LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] D-Reizen 299 euro naar de Carraibean

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
peter.dave

D-Reizen 299 euro naar de Carraibean

Ongelezen bericht door peter.dave »

Wie heeft er net als wij een reis willen boeken voor 299 euro naar de Carraibean?
Ik probeerde te boeken maar kreeg te horen dat ze de actie gestopt waren. Heb het hele gesprek opgenomen met de medewerker en deze geeft ons gelijk en zegt dat we in ons recht staan. Heb klantenservice gebeld van D-reizen en deze gingen in overleg en zou teruggebeld worden. Dat deden ze ook en toen kreeg ik ter compensatie een vergoeding van 10%, Dat accepteerde ik niet en toen zeiden ze dat ze 15% boden. Ik ging weer niet akkoord en vertelde dat ik de verklaring op band had staan en ook de advertentie had en dat wij in ons recht staan. Weer zou ik teruggebeld worden. Toen de klantenservice dat deed kreeg ik te horen dat ze niet akkoord gingen met mijn eis. Ik wil nu de bandopname openbaar maken en wie is is er nog meer het slachtoffer van deze aktie.

Peter

peter.dave

Re: D-Reizen 299 euro naar de Carraibean

Krijg net een mail binnen van mensen die ook een klacht hebben ingediend bij D-reizen. Hun is aangeboden dat zij een waardebon kunnen krijgen van 200 euro. Wij eerst 10%, toen 15%, en nu een andere gedupeerde 200 euro????

D-reizen dit lijkt toch wel op een schuldbekentenis en laat het hier niet bij zitten. Wie de geluidsopname wil beluisteren kan mij mailen ([email protected]).
Daarin word door een medewerker verteld dat wij in ons gelijk staan en wat de ware reden is van het niet doorgaan van de reis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

1. Een gesprek met iemand opnemen zonder dat de andere partij het weet is niet netjes, al mag het wel. Deze opname mag je zeker niet openbaar maken en kun je ook niet als bewijsmateriaal gebruiken.
2. Je kon een reis niet boeken. Ben je er geld aan kwijtgeraakt? Is je reis soms geannuleerd? Want anders snap ik de hele opwinding even niet.
3. Het is niet slim om je mailadres hier neer te zetten. Laat mensen via een PB reageren, want voor je het weet zit je mailbox vol met spam.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik probeerde te boeken maar kreeg te horen dat ze de actie gestopt waren. Heb het hele gesprek opgenomen met de medewerker en deze geeft ons gelijk en zegt dat we in ons recht staan
Misschien een rare vraag, maar als ik bel dan heb ik niet standaard een opname apparaat meelopen. En als je de andere kant daar niet van op de hoogte brengt, dan is het nog verboden ook.
Maar ook ik snap die hele ophef niet. Ik zou het geweldig vinden. Ik boek geen een reis en krijg als ik iets boek een korting van 10 tot 15 % of een waardebon van 200 euro. Zo zou de Media Markt ook moeten werken. Je gaat een TV kopen, die is er niet en je krijgt meteen zonder morren een 10 to 15 % korting op je volgende aankoop. Dat noem ik nog eens service :mrgreen:

D-reizen Webcare

Ongelezen bericht door D-reizen Webcare »

De Caribisch Gebied-actie, die in een e-mailing van 23 januari jl. is aangekondigd en voor de komende dinsdagen gepland stond, heeft na de eerste week helaas geen doorgang meer kunnen vinden.

De reden is dat leverancier Neckermann te weinig capaciteit ter beschikking had in tegenstelling tot eerdere toezeggingen. D-reizen was niet overtuigd van de kwaliteit van de actie en wilde voorkomen dat het klanten wederom moest teleurstellen. Daarnaast heeft Neckermann zelf ook besloten om deze actie niet meer in deze vorm voort te zetten.

De attentie die wij aan een zeer beperkt aantal klanten hebben aangeboden is niet geboden ter compensatie van deze actie, maar heeft betrekking op de kwaliteit van onze dienstverlening. Hierbij is iedere klacht afzonderlijk beoordeeld.

