LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rechtszaak-beyond beauty
rechtszaak-beyond beauty
Vandaag, 9 februari 2011, heb ik een brief ontvangen, (lees: 5 enveloppen met als inhoud 5x dezelfde brief) waarbij ik van verbazing zowat van mijn stoel viel, toen ik hem gelezen had.
Een kantonrechter heeft vonnis gewezen in deze zaak, en ik moet €335,37 binnen 8 dagen betalen. Als ik dat niet doe dan, ik citeer: “dan zullen wij de deurwaarder opdracht geven het vonnis bij u te betekenen en indien noodzakelijk executoriale maatregelen te treffen, hetgeen hoge kosten voor u met zich mee zal brengen”.
Ik heb geen idee wat dit betekent, maar heb het idee dat er beslag gelegd wordt? Waarop? En kan dat zomaar?
Er is totaal voorbijgegeaan aan de brieven die ik heb gestuurd naar Beyond Beauty en uit alles blijkt dat het enige waar ze op uit zijn is om geld uit je zak te kloppen waar ze geen recht op hebben.
De naam van de rechter weet ik niet. Ook heb ik geen idee waar deze kantonrechter vonnis heeft gewezen. Op zich is het belachelijk dat een bedrijf kan doorgaan tot een rechtszaak, terwijl de "klant" hiervan in het ongewisse is, en niet serieus wordt genomen. Ik heb altijd aangenomen dat er in een geschil 2 partijen gehoord dienen te worden, en niet zoals in deze, dat er blind wordt afgegaan op één kant van de zaak zonder dat de wederpartij gehoord wordt en hiervan op de hoogte is.
Hieronder een opsomming van de feiten.
Begin april 2010, werd ik gebeld door een colporteur van Beyond Beauty. Of ik een proefpakketje (crème?) wilde ontvangen. Daarop werd de afspraak gemaakt, waarin werd afgesproken dat het proefpakketje (naar verwachting crème) ter waarde van €29,95 éénmalig ontvangen zou worden tegen betaling van alleen de porto kosten á €6,90. Na afschrijving zou het produkt binnen 10 dagen verzonden worden.
Op 7 april 2010 wordt er inderdaad €6,90 afgeschreven van mijn bankrekening. Het pakketje echter wordt niet ontvangen. Zelfs na 20 dagen is er nog niets geleverd. Op 29 april 2010 (vlak voor mijn vakantie) wordt het bedrag ad €6,90 gestorneerd.
Tijdens mijn vakantie, thuiskomst 9 mei 2010, is er een pakketje aangekomen waarvan wordt verwacht dat dit de langverwachte proefzending is. Het is niet de afgesproken zending, maar een eerste kwartaalzending á € 23,90 permaand, Hyalon beauty supplement (capsules) die iedere dag ingenomen moeten worden.
Er is nimmer een bestelling geplaatst, noch is dit besproken.
Het produkt is retour gestuurd op 11 mei 2010 samen met een brief en kopie van de rekening / kennismakingsbrief van Beyond Beauty, waarin ik uitdrukkelijk vermeld dat ik geen toestemming heb gegeven voor kwartaal toezending.
Op 10 juni 2010 wordt er een betalingsherinnering verzonden door DirectPay.
Op 11 juni 2010 wordt daarop gereageerd door ondergetekende. Er wordt duidelijk gemaakt dat er niet meer gereageerd zal worden op verdere betalingsherinneringen.
Op 18 juni 2010 wordt wederom een brief verzonden door Direct Pay, met daarin o.a. een vermelding van de niet ontvangen proefzending / en dat de facturen tijdelijk geblokkeerd worden, totdat Beyond Beauty een oplossing heeft gevonden. Hierop wordt geen reactie meer vernomen.
Op 25 juni 2010 wordt er een aanmaning verzonden door DirectPay. Hierop wordt niet meer gereageerd door ondergetekende, omdat dit duidelijk gemaakt was in de verzonden brief aan DirectPay op 11 juni 2010.
Daarna komen nog 3 herinneringen, waarop niet meer gereageerd wordt. In mijn eerste en tweede brief heb ik duidelijk gemaakt dat ik geen toestemming heb gegeven voor een abonnement bij Beyond Beauty.
Ik wil graag weten wat hieraan te doen is want dit is (in mijn opninie) geen rechtspraak.
