De universele officiele micro-usb telefoonoplader is nu officieel gelanceerd door de Europese Commissie: bron. Een nieuw tijdperk(je) aangebroken in telecomland lijkt mij.
Vind het een mooi initiatief en ook mooi dat de grote fabrikanten eraan mee hebben gewerkt. Mooi dat er ook in de telecomwereld steeds verder gewerkt wordt aan milieuvriendelijkheid.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Universele oplader officieel gelanceerd door EU
Re: Universele oplader officieel gelanceerd door EU
helemaal waar, alleen jammer dat de fabrikanten tot gisteren nog grote hoeveelheden "oude" modellen hebben gemaakt die de "eigen" connector hebben, en dat het dus nog ca. 2 jaar duurt voordat die allemaal verkocht zijn.
Allemaal prachtig bedacht door voortrekker Manders van de VVD( hij heeft zich daar jaren full time mee bezig gehouden naast het mede ontwikkelen van een golfbaan in Asten), weer een nieuw melkkoetje van de phone producenten, men produceert een nieuwe universele oplader met hulpstukken voor de bestaande telefoons over een termijn van zo,n 5 jaarIJburger schreef:De universele officiele micro-usb telefoonoplader is nu officieel gelanceerd door de Europese Commissie: bron. Een nieuw tijdperk(je) aangebroken in telecomland lijkt mij.
Vind het een mooi initiatief en ook mooi dat de grote fabrikanten eraan mee hebben gewerkt. Mooi dat er ook in de telecomwereld steeds verder gewerkt wordt aan milieuvriendelijkheid.
Ik ben niet zo van het milieu ( ) maar vind dit ook een goeie ontwikkeling, uit praktisch oogpunt dan.