Wij bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak wat bij onze klanten is ontstaan door deze actie!

Afdeling Klantenservice D-reizen

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Dirkie schreef:En als je de andere kant daar niet van op de hoogte brengt, dan is het nog verboden ook.
Niet waar, je mag je eigen telefoongesprekken opnemen:
http://www.goeievraag.nl/vraag/gesprekk ... antwoorden
Laatst gewijzigd door VioletPrue op 04 feb 2011 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Niet waar, je mag je eigen telefoongesprekken opnemen:
Ik was bij mijn antwoord uitgegaan van de intentie van de TS, namelijk
Ik wil nu de bandopname openbaar maken
en dan is het volgens mij een ander verhaal.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.

claudia1980

Ongelezen bericht door claudia1980 »

Ook ik heb de email gekregen voor deze aanbieding.
Op de dag dat de aanbieding inging, ben ik naar D-reizen geweest om te vragen hoe die actie nou in elkaar stak.
e dame aan de balie vertelde mij dat de reis of naar Cuba, Mexico of de Dominicaanse Republiek was.
Diezelfde ochtend was er een 9 dagse All-Inclusive reis uitgegaan naar Mexico. De medewerkster was nog onder de indruk van het goede hotel wat er in de aanbieding was.
Wat ze er wel bij vvertelde was dat ik er wel snel bij moest zijn. Deze reis was namelijk al binnen 30 min (of eerder) uitverkocht.
Een week later is een vriendin van mij al vroeg naar een D-Reizen winkel gegaan en kreeg daar te horen dat ze zich er niet al te veel op moest verheugen, aangezien er weinig reizen waren te verkopen. Tegen 10u was mijn vriendin weer terug in de D-Reizen winkel.
Samenm met de medewerkster hadden ze alle gegevens al ingevuld, zodat de medewerkster alleen nog hoefte te wachten op de code die vrijgegeven moest worden.
Wat ze ook nog zei was dat het ook best kon dat de actie (tussen 10 en 14u) ook best om half 2 kon vrijgegeven worden. Tegen kwart over 10 kreeg de medewerkster een email dat de actie niet meer door ging omdat medewerkers geklaagd hadden dat de aanbieding niet goed was. (20 reizen per dinsdag) en dat er veel mensen teleurgesteld zouden zijn.
Mijn vriendin kreeg toen wel aangeboden dat we 100 euro korting konde krijgen op een reis naar Cuba, Dominicaanse Republiek of Mexico.
De reis zelf zou dan nog steeds heel duur zijn.
Natuurlijk waren we heel erg teleurgesteld.
We waren er zo dichtbij!
Natuurlijk wist ik dat het wel heel moeilijk zou zijn om er doorheen te komen, maar toch, als je zo dichtbij bent, hoop je dat het lukt.

Wat ik wel heel raar vond en vind:

Op het moment dat D-Reizen de actie be-eindigde was er in een inval op het hoofdkantoor in Hoofddorp van het NMa. Dit vanwege eventuele prijsafspraken.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2702/Rei ... izen.dhtml
Op 1 of andere manier krijg ik sterk het idee dat het hier ook mee te maken heeft.
Al met al vind ik het nog steeds jammer dat ze toch niet zijn doorgegaan met de actie. We waren er zooo dichtbij!!!

Juist ja

Ongelezen bericht door Juist ja »

Was geen actie van DReizen maar van Neckermann en kon bij elk willekeurig reisbureau geboekt worden. Die prijs van € 299,- bleek niet te kloppen; het ging hier om de vluchtprijs binnen een pakketreis....moeilijk verhaal maar het komt erop neer dat je nooit voor € 299,- kon boeken.