Een kantonrechter heeft vonnis gewezen in deze zaak, en ik moet €335,37 binnen 8 dagen betalen. Als ik dat niet doe dan, ik citeer: “dan zullen wij de deurwaarder opdracht geven het vonnis bij u te betekenen en indien noodzakelijk executoriale maatregelen te treffen, hetgeen hoge kosten voor u met zich mee zal brengen”.
Ik heb geen idee wat dit betekent, maar heb het idee dat er beslag gelegd wordt? Waarop? En kan dat zomaar?
Er is totaal voorbijgegeaan aan de brieven die ik heb gestuurd naar Beyond Beauty en uit alles blijkt dat het enige waar ze op uit zijn is om geld uit je zak te kloppen waar ze geen recht op hebben.
De naam van de rechter weet ik niet. Ook heb ik geen idee waar deze kantonrechter vonnis heeft gewezen. Op zich is het belachelijk dat een bedrijf kan doorgaan tot een rechtszaak, terwijl de "klant" hiervan in het ongewisse is, en niet serieus wordt genomen. Ik heb altijd aangenomen dat er in een geschil 2 partijen gehoord dienen te worden, en niet zoals in deze, dat er blind wordt afgegaan op één kant van de zaak zonder dat de wederpartij gehoord wordt en hiervan op de hoogte is.
Hieronder een opsomming van de feiten.
Begin april 2010, werd ik gebeld door een colporteur van Beyond Beauty. Of ik een proefpakketje (crème?) wilde ontvangen. Daarop werd de afspraak gemaakt, waarin werd afgesproken dat het proefpakketje (naar verwachting crème) ter waarde van €29,95 éénmalig ontvangen zou worden tegen betaling van alleen de porto kosten á €6,90. Na afschrijving zou het produkt binnen 10 dagen verzonden worden.
Op 7 april 2010 wordt er inderdaad €6,90 afgeschreven van mijn bankrekening. Het pakketje echter wordt niet ontvangen. Zelfs na 20 dagen is er nog niets geleverd. Op 29 april 2010 (vlak voor mijn vakantie) wordt het bedrag ad €6,90 gestorneerd.
Tijdens mijn vakantie, thuiskomst 9 mei 2010, is er een pakketje aangekomen waarvan wordt verwacht dat dit de langverwachte proefzending is. Het is niet de afgesproken zending, maar een eerste kwartaalzending á € 23,90 permaand, Hyalon beauty supplement (capsules) die iedere dag ingenomen moeten worden.
Het produkt is retour gestuurd op 11 mei 2010 samen met een brief en kopie van de rekening / kennismakingsbrief van Beyond Beauty, waarin ik uitdrukkelijk vermeld dat ik geen toestemming heb gegeven voor kwartaal toezending.
Op 10 juni 2010 wordt er een betalingsherinnering verzonden door DirectPay.
Op 11 juni 2010 wordt daarop gereageerd door ondergetekende. Er wordt duidelijk gemaakt dat er niet meer gereageerd zal worden op verdere betalingsherinneringen.
Op 18 juni 2010 wordt wederom een brief verzonden door Direct Pay, met daarin o.a. een vermelding van de niet ontvangen proefzending / en dat de facturen tijdelijk geblokkeerd worden, totdat Beyond Beauty een oplossing heeft gevonden. Hierop wordt geen reactie meer vernomen.
Op 25 juni 2010 wordt er een aanmaning verzonden door DirectPay. Hierop wordt niet meer gereageerd door ondergetekende, omdat dit duidelijk gemaakt was in de verzonden brief aan DirectPay op 11 juni 2010.
Daarna komen nog 3 herinneringen, waarop niet meer gereageerd wordt. In mijn eerste en tweede brief heb ik duidelijk gemaakt dat ik geen toestemming heb gegeven voor een abonnement bij Beyond Beauty.
Ik wil graag weten wat hieraan te doen is want dit is (in mijn opninie) geen rechtspraak.
Laatst gewijzigd door monicelle op 11 feb 2011 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: rechtszaak-beyond beauty
Ik voer veel procedures in zaken waarin sprake is van een VoiceLog.
Ik ben daarom eens ingegaan op een telefonische aanbieding, ik heb ook zo een bandje op laten nemen en goed geluisterd naar het verhaal voor, tijdens en na het bandje. Heel toevallig ook van Beyond Beauty.
Wat mij duidelijk is geworden dat je heel goed moet luisteren tot het einde van het gesprek.
Dit vonnis moet voorafgegaan zijn door een dagvaarding, met daarin vermeld wanneer de zitting zou zijn en hoe je daarop kon reageren.
