkheid, onbereikbaarheid en het in gebreke blijven van U kant rest mij geen andere conclusie dan dat ik met een onbetrouwbare
instantie te maken heb.


Inmiddels heb ik alweer te horen gekregen dat ik naar mijn aanbetaling kan fluiten.
Neem van mijn aan dat U allen te maken heeft met niets minder dan oplichters !

Ik ben er klaar mee.
(ik wacht wel weer een week of 10 op een bank bij de volgende winkel)

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

@richardz1973

Jeetje.. Hier was ik dus al bang voor. Bedankt in het ieder geval voor je reactie. Ik ga ook gelijk een mail sturen en ik ben benieuwd wat ik voor reactie krijg... Hoop op goed nieuws, maar ben er bang voor. Ik houd jullie op de hoogte.

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

Zoals gezegd een mail verstuurd naar Meubelmarkt. Krijg gelijk antwoord terug. Verder weinig antwoord op mijn vraag. Maar gewoon nog even afwachten dus.. Ik wacht nu al bijna een half jaar dus die paar dagen kunnen er ook nog wel bij :wink:


Beste mevrouw Herber,

Helaas geeft de leverancier niet aan ons door welke dag hij komt leveren. Wanneer wij uw order hebben ontvangen nemen wij telefonisch contant met u op.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd,


Met vriendelijke groet,
De Meubelmarkten

richardz1973
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door richardz1973 »

Natuurlijk Kelly en maar weer wachten....
Mijn is nu ook weer verteld dat er deze week "een" levering komt
maar of mijn bank er bij zit wisten ze nog niet.
Ze doen het geraffineerd maar ze weten het wel telkens
opnieuw te rekken.

Enig idee waar je voor garantie terecht kan nu ze ophouden te bestaan ?
Mijn hebben ze niet kunnen overtuigen

Gr. Richard

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

Nee daar heb ik geen idee van. Dat vroeg ik mezelf ook al af dus heb ik nog even gereageerd op hun mailtje met onder anderen die vraag. Ik ben benieuwd. Ze weten het inderdaad op een of andere manier steeds weer te rekken...

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

Alweer een snelle reactie terug op de vraag hoe het zit met de garantie.

Beste mevrouw Herber,

Graag gedaan.

Op dit moment voeren wij op last van de Belastingdienst een beperkte bedrijfsvoering, waarin wij geen service kunnen verlenen. Onze prioriteit ligt op dit moment bij het uitleveren van alle bestelde orders. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd,


Met vriendelijke groet,

De Meubelmarkten

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Kelly4 schreef:Alweer een snelle reactie terug op de vraag hoe het zit met de garantie.

Beste mevrouw Herber,

Graag gedaan.

Op dit moment voeren wij op last van de Belastingdienst een beperkte bedrijfsvoering, waarin wij geen service kunnen verlenen. Onze prioriteit ligt op dit moment bij het uitleveren van alle bestelde orders. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd,


Met vriendelijke groet,

De Meubelmarkten

Het CBW hierover:
2. Ik heb een klacht over een product maar de winkelier is inmiddels failliet. Wat kan ik nu doen?
Wanneer het bedrijf failliet is, vervalt ook de productgarantie. U zou nog kunnen proberen of de fabrikant iets voor u kan doen.


Je hebt dus geen enkele garantie meer als de boel op de fles gaat. Denk er dus goed over na voordat je de producten aanneemt/koopt!!

richardz1973
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door richardz1973 »

Dat bedoel ik.
Ik zeg NIET doen!
Boycotten die oplichters.
Hoeveel aanbetaling ben je kwijt en hoeveel schade krijg je nog als je de produkten
afneemt en het restant betaald heb.
Om te beginnen zal de fabrikant in Azië of oost-Europa komen en niet zo als mogenlijk belooft uit Nederland of belgie.
Ik weet niet hoe goed de gemiddelde forumbezoeker de Chinese taal machtig is maar mijn Chinees is belabberd!

Iedereen veel sterkte in de strijd !

