LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
delgado0
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2011 00:15

Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door delgado0 »

Mijn telfort abonnement is beeindigd op 27-05-2010, maar Telfort heeft tot mijn verbazing een bedrag van 68 euro afgeboekt van mijn rekening voor het periode van 25-05-2010 tot 24-06-2010?? Ik heb deze bedrag dan ook teruggeboekt via incasso terugboeken en de machtiging ingetrokken!! Telfort denkt echt dat ik dom of dergelijks bent? Ik heb bij mijn abonnement nog nooit zoveel betaald en dan heb ik in 2 dagen zeker voor 68 euro gebeld?

Vervolgens een brief gehad van de deurwaarde, ik heb mijn contract-beeindigen bevestiging gestuurd en niks meer van gehoord. Maar nu na 5 maanden heb ik het te doen met de gerechtsdeurwaardes.

Nu zit ik met aanmaningen en gerechtsdeurwaardes, maar ik ga het echt niet betalen. Dan wordt het maar een rechtzaak.

Voor mij wordt het nooit meer telfort abonnement, dat staat vast!!

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Ik kan Telfort in een iets korter woord omschrijven wat nog ellendiger is: KPN

delgado0
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2011 00:15

Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door delgado0 »

Ze racen volgens mij onderling wie ellendiger is :D

MAXIEM

Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door MAXIEM »

delgado0

Probeer het probleem eens op te lossen met daphne.
------------------------------------------------------------------------------------
Graag leg ik contact met u. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort nodig. Via ons forum ( [url]http:forum.telfort.nl[/url] ) kunt u een privébericht naar mij sturen. U dient zich eerst te registreren.
Ik hoop gauw van u te lezen. Daphne
------------------------------------------------------------------------------------
Sukses, Maxiem.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@delgado0 en MAXIEM,

In dit geval kunnen wij niets meer doen. Het dossier is al uit handen gegeven aan een derde partij. Gebruiker delgado0 dient contact met hen te leggen.

Daphne

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Daphne, jullie worden toch niet zo erg als Ziggo?

Ben extra overgestapt naar jullie daarom. Heb qua facturen gelukkig geen klachten. Het enige is dat telfort de laatste tijd wel vaak uitvalt met internet en telefoon.
Aan een excuus (mail)heb je weinig. Kom ons eens een keer tegemoet door een
eenmalige korting.

delgado0
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2011 00:15

Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door delgado0 »

Ach ja wat dat betreft zijn ze heel makkelijk. Als een klant zijn abonnement heeft opgezegd bij Telfort, willen ze het leven zwart maken voor hem/haar. Zonder enkele brief jegens mij gelijk doorsturen naar een incasso-bureau.. Top service !!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door dhc »

Mijn telfort abonnement is beeindigd op 27-05-2010
Heb je dat eenzijdig opgezegd zonder de termijn in acht te nemen? Zou zomaar kunnen en daaraan wordt gemakshalve voorbij gegeaan....

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door Guardian72 »

dhc schreef:
Mijn telfort abonnement is beeindigd op 27-05-2010
Heb je dat eenzijdig opgezegd zonder de termijn in acht te nemen? Zou zomaar kunnen en daaraan wordt gemakshalve voorbij gegeaan....
Maar TS zegt toch ook:
Vervolgens een brief gehad van de deurwaarde, ik heb mijn contract-beeindigen bevestiging gestuurd en niks meer van gehoord. Maar nu na 5 maanden heb ik het te doen met de gerechtsdeurwaardes.
Dan is dus de vraag :
- Heb je de bevestiging einde abonnement van Telfort ontvangen?
- Heb je gevraagd waarom deze 68 euro werd afgeschreven, of zelfs maar geprobeerd te achterhalen waar dit vandaan komt?
- Heeft men op deze vragen gereageerd - en wat geeft men als oorzaak van deze kosten?

delgado0
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2011 00:15

Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door delgado0 »

Nee, ik heb ze gemaild, maar geen antwoord gehad. Paar keer de klantenservice gebeld en ook geen antwoorden op mijn vraag. Heb nog steeds die contract beëindiging bevestiging dus..

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door wiseger »

Wat staat er in die bevestiging, dat het kontrakt op 27/5 is geëindigd of dat je per 27/5 hebt opgezegd ?

MrV1976
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2010 14:18

Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door MrV1976 »

U betaald 1 maand abonementskosten vooruit bijv van 20 mei tot 20 juni als het contract dan beeindigd wordt op de 22e dan ontvangt u het resterende bedrag op de factuur van 21 juni retour. Je had het bedrag dus niet mogen storneren en is dus terecht uit handen gegeven. Al had het mischien netter geweest als ze gewacht hadden tot de volgende rekening (creditering)

bvedwin
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 jan 2008 21:18

Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door bvedwin »

Telfort is inderdaad DRA-MA-TISCH. Internet ligt er meerdere keren per dag uit. Gelukkig contract opgezegd en eindigt 24 februari. Nooit meer Telfort.

Oh ja, leuk zo'n 'webcare'-team dat probeert het straatje achteraf schoon te vegen. Zorg er eens voor dat je goede producten en goede service levert, dan heb je geen webcare-team nodig.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door Yme »

bvedwin schreef:Oh ja, leuk zo'n 'webcare'-team dat probeert het straatje achteraf schoon te vegen. Zorg er eens voor dat je goede producten en goede service levert, dan heb je geen webcare-team nodig.
Hoezo schoonvegen? Telfort geeft alleen maar het antwoord. Wat ik van het hele verhaal begrijp is dat delgado0 het zelf veroorzaakt heeft door zomaar te storneren.

bvedwin
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 jan 2008 21:18

Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door bvedwin »

Yme schreef: Hoezo schoonvegen? Telfort geeft alleen maar het antwoord. Wat ik van het hele verhaal begrijp is dat delgado0 het zelf veroorzaakt heeft door zomaar te storneren.
Volgens mij lees je dan het eerste bericht in dit topic niet goed. Telfort heeft ten onrechte geld geïncasseerd. Het contract was immers al beëindigd. Geheel terecht is het geld dus gestorneerd. In plaats van zelf zorgvuldig onderzoek te doen, schakelt Telfort een deurwaarder in.

Mailmuis
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 feb 2011 17:38

Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door Mailmuis »

Ben bijna 10 jaar klant bij Telfort en heb 9 jaar weinig problemen met Telfort gehad.
De laatste maanden is het meer dan droevig......elke maand klopt het factuurbedrag gewoon niet. Bellen/mailen werkt niet.
Dus ELLENDIG vindt ik nog zwakjes uitgedrukt !!! :evil: :evil:

edwinknight

Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG

Ongelezen bericht door edwinknight »

Zit sinds 7 maanden bij upc, daarvoor bij telfort en daarvoor bij kpn. Bij iedere overstap heb ik ( gelukkig ) geen problemen ondervonden.
Waar ik bij allen extra goed oplette was de finale factuur. Moet eerlijk zeggen dat het allemaal klopte maar ind 1 maand extra, nu heb ik daar zelf geen problemen mee als dit de volgende maand direct gecrediteerd wordt. Ben van mening dat bedrijven even de tijd nodig hebben om een en ander administratief te verwerken. Zoals in een ander topic aangegeven vindt ik wel dat met de technologie het allemaal wel sneller verwerkt mag worden.
Tenslotte kan aansluiten en incasseren ook snel.

s6

Gesloten