Ik begrijp hieruit dat je niet bekend bent met de dagvaarding.
Er wordt nu gesteld dat er vonnis is gewezen, tegen dat vonnis moet je dus in verzet gaan. Maar zonder datum van het vonnis en welke rechtbank wordt het lastiger.
http://www.ksu.nl/dw/isapi/deurwaarder.dll/search?nl
zoek een deurwaarder bij je in de buurt, neem contact op met deze deurwaarder en vraag hen je te helpen bij een verzetprocedure.
22dagen tussen afschrijvingen stornering is wel een lange tijd.
Tijdens het voorgesprek wordt informatie gevraagd die tijdens de bandopname van de overeenkomst wordt herhaald.
Naam en adres, rekeningnummer, bevestiging machtiging om automatisch af te schrijven.
Er werd mij ook verteld dat er maandelijks een pakketje wordt toegezonden, en dat ik deze zending altijd kon stoppen door op hun internetsite met mijn inloggegevens af te melden.
Deze inloggegevens staan in de brief die bij de proefzending wordt meegestuurd.
Door tijdens het gesprek akkoord te gaan heb je dus ook een akkoord gegeven voor de vervolgzendingen.
Met wat ik zelf heb ondervonden en uit de proefzending (die ik wel ontvangen heb) en uit bovenstaande, is je enige verweer dat het proefpakketje niet is aangekomen. Dat je daardoor niet (tijdig) kon achterhalen wat hun internetsite was, dat je geen inloggegevens voor deze site hebt ontvangen. En dat je hierdoor niet kon weten hoe en tot welke datum je de vervolgzendingen kon stopzetten.
Guusje
Ik ben daarom eens ingegaan op een telefonische aanbieding, ik heb ook zo een bandje op laten nemen en goed geluisterd naar het verhaal voor, tijdens en na het bandje. Heel toevallig ook van Beyond Beauty.
Wat mij duidelijk is geworden dat je heel goed moet luisteren tot het einde van het gesprek.
Door wie is die brief naar je gestuurd? En hebben ze wel een kopie van het vonnis meegestuurd?monicelle schreef:Vandaag, 9 februari 2011, heb ik een brief ontvangen, waarbij ik van verbazing zowat van mijn stoel viel, toen ik hem gelezen had.
Een kantonrechter heeft vonnis gewezen in deze zaak, en ik moet €335,37 binnen 8 dagen betalen.
Als er echt een vonnis is dan kan dat inderdaad. Beslag kan worden gelegd op het geld op je bankrekening(en), je inkomsten en op je spullen.monicelle schreef:Als ik dat niet doe dan, ik citeer: “dan zullen wij de deurwaarder opdracht geven het vonnis bij u te betekenen en indien noodzakelijk executoriale maatregelen te treffen, hetgeen hoge kosten voor u met zich mee zal brengen”.
Je hebt brieven naar BB gestuurd, maar zijn er ook brieven naar een incassobureau of deurwaarder gestuurd?monicelle schreef:Er is totaal voorbijgegeaan aan de brieven die ik heb gestuurd naar Beyond Beauty en uit alles blijkt dat het enige waar ze op uit zijn is om geld uit je zak te kloppen waar ze geen recht op hebben.
De naam van de rechter is niet belangrijk, belangrijker is bij welke rechtbank en op welke datum het vonnis is gewezen.monicelle schreef:De naam van de rechter weet ik niet. Ook heb ik geen idee waar deze kantonrechter vonnis heeft gewezen. Op zich is het belachelijk dat een bedrijf kan doorgaan tot een rechtszaak, terwijl de "klant" hiervan in het ongewisse is, en niet serieus wordt genomen. Ik heb altijd aangenomen dat er in een geschil 2 partijen gehoord dienen te worden, en niet zoals in deze, dat er blind wordt afgegaan op één kant van de zaak zonder dat de wederpartij gehoord wordt en hiervan op de hoogte is.
Dit vonnis moet voorafgegaan zijn door een dagvaarding, met daarin vermeld wanneer de zitting zou zijn en hoe je daarop kon reageren.
Ik begrijp hieruit dat je niet bekend bent met de dagvaarding.
Er wordt nu gesteld dat er vonnis is gewezen, tegen dat vonnis moet je dus in verzet gaan. Maar zonder datum van het vonnis en welke rechtbank wordt het lastiger.
http://www.ksu.nl/dw/isapi/deurwaarder.dll/search?nl
zoek een deurwaarder bij je in de buurt, neem contact op met deze deurwaarder en vraag hen je te helpen bij een verzetprocedure.
weet je ook waarom dit bedrag gestorneerd is?monicelle schreef:Hieronder een opsomming van de feiten.