Actie is verplaatst vandaag. Nieuwe actieprijs: 9 dgn voor € 499,- en wat blijkt? Alle reizen waren binnen 5 minuten uitverkocht......tsja, als je maar een paar vluchtplaatsen voor zo'n actie reserveert zijn ze snel op natuurlijk. Je kon wel een alternatief boeken voor een paar honderd euro meer........het ging ze blijkbaar meer om de publiciteit. Nou, die hebben ze. Negatieve publiciteit welteverstaan. Twitter staat vol met klachten over deze actie.

claudia1980

Ongelezen bericht door claudia1980 »

Wat ik weet was dat deze reizen ALLEEN geboekt konden worden bij 1 van de D-Reizenwinkels of telefonisch en dat je dan je reis boekte bij Neckermann.
Op 25 januari zijn er wel mensen die hun reis voor E299,- geboekt hebben naar Mexico. Dat is wat de medewerkster van D-Reizen Arnhem mij zelf verteld heeft!

Juist ja

Ongelezen bericht door Juist ja »

claudia1980 schreef:Op 25 januari zijn er wel mensen die hun reis voor E299,- geboekt hebben naar Mexico. Dat is wat de medewerkster van D-Reizen Arnhem mij zelf verteld heeft!
Dan spreekt ze niet de waarheid. De prijs van € 299,- bestond namelijk helemaal niet; verkeerd gecommuniceerd van Neckermann (bewust of onbewust) en kon echt bij elk ANVR/SGR aangesloten reisbureau geboekt worden.

dendy

Ongelezen bericht door dendy »

ik werk bij een andere reisbureau keten. De aanbieding was bij elk reisbureau te boeken en niet alleen bij D-reizen. het betrof een aanbieding van neckermann, waarvan wij circa 2 weken geleden een grote aankondiging hebben ontvangen. er zouden de komen diverse carribische bestemmingen te boeken zijn, elke dinsdag vanaf 10.00 uur een andere bestemming, met een pakketprijs (vlucht en hotel) van € 299,- p.p.
De eerste aanbieding was een reis naar Mexico. Deze aanbieding was zo succesvol dat deze binnen 10 minuten uitverkocht was. Door dit succes heeft neckermann besloten de aanbieding aan te passen. De prijs werd nu € 499,- p.p. (pakketprijs) en alle aanbiedingen zouden op 8 februari vanaf 10 uur verkocht worden. (onder het aanbod waren o.a. Cuba, Aruba, Dominicaanse Republiek waarvan een aantal op all inclusive basis in zeer goede hotels) Vele reisbureau medewerkers (op mijn kantoor 4 medewerkers) hebben gisteren heel lang geprobeerd 1 van deze aanbiedingen te boeken maar er was door de grote vraag gewoon geen doorkomen aan. Kortom de vraag was gewoon vele malen groter dan het aanbod. Jammer maar helaas.

peter.dave

Nogmaals wil ik zeggen dat reisorganisatie D-reizen, waar ik in het verleden erg tevreden over was, niet meer heeft gereageerd. Wij willen nu onze huwelijksreis gaan boeken, maar zoeken nog steeds naar een goed alternatief. De bandopname is nog steeds in mijn bezit en heb besloten om deze te bewaren en onze eigen conqlusies hier uit te trekken. D-reizen, vind het jammer om op deze manier afscheid van elkaar te moeten nemen.

Peter

Besje

Ongelezen bericht door Besje »

Ben blij te lezen dat Dendy ook een bericht heeft geplaatst. Dendy heeft helemaal gelijk, de aanbiedingen waren van Neckermann en kon bij ieder reisburo geboekt worden. Helaas was de vraag erg groot waardoor er heel veel mensen teleurgesteld moesten worden.

Ik vraag me wel af hoeveel capaciteit Neckermann had want wij hebben het ook 3 x geprobeerd en het is 3 x niet gelukt. Het systeem van Neckermann lag er helemaal uit en de wachttijd aan de telefoon was 45 minuten. Ik denk dat als Neckermann zo'n actie op touw zet Neckermann wel bereikbaar moet zijn en voldoende mensen op de telefonische afdeling moet hebben. Helaas slechte reclame voor Neckermann.

Wij proberen het de volgende keer wel bij een andere touroperator.

Gesloten