LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klant worden bij UPC?
klant worden bij UPC?
Mijn schoonmoeder heeft de wens voor digitale televisie + internet. Dus namens haar plaats ik 19 januari 2011 via de website van upc de bestelling.
28 januari 2011, bel ik met UPC met de vraag wanneer ik de bestelling kan verwachten. Waarop het antwoord kwam dat er niets in de computer staat. En dat het direct goed opgevoerd zou worden, en we de bestelling binnen 5 a 10 dagen kunnen verwachten.
31 januari 2011 toch maar weer gebeld. En mijn vermoedens waren juist, weer stond het niet in de computer. Mw. Wendy van Wageningen ging de bestelling nu echt opvoeren en binnen 3 a 4 dagen zouden we alles in huis hebben.
4 februari 2011: de 3 a 4 dagen zijn voorbij, en wederom niets in huis. Dus maar weer gebeld met UPC, met het volgende antwoord: mijn collega had u nooit die 3 a 4 dagen mogen toezeggen, maar inmiddels staat het goed in het systeem en heeft u het volgende week zeker in huis. U krijgt een track&trace nummer per mail.
8 februari 2011: Nog geen track&trace nummer ontvangen, dus weer gebeld.
Antwoord: ik kan zien dat de bestelling 4! februari (in tegenstelling tot 31-1) is doorgevoerd, (maw weer zijn uw beloftes niet nagekomen). en binnen 5 a 10 dagen heeft u het in huis.
Ik vraag netjes of e.e.a. nu niet versneld kan worden. Maar nee, 5 a 10 dagen gerekend vanaf 4 februari moet u wachten.
Ik word ontzettend moe van al de loze beloftes en alle fouten die upc heeft gemaakt. Kortom 3x moeten horen dat een bestelling niet is geplaatst en dus niet is doorgevoerd. Hier moet ik zelf achterkomen door te bellen. Allerlei excuses over een nieuw systeem etc.
We willen klant worden, maar bij UPC hebben ze denk ik niet de behoefte aan nieuwe klanten, hoe zal het gaan wanneer mijn schoonmoeder daadwerkelijk klant is… ook allerlei loze beloftes ect?
Vandaag een klachtenbrief op de post met het verzoek mij te overtuigen dat het wel degelijk goed is om klant te worden van UPC. Ben benieuwd.
28 januari 2011, bel ik met UPC met de vraag wanneer ik de bestelling kan verwachten. Waarop het antwoord kwam dat er niets in de computer staat. En dat het direct goed opgevoerd zou worden, en we de bestelling binnen 5 a 10 dagen kunnen verwachten.
31 januari 2011 toch maar weer gebeld. En mijn vermoedens waren juist, weer stond het niet in de computer. Mw. Wendy van Wageningen ging de bestelling nu echt opvoeren en binnen 3 a 4 dagen zouden we alles in huis hebben.
4 februari 2011: de 3 a 4 dagen zijn voorbij, en wederom niets in huis. Dus maar weer gebeld met UPC, met het volgende antwoord: mijn collega had u nooit die 3 a 4 dagen mogen toezeggen, maar inmiddels staat het goed in het systeem en heeft u het volgende week zeker in huis. U krijgt een track&trace nummer per mail.
8 februari 2011: Nog geen track&trace nummer ontvangen, dus weer gebeld.
Antwoord: ik kan zien dat de bestelling 4! februari (in tegenstelling tot 31-1) is doorgevoerd, (maw weer zijn uw beloftes niet nagekomen). en binnen 5 a 10 dagen heeft u het in huis.
Ik vraag netjes of e.e.a. nu niet versneld kan worden. Maar nee, 5 a 10 dagen gerekend vanaf 4 februari moet u wachten.
Ik word ontzettend moe van al de loze beloftes en alle fouten die upc heeft gemaakt. Kortom 3x moeten horen dat een bestelling niet is geplaatst en dus niet is doorgevoerd. Hier moet ik zelf achterkomen door te bellen. Allerlei excuses over een nieuw systeem etc.
We willen klant worden, maar bij UPC hebben ze denk ik niet de behoefte aan nieuwe klanten, hoe zal het gaan wanneer mijn schoonmoeder daadwerkelijk klant is… ook allerlei loze beloftes ect?
Vandaag een klachtenbrief op de post met het verzoek mij te overtuigen dat het wel degelijk goed is om klant te worden van UPC. Ben benieuwd.
-
- verified
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34
Re: klant worden bij UPC?