22dagen tussen afschrijvingen stornering is wel een lange tijd.
Er werd bij mij niet alleen een aanbieding gedaan van een proefpakketje tegen verzendkosten, er werd ook vermeld dat daarna de pakketjes € 23,90 per maand gaan kosten.monicelle schreef:Tijdens mijn vakantie, thuiskomst 9 mei 2010, is er een pakketje aangekomen waarvan wordt verwacht dat dit de langverwachte proefzending is. Het is niet de afgesproken zending, maar een eerste kwartaalzending á € 23,90 permaand, Hyalon beauty supplement (capsules) die iedere dag ingenomen moeten worden.
Tijdens het voorgesprek wordt informatie gevraagd die tijdens de bandopname van de overeenkomst wordt herhaald.
Naam en adres, rekeningnummer, bevestiging machtiging om automatisch af te schrijven.
Er werd mij ook verteld dat er maandelijks een pakketje wordt toegezonden, en dat ik deze zending altijd kon stoppen door op hun internetsite met mijn inloggegevens af te melden.
Deze inloggegevens staan in de brief die bij de proefzending wordt meegestuurd.
Door tijdens het gesprek akkoord te gaan heb je dus ook een akkoord gegeven voor de vervolgzendingen.
monicelle schreef:Op 10 juni 2010 wordt er een betalingsherinnering verzonden door DirectPay.
Allereerst zien te achterhalen of er inderdaad een vonnis is en zo snel mogelijk in verzet gaan.monicelle schreef:Ik wil graag weten wat hieraan te doen is want dit is (in mijn opninie) geen rechtspraak.
Met wat ik zelf heb ondervonden en uit de proefzending (die ik wel ontvangen heb) en uit bovenstaande, is je enige verweer dat het proefpakketje niet is aangekomen. Dat je daardoor niet (tijdig) kon achterhalen wat hun internetsite was, dat je geen inloggegevens voor deze site hebt ontvangen. En dat je hierdoor niet kon weten hoe en tot welke datum je de vervolgzendingen kon stopzetten.
Guusje
Ik maak me sterk dat de brief door eiser is "geschreven" en dat er helemaal geen zitting is geweest.
Misschien moet TS eens met de rechtbank bellen wanneer de zitting is geweest.
Ik geloof er nl. geen bal van!
Ik kan je uit de droom helpen, het gebeurd wel.dhc schreef:Ik maak me sterk dat de brief door eiser is "geschreven" en dat er helemaal geen zitting is geweest.
Het kan een brief zijn met een fakebericht over de zitting, het kan ook zijn dat er een zitting is geweest maar dat er ergens iets is misgegaan.
Guusje, de brief van de uitspraak is door webcasso gestuurd. Er is geen kopie van de uitspraak meegestuurd.
Ik heb zelf het bedrag ad €6,90 gestorneerd omdat de proefzending niet kwam.
Er is mij nooit verteld dat er vervolg zendingen zouden komen. Als dat wel gebeurt was, had ik nooit een proefzending willen ontvangen.
Ik heb ook een brief naar het incasso buro gestuurd. Daar is antwoord opgekomen maar niet van BB. De rekeningen zouden worden gestopt, wat niet gebeurt is.
Ik heb zelf het bedrag ad €6,90 gestorneerd omdat de proefzending niet kwam.
Er is mij nooit verteld dat er vervolg zendingen zouden komen. Als dat wel gebeurt was, had ik nooit een proefzending willen ontvangen.
Ik heb ook een brief naar het incasso buro gestuurd. Daar is antwoord opgekomen maar niet van BB. De rekeningen zouden worden gestopt, wat niet gebeurt is.
Hoi, Misschien dat iemand iets heeft aan deze informatie op www.Z24Geld-Watjijnognietwistvanincasso's-Z24.nl
hallo allemaal, nou vandaag heb ik bericht gekregen van de rechtbank, 7 maart mag ik mijn verweer komen doen, het slaat gewoon nergenst op waar direct pay en webcasso met hun verweer komen er zitten hele verslagen bij over hoe hun holdings in elkaar zitten met allerlei artikel enz ze proberen alles op mij te schuiven en beweren dat ze de vervolg zendingen geleverd hebben alleen daarvan zit in hun verweer geen bewijs, dat kan ook niet want ze hebben nooit geleverd. Wel ben ik weer veel te weten gekomen over hun bedrijfsvoering en heb nu namen.