Gr. Richard

marvmarlon
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 feb 2011 15:27

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door marvmarlon »

Ook wij zitten al een tijdje te wachten op onze bank. Onze bank zou deze week worden geleverd. Ik heb ergens nog een sprankje dat het ook gebeurd. Echter kunnen ze hun belofte nog geen kracht bij zetten. Bij iedere navraag naar een exacte levertijd reageren ze op zo'n manier dat ze voor zichzelf een marge inbouwen.
--------------------------------------------
Beste klant,

Wij verwachten uw bank deze week, dit kan eventueel 1 week uitlopen.
Mochten de banken worden tegen gehouden bij de douane.

Door de bepekte bedrijfsvoering kunnen wij nu geen service verlenen.
Wij verwachten in de toekomst dat dit gewoon normaal verloopt,
zoals onze algemene voorwaarden aangeven.

Met vriendelijke groet,
De Meubelmarkten
---------------------------------------------

Maar zoals gezegd heb ik nog een sprankje hoop en vertrouwen dat ze gaan leveren.

Ik houd jullie op de hoogte.

Medewerker MM
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 nov 2010 22:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Medewerker MM »

Forumlezers,

Er komt inderdaad weer een hoop binnen deze week.
Als alles is ingeklaard word alles zsm weer uitgeleverd.
Wat betreft de Garantie als de artikelen eenmaal zijn geleverd, hier blijft ook een speciaal e-mail adres voor geopend, en zullen via de leverancier garantie verlenen.

@Richardz1973
U kunt iedereen hier wel opjagen en bangmaken op dit forum, maar u heeft
makkelijk praten als je maar 25 euro hebt aanbetaald :wink:
Stop hier AUB mee, en laat ons weten of we u uit ons systeem moeten halen of contact met u op moeten voor een passende oplossing

@kokemo
Moeten wij u nog serieus nemen ?? U blijft ons maar oplichters noemen en zelfs "criminelen" Dus voel ik er weinig voor om voor zo iemand mn best te gaan doen. Dan gaat uw order idd als een nachtkaars uit. Ik vraag u vriendelijk om gewoon normaal met ons te communiceren, want tenslotte heeft NIEMAND hierom gevraagd.

Met vriendelijke groet,

MM Medewerker

suuss71
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 nov 2010 00:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door suuss71 »

Hallo allemaal,

Ik heb eindelijk na 8 mnd wachten mijn bankstel mogen ontvangen (geheel betaald vorig jaar augustus toen ze zeiden dat ze het zouden leveren) maar helaas mis ik een zit element. De missende element zou ergens in de voorraadruimte moeten zitten (waarschijnlijk montfoort) waar dus de belastingdienst beslag erop heeft gelegd en binnen een paar dagen worden deze spullen geveild op troostwijkauctions. Nu wil ik mijn missende element en de belastingdienst heeft het recht niet op het te gaan veilen daar het niet van de zaak maar van mij is (omdat ik het lang nog voor de inval volledig had betaald).
De (nieuwe) eigenaar zegt; ik mag niet bij de voorraad komen ga maar naar de belastingdienst.
De belastingdienst zegt: ga maar naar currator de heer De Putten want die weet alles.
De curator zegt: wij weten van niets want de belastingdienst weet het.
Nu moet ik dus achterhalen wie de belastingdienst deurwaarder is zodat ik hem nog op tijd kan benaderen over MIJN bankstel maar niemand wil zijn naam geven..... Weet iemand raad??
alvast bedankt

Medewerker MM
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 nov 2010 22:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Medewerker MM »

@suus71
Stuur even een mailtje met je ordernr......kijk ik even voor je

@kokemo
je reactie zegt genoeg toch ?
Als we de aanbetaling hadden ontvangen had ik dat graag gedaan. (maar helaas)
Succes met de bestelling bij de andere Meubelzaak :roll:

mvg

richardz1973
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door richardz1973 »

Hallo mm medewerker (Kiki)

Het zou jullie sieren als jullie in het belang van de klanten zouden communiceren naar hen toe
en niet op het moment dat er op het forum open wordt gepraat over de gang van zaken bij mm persoonlijk contact op te nemen zoals je zojuist bij mij hebt gedaan.

Een ieder heeft de keus hun aanbetaling als verloren te beschouwen om erger (garantie op je meubels vervalt)
in de toekomst te voorkomen.

Gr

Gesloten