Als ik dit zo lees hier allemaal dan is het kommer en kwel met Tele2.

Heb zelf vorige week het totaalpakket bezorgd gekregen en heb gisterenavond besloten alles aan te sluiten (ja, ik weet wat ik doe).
Internet werkt perfect, op naar de decoder. Alles aangesloten zoals het hoort, TV aan...... "loading".......
Goed een kwartiertje gewacht, nog steeds loading. Alles op alle mogelijke manieren gereset, still loading...
Vervolgens wat geGoogled en toen wist ik dat dit wel eens een feestje zou kunnen gaan worden.
Uiteindelijk vanacht alles aan laten staan (na OPNIEUW een reset van alle apparatuur) en vanmorgen..... "LOADING"...!!!
Inmiddels een mailtje gestuurd naar Danielle van Tele2.
Wat mij overigens verbaasd is dat de meeste klachten van het "loading" probleem rond februari van dit jaar waren. Met verwachtte toen dat middels een zgn software upgrade een en ander verholpen zou worden.
Wat kan ik nu het beste doen? Mij de ergernis van service-medewerkers op de hals halen of wellicht vertrouwen op de goede bedoelingen van Danielle van Tele2?