@Brigitte,
Vervelend dat alles zo gelopen is. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan doen. Kun je een email sturen, met daarin je postcode en huisnummer, naar [email protected]. Zou je in de titel van de email willen vermelden dat het naar aanleiding van dit topic is?
Alvast bedankt.
Vervelend dat alles zo gelopen is. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan doen. Kun je een email sturen, met daarin je postcode en huisnummer, naar [email protected]. Zou je in de titel van de email willen vermelden dat het naar aanleiding van dit topic is?
Alvast bedankt.
Re: klant worden bij UPC?
Ik heb u zojuist een mail gestuurd.UPC Webcare schreef:@Brigitte,
Vervelend dat alles zo gelopen is. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan doen. Kun je een email sturen, met daarin je postcode en huisnummer, naar [email protected]. Zou je in de titel van de email willen vermelden dat het naar aanleiding van dit topic is?
Alvast bedankt.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: klant worden bij UPC?
wat voor nieuw systeem????Allerlei excuses over een nieuw systeem etc.
werk zelf in opdracht van upc, maar er is zover ik weet geen nieuw systeem.
webcare leg eens uit?
Re: klant worden bij UPC?
Je kan beter satellietontvangst nemen, betere kwaliteit, meer zenders (ca 300 tvzenders), meer mogelijkheden (voor op meerdere tv's) en beduidend goedkoper, ook voor internet en telefonie kan bij CD terecht. http://www.canaaldigitaal.nl
Kosten: bv. basis abbonement € 9,50, of familie abonnement € 14,50 Internet + bellen (20 mb/s) € 25,00, meerprijs onbeperkt bellen € 9,50 (vaste aansluitingen in Nederland), en wil je HD kwaliteit is € 5,00.
Enige nadeel je moet zelf schotel en satellietontvanger investeren, maar voor ca € 150,00 heb je al een installatie.
succes.
Kosten: bv. basis abbonement € 9,50, of familie abonnement € 14,50 Internet + bellen (20 mb/s) € 25,00, meerprijs onbeperkt bellen € 9,50 (vaste aansluitingen in Nederland), en wil je HD kwaliteit is € 5,00.
Enige nadeel je moet zelf schotel en satellietontvanger investeren, maar voor ca € 150,00 heb je al een installatie.
succes.
Re: klant worden bij UPC?
Ik heb zojuist een prettig gesprek gehad met UPC.
Alles klinkt nu hoopvoller. Ik hou jullie op de hoogte van de afloop.
Alles klinkt nu hoopvoller. Ik hou jullie op de hoogte van de afloop.
Re: klant worden bij UPC?
CD nooit aan beginnen.
E 150,- voor:
receiver
schotel, minimaal diam 800 mm
muur statief
kabels connectoren etc
montage werkzaamheden
in bedrijfstellingen
Ik zou graag dat adres van een leverancier resp. een prijs specificatie zien , gisteren bij een zaak in Roggel( Ralectro)geweest ,plm E 400,- incl montage en installatieinstellingen plus card van CD, dus bedrijfsklaar opgeleverd
E 150,- voor:
receiver
schotel, minimaal diam 800 mm
muur statief
kabels connectoren etc
montage werkzaamheden
in bedrijfstellingen
Ik zou graag dat adres van een leverancier resp. een prijs specificatie zien , gisteren bij een zaak in Roggel( Ralectro)geweest ,plm E 400,- incl montage en installatieinstellingen plus card van CD, dus bedrijfsklaar opgeleverd
Re: klant worden bij UPC?
Slecht advies, satellietontvangst heeft betere kwaliteit, beduidend meer zenders, goedkoper, ook heeft CD een stabieler internet met adsl, snelheid word niet afgeknepen als je veel download, en vooral geen spookrekeningen.CD nooit aan beginnen.
Ook heeft CD regelmatig acties dat je de ontvanger gratis krijgt met het afsluiten van een abonnement.
Re: klant worden bij UPC?
agro schreef:Slecht advies, satellietontvangst heeft betere kwaliteit, beduidend meer zenders, goedkoper, ook heeft CD een stabieler internet met adsl, snelheid word niet afgeknepen als je veel download, en vooral geen spookrekeningen.CD nooit aan beginnen.
Ook heeft CD regelmatig acties dat je de ontvanger gratis krijgt met het afsluiten van een abonnement.
klinkt allemaal prachtig
Graag de onderbouwing van E 150,-, aanschaf/installatiekosten
ook van CD krijg je spookrekeningen, zouden zij heiliger dan de rest zijn ??