LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heeft iemand ervaring met Condor
Heeft iemand ervaring met Condor
Hallo,
Wij vliegen in September met Condor, vanaf Dusseldorf naar Antalya.
Heeft iemand ervaring met deze maatschappij?
Wij vliegen in September met Condor, vanaf Dusseldorf naar Antalya.
Heeft iemand ervaring met deze maatschappij?
Re: Heeft iemand ervaring met Condor
als ik het goed heb is dat een dochter van lufthansa dus dat moet wel goed zitten
-
Standaard charter, dus stoelafstand minimaal, maar voor een (relatief) korte vlucht geen probleem. 't Is overigens geen dochter van Lufthansa meer, maar onderdeel van Thomas Cook.
Wij vliegen 28 febr. a.s. naar Egypte met Condor. Wij zijn met deze maatschappij al vaker gevlogen en nog nooit problemen gehad. Prima maatschappij!!
wij zijn vorig jaar september met condor vanaf keulen naar antalya gevlogen en doen dat naar alle waarschijnlijkheid dit jaar weer. we waren uitermate tevreden met deze vliegtuigmaatschappij.
prima maatschappij. Geen problemen mee gehad, ben ermee van dusseldorf naar tenerife gevlogen en een keer naar lanzarote.
Op 28 febr. a.s. zouden we naar Egypote vliegen met Condor. Vandaag reis omgeboekt naar Gran Canaria met Air Berlin. Had zitplaatsen XL seats gereserveerd voor de heen en terugreis voor 2 pers. voor E. 80,= Condor gebeld om deze reservering te annuleren. Was geen probleem, geld wordt teruggestort op mijn creditcard. Dit is pas service!
Ja hoor,
is een turks charter maatschappij.Op zich is alles via hen tegenwoordig zeer goed geregeld omdat vliegmaatschappij v hen is. Je hoeft je geen zorgen te maken.
In verleden weken de tijden nogal af,maar tegenwoordig is dat sowieso niet meer mogelijk (chartervluchten). Alles verloopt stipt. Het zijn geen luxe vliegtuigen,maar voor een paar uur reizen is prijs cq kwaliteit zeker reëel.
is een turks charter maatschappij.Op zich is alles via hen tegenwoordig zeer goed geregeld omdat vliegmaatschappij v hen is. Je hoeft je geen zorgen te maken.
In verleden weken de tijden nogal af,maar tegenwoordig is dat sowieso niet meer mogelijk (chartervluchten). Alles verloopt stipt. Het zijn geen luxe vliegtuigen,maar voor een paar uur reizen is prijs cq kwaliteit zeker reëel.
Ik denk dat je je vergist hebt en dat je Corendon bedoelt.twinkiz schreef:Ja hoor,
Inderdaad zal dat een vergissing zijn. Condor is een 100% duits bedrijf, je kunt het ook altijd nagaan op de landvlag op het vliegtuig! Condor is opgericht door Lufthansa, echter nu een zelfstandig bedrijf. Lufthansa zal nog wel een aandeel hebben denk ik. Tevens doen zij ook mee aan Miles and More programma. Ze werken wel nauw samen met SunExpress op de turkse routes en doen daarmee ook aan ''code-share''. Tevens maakt Condor deel uit van de Thomas Cook groep, net als thomas cook airlines Belgium / uk. Prima standaard charter, persoonlijk vind ik service beter als transavia.com