LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] essent
essent
Essent, lange wachttijden van meer dan een half uur, je kunt 3 dagen bezig zijn voor je iemand van het callcentrum aan de lijn hebt, die je dan vervolgens met een kluitje in het riet stuurt.
Verder stuurt Essent op 2 februari een brief met daarin vermeld, dat zij geen betalings herinneringen meer versturen , maar gelijk een aanmaning van 25euro, en dan met terugwerkende kracht naar 1-1-2011. Mijn betaling was net die dag weg, en natuurlijk op 3-2-2011 komt de aanmaning van 25,00 euro. Daarna dus 2,5 uur inde wacht voor een nietszeggend antwoord. Is dit rechtsgeldig om zo maar een aanmanig te sturen??
Verder stuurt Essent op 2 februari een brief met daarin vermeld, dat zij geen betalings herinneringen meer versturen , maar gelijk een aanmaning van 25euro, en dan met terugwerkende kracht naar 1-1-2011. Mijn betaling was net die dag weg, en natuurlijk op 3-2-2011 komt de aanmaning van 25,00 euro. Daarna dus 2,5 uur inde wacht voor een nietszeggend antwoord. Is dit rechtsgeldig om zo maar een aanmanig te sturen??
Re: essent
Ja.
Gewoon gelijk overstappen naar een 'normale' leverancier.
Gewoon gelijk overstappen naar een 'normale' leverancier.
Dit bericht is uiteindelijk door de gebruiker verwijderd nadat de klachten door Essent naar tevredenheid zijn opgelost.
Laatst gewijzigd door emthea op 14 dec 2011 00:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Maakt toch niet uit als ze willen afsluiten, stap je gewoon over naar een ander
Dit bericht is uiteindelijk door de gebruiker verwijderd nadat de klachten door Essent naar tevredenheid zijn opgelost.
Laatst gewijzigd door emthea op 14 dec 2011 00:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan moet je geen "gebonden afnemer" (oftewel: Stadswarmte-gebruiker) zijn. Dan valt er niets over te stappen.sephora30 schreef:Maakt toch niet uit als ze willen afsluiten, stap je gewoon over naar een ander
Over bijna elke grote leverancier is wel een negatief topic te vinden op het net.emthea schreef:Beste Sephora 30
Kent u in dit verband een "normale" leverancier ?
Je zult zelf even de algemene voorwaarden van de diverse leveranciers moeten doorspitten
-
Geachte rijken,rijken schreef:Essent, lange wachttijden van meer dan een half uur, je kunt 3 dagen bezig zijn voor je iemand van het callcentrum aan de lijn hebt, die je dan vervolgens met een kluitje in het riet stuurt.
zou ik voor de volledigheid mogen vragen of het hier om een zakelijke contract gaat dan wel om een consumenten contract?
Wat ik opmaak is dat bij MKB klanten er geen herinnering wordt verstuurd maar bij particulieren wel. Onduidelijk blijft hoeveel herinneringen Essent per klant per jaar verstuurd. Is dit per te laat gedane betaling dat je altijd een gratis herinnering ontvangt of zit hier een maximum aan verbonden?
Particulieren:
http://www.essent.nl/content/particulie ... roces.html
MKB:
http://www.essent.nl/content/zakelijk/k ... incassomkb
Particulieren:
http://www.essent.nl/content/particulie ... roces.html
MKB:
http://www.essent.nl/content/zakelijk/k ... incassomkb
Laatst gewijzigd door emthea op 14 dec 2011 00:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Beste rijken,
In uw bericht van 7 februari op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent medewerker
In uw bericht van 7 februari op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent medewerker
Laatst gewijzigd door emthea op 14 dec 2011 00:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door emthea op 14 dec 2011 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag toch nog een email gehad, dat de 25,00 euro deze maal uit coulange wordt teruggestort door de Essent.