LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
suuss71
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 nov 2010 00:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door suuss71 »

Hallo MM medewerker,

Wilde toch even laten weten dat ik toch enorm waardeer dat jullie ondanks alles waar het kan mensen willen helpen....

Ik hoop dat andere gedupeerden zich niet aangesproken voelen....das niet de bedoeling want ook ik heb vorig jaar april besteld en vorig jaar augustus mijn bankstel in zijn geheel betaald (1350,-) en moest afwachten, dus ik weet wat dat inhoudt.. Zeg alleen dat niet alles zwart/wit is...

Macbode
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 feb 2011 21:13

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Macbode »

Beste MM medewerker,

Wij hebben 7 januari 2011 een brief gehad dat ons bankstel week 10 geleverd zal gaan worden. Maar nu lees ik op uw site dat wij moesten reageren of wij het bankstel uberhaupt nog wilde hebben. Dit stond niet in onze brief. Ook stond er geen emailadres in om te kunnen reageren. Moet ik er nu vanuit gaan dat ons bankstel in week 10 geleverd gaat worden? (U wist tenslotte al dat wij het bankstel wilde afnemen : na telefonisch contact met Kiki)
Zie graag uw reactie tegemoet.

goudviss
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2011 00:18

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door goudviss »

Ben voor 5 weken terug gebeld dat ze de stoelen de andere dag kwamen leveren en de tafel zou over 3 weken geleverd worden,maar kreeg die morgen al vroeg een telefoontje het waren de verkeerde stoelen ze zouden nu alles in 1keer leveren na 3 weken.
Maar we horen maar niets en hebben ook geen brief gekregen.
En nu zien we dat onze eethoek geveild wordt,waar we toch al 800 euro op aan betaald hebben wat kunnen we nu nog doen,een brief of telefoontje was wel zo netjes geweest.
Of moeten we nu gaan bieden op ons bestelde eethoek
Geef ons de mogelijkheid om het resterende bedrag te betalen en hij is van ons.
ordernr 003025

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

@ goudviss

Waar kan je de veilingen van meubels zien dan? Hoop niet dat mijn bed daar ook tussen staat....

Macbode
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 feb 2011 21:13

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Macbode »

Gisteravond kwam ik op dit forum een emailadres tegen: [email protected]
Ik heb direct een mail gestuurd naar dit emailadres en gevraagd naar de status van mijn order.
Zojuist al een mail terug gekregen. Hierin staat bevestigd dat ons bankstel verwacht wordt ca. week 10.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Hier staat het http://www.troostwijkauctions.com/nl/me ... /01-13829/

Het kan weg voor weinig !

11 februari staat de hele voorraad online.

marvmarlon
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 feb 2011 15:27

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door marvmarlon »

even nieuwsgierig... Is er al iemand, die geleverd zou krijgen in week 6, gebeld over een levermoment van zijn of haar goederen?

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

@ Sjoegel; bedankt voor de site

@ marvmarlon; Wij krijgen als het goed is deze week geleverd... Ben nog niet gebeld voor een levermoment dus heb ik gister over gemailt. Heb het mailtje een paar berichtjes hiervoor geplaatst...

melampe
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 dec 2010 01:57

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door melampe »

@ marvmarlon

Mijn leveringsdatum is ook week 6.
Heb gisterenochtend gemaild met reactie dat ze de order deze week binnen verwachten.
Zodra deze binnen is, word ik gebeld door de afdeling planning.
Hoop dat ze me deze week bellen, hoe eerder, hoe beter!

ordernummer 002898

marvmarlon
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 feb 2011 15:27

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door marvmarlon »

@Kelly4 @melampe: Wij krijgen als het goed is ook deze week (week 6) onze bank geleverd. Ik ben ook prima te woord gestaan via de mail (gelukkig maar). Was even nieuwsgierig of er al gelukkige waren geweest deze week :)

Hou ons vooral allemaal op de hoogte van jullie leveringen, dan doe ik dat ook.

Gr.

richardz1973
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door richardz1973 »

Vergeten jullie niet zwart op wit jullie garantie te laten vastleggen.
Deze vervalt nu mm ophoud te bestaan en zal moeten worden overgenomen door een winkel die u dit wel kan bieden.
Doet u dit niet dan rest u slechts de hoop dat de fabrikant van u meubelstuk u tegemoet
wil komen.

Succes !