Monicelle je moet een brief van de deurwaarder hebben ontvangen met daarin de oproep wanneer je moest voorkomen, stel je bent niet geweest dan krijg je van de rechter een brief, met daarin het vonnis.
Als je dit niet allemaal heb ontvangen moet er in de stukken of het vonnis dat je heb gekregen de naam van de rechter of de plaats waar de rechtzitting heeft plaats gevonden en een nummer van de rechtzaak staan.
Als je dit allemaal niet heb bewaar deze papieren dan goed want dan hebben ze valsheid in geschriften gepleegd en zijn ze strafbaar.
Wil je via mijn mail contact met me opnemen want misschien kan ik een kopie van deze brieven goed gebruiken in mijn verweer [email protected]
Mensen het is toch niet te geloven wat deze oplichters toch allemaal doen en weet je wat het ergste is ze lezen deze forum heel de tijd en het zijn een stel van die rijke lui wat van die correct mensen lijken in de media ik heb nu namen en je verwacht dit niet maar ze hebben een hoog aanzien in de rijkelui wereld en lachen zich kapot hoe ze ons belazeren, hier moet toch wat tegen gedaan worden.
groetjes zarrin
Monicelle je moet een brief van de deurwaarder hebben ontvangen met daarin de oproep wanneer je moest voorkomen, stel je bent niet geweest dan krijg je van de rechter een brief, met daarin het vonnis.
Als je dit niet allemaal heb ontvangen moet er in de stukken of het vonnis dat je heb gekregen de naam van de rechter of de plaats waar de rechtzitting heeft plaats gevonden en een nummer van de rechtzaak staan.
Als je dit allemaal niet heb bewaar deze papieren dan goed want dan hebben ze valsheid in geschriften gepleegd en zijn ze strafbaar.
Wil je via mijn mail contact met me opnemen want misschien kan ik een kopie van deze brieven goed gebruiken in mijn verweer [email protected]
Mensen het is toch niet te geloven wat deze oplichters toch allemaal doen en weet je wat het ergste is ze lezen deze forum heel de tijd en het zijn een stel van die rijke lui wat van die correct mensen lijken in de media ik heb nu namen en je verwacht dit niet maar ze hebben een hoog aanzien in de rijkelui wereld en lachen zich kapot hoe ze ons belazeren, hier moet toch wat tegen gedaan worden.
groetjes zarrin
-
- Contacteer:
Mischien helpt het iets:
Mijn vrouw kreeg ook een telefoontje van Beyond Beauty.
(Ik zat ernaast)
BB:Gefeliciteerd, u heeft een prijs gewonnen.
zij: Leuk.
BB: U wint een beauty pakket met (diverse dingen)
Zij: leuk, waar heb ik dit gewonnen?
BB: Via een enquete op internet.
(Lang verhaal over hoe goed het allemaal niet zou zijn)
Zij: Nou, geweldig. Ik wacht met spanning af.
BB: dan nog even controle gegevens..
naam..
adres..
bankrekening..
Zij: Bankrekening? maar die heb je toch niet nodig als je iets wint?
BB: dat is voor de verzendkosten, die berekent TNT post nu eenmaal.
Zij: Dan heb ik niets gewonnen hoor - want dan neemt de uitgever van de prijs dit voor zijn rekening.
BB: nee , dat hoeft niet. En voor de vervolgzendingen hebben we ook het rekeningnummer nodig...
Zij: vervolgzending???
BB: ja. U krijgt dan een keer per (tijdseenheid, weet ik niet zeker meer) een pakketje.
Zij: Maar dan belazert u de boel, dan heb ik niets gewonnen, maar smeert u mij een abbonnement aan op iets, met eerste zending gratis.
BB: nee, u heeft echt gewonnnen hoor.
Zij: waarom dan die (tijdseenheid) zending?
BB: Omdat u gelijk een abbonnement aangaat.
Zij: Dan is dat oneerlijk, en wens ik NIETS te ontvangen.
*klik*
BB is dus niet echt vies van oneerlijk handelen.
Mijn vrouw kreeg ook een telefoontje van Beyond Beauty.
(Ik zat ernaast)
BB:Gefeliciteerd, u heeft een prijs gewonnen.
zij: Leuk.
BB: U wint een beauty pakket met (diverse dingen)
Zij: leuk, waar heb ik dit gewonnen?