Gr. Richard

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

En ze verwachten maar, en verwachten maar, en verwachten maar.
Komt binnen week 7, nee week 10, nee we verwachten week 12 !!!

Ekster9
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 dec 2010 02:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ekster9 »

Valt me op dat ze het mailadres van de website hebben afgehaald, moet je als nog niet-wetende consument een heel forum van Radar doorscrollen om nog iets te vinden waar je ze op kunt "bereiken"...

En toch ook wel opvallend te noemen: zie tekst site die Mglashouwer hier 17 jan. nl. had neergezet. De zin 'Inmiddels is bekend geworden dat Meubelmarkten niet meer open zal gaan voor nieuwe klanten. Wij zullen enkel de lopende orders uitleveren en vervolgens de bedrijfsvoering definitief staken' is ook weggehaald. Hmmm... gaan ze toch weer gewoon lekker opnieuw beginnen?

Foto's bij Troostwijk ook bekeken, in dit geval Zevenaar. Ons bankstel staat er niet tussen tot nu toe, moet ook nog aan de zeereis beginnen geloof ik, maar zie er toch een heleboel tussen staan waar wij ook nog ter plekke op neer zijn geploft. Vreemde gewaarwording....

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

richardz1973 schreef:Vergeten jullie niet zwart op wit jullie garantie te laten vastleggen.
Deze vervalt nu mm ophoud te bestaan en zal moeten worden overgenomen door een winkel die u dit wel kan bieden.
Doet u dit niet dan rest u slechts de hoop dat de fabrikant van u meubelstuk u tegemoet
wil komen.

Succes !

Gr. Richard

Hoe kan je dit laten vastleggen? Vind het ook erg belangrijk, maar ben op het moment al blij als mijn bed uberhoud geleverd wordt... :roll:

goudviss
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2011 00:18

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door goudviss »

hallo,

ook wij zitten op een orde te wachten vanuit MM Zevenaar ,geen brief ontvangen of enige stand van zaken ,nou lees ik dat er aardig wat mensen zijn die op de een of andere manier contact hebben kunnen krijgen met MM ,nou is mijn vraag hoe en waar hebben jullie contact gekregen ,ik heb namelijk al een aantal mailtje verstuurd maar krijg niet 1 keer een antwoord terug !

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

Ik heb een brief ontvangen met leverweek en ook via de mail contact gehad:

[email protected]

Kreeg vrij snel antwoord terug, hoop dat het bij jou nu ook gaat lukken. Had je misschien een andere email?

Succes!

Elysian
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 jan 2011 21:45

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Elysian »

Van dat veilingverhaal schrok ik ook. Maar ik heb begrepen dat alleen de vrije voorraad wordt geveild; niet datgene dat besteld is door mensen. Weet niet meer waar ik dat zag staan; vast ergens op dit forum ;-)

richardz1973
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door richardz1973 »

@Kelly

Dat is een hele goeie vraag :?

Je zal het bij mm neer moeten leggen en hopen dat zij daar een passend andwoord op hebben, maar dat zou mij verbazen eerlijk gezegd.

Mijn ervaring is dat ze overal wel een antwoord op hebben maar dat het zelden een bevredigend antwoord naar ons als klant toe is.

Het is altijd een antwoord waar je alle kanten mee op kan, behalve de goeie :x

Hoe gemakkelijk is het voor hun om een prepaid telefoon aan te schaffen het nummer bekend te maken en zo de klanten normaal te woord te staan.
Kost hun niks en neemt al een beetje frustratie bij de klant weg.

Maar via de mail is natuurlijk wel gemakkelijker voor hun, je kan antwoord geven op de vragen die je zelf wil en je kan zonder problemen de moeilijke en pijnlijke fouten van je zelf ontwijken. Ook is het niet nodig om je antwoorden te beargumenteren.
Als het allemaal te ingewikkeld gaat worden, dan beantwoord je gewoon niks meer.

Gr. Richard

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

Daarom Richard, noem ik dit nou oplichters !

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

Heeft iemand die leverweek 6 heeft doorgekregen zijn goederen al gehad? Ik helaas niet (wat een verassing) verder ook geen levermoment doorgekregen, eigenlijk helemaal niets uit mm zelf gehoord. Wel zijn mijn mailtjes beantwoord, maar dat zijn inderdaad antwoorden waar je alle kanten mee op kan. Ik heb net weer gemailt of er een levermoment bekend is.. Ben benieuwd of ik weer wat terug krijg.

Gesloten