BB: Via een enquete op internet.
(Lang verhaal over hoe goed het allemaal niet zou zijn)
Zij: Nou, geweldig. Ik wacht met spanning af.
BB: dan nog even controle gegevens..
naam..
adres..
bankrekening..
Zij: Bankrekening? maar die heb je toch niet nodig als je iets wint?
BB: dat is voor de verzendkosten, die berekent TNT post nu eenmaal.
Zij: Dan heb ik niets gewonnen hoor - want dan neemt de uitgever van de prijs dit voor zijn rekening.
BB: nee , dat hoeft niet. En voor de vervolgzendingen hebben we ook het rekeningnummer nodig...
Zij: vervolgzending???
BB: ja. U krijgt dan een keer per (tijdseenheid, weet ik niet zeker meer) een pakketje.
Zij: Maar dan belazert u de boel, dan heb ik niets gewonnen, maar smeert u mij een abbonnement aan op iets, met eerste zending gratis.
BB: nee, u heeft echt gewonnnen hoor.
Zij: waarom dan die (tijdseenheid) zending?
BB: Omdat u gelijk een abbonnement aangaat.
Zij: Dan is dat oneerlijk, en wens ik NIETS te ontvangen.
*klik*
BB is dus niet echt vies van oneerlijk handelen.
Vanaf heden is het mogelijk om je als Lotgenoot bij TrosRadar aan te melden.
Heb je problemen met Beyond Beauty, meld je aan!
http://www.trosradar.nl/lotgenoten/?act ... ailId=1318
Heb je problemen met Beyond Beauty, meld je aan!
http://www.trosradar.nl/lotgenoten/?act ... ailId=1318
Vandaag reactie ontvangen van Beyond Beauty. Alle kosten worden gecrediteerd.
Mijn inziens komt dit mede omdat ik me negatief heb uitgelaten en kenbaar heb gemaakt een 'Radar Lotgenoten' aangemaakt te hebben.
Met name de eerste zinnen, waarin Beyond Beauty de schuld in de schoenen van VSP schuift maakte me aan het lachen. Vrijdag heb ik contact gehad met VSP, deze hadden geen retour ontvangen pakketten. Vanmiddag, nadat ik het bericht van Beyond Beauty ontving heb ik nogmaals contact opgenomen. Ook vandaag had Beyond Beauty geen contact met VSP opgenomen. Er moet dus iets voorgevallen zijn waardoor Beyond Beauty opeens wél wil meewerken. Juist; mijn 150 negatieve reacties op klacht.nl, berichten op dit forum en Tros Radar Lotgenoten.
Tot slot heb ik aangegeven dat ik ervan uit ga dat Beyond Beauty de lijst met lotgenoten persoonlijk benaderd en de problemen van deze mensen oplost. Hierop heb ik nog geen reactie ontvangen. Mocht het bedrijf hierop ingaan dan neem ik contact op met de lotgenoten om toestemming te vragen hun gegevens door te spelen naar Beyond Beauty.
Mijn inziens komt dit mede omdat ik me negatief heb uitgelaten en kenbaar heb gemaakt een 'Radar Lotgenoten' aangemaakt te hebben.
Met name de eerste zinnen, waarin Beyond Beauty de schuld in de schoenen van VSP schuift maakte me aan het lachen. Vrijdag heb ik contact gehad met VSP, deze hadden geen retour ontvangen pakketten. Vanmiddag, nadat ik het bericht van Beyond Beauty ontving heb ik nogmaals contact opgenomen. Ook vandaag had Beyond Beauty geen contact met VSP opgenomen. Er moet dus iets voorgevallen zijn waardoor Beyond Beauty opeens wél wil meewerken. Juist; mijn 150 negatieve reacties op klacht.nl, berichten op dit forum en Tros Radar Lotgenoten.
Beyond Beauty heeft een e-mail retour ontvangen dat ik dit schriftelijk met een handtekening bevestigd wil hebben. Daarbij wil ik dat de kosten die ik heb gemaakt ook gecrediteerd worden. (Belkosten, kosten aangetekende verzending).Geachte ***,
Na verschillende keren contact te hebben gehad met VSP, is nu (uiteindelijk) gebleken dat
uw pakketten niet leverbaar waren aangezien, volgens VSP, het adres onvolledig is.
Normaal krijgen wij deze pakketten direct retour, maar dat is in dit geval ook niet gebeurt.
Wij gaan dan ook zo spoedig mogelijk de kosten van de pakketten crediteren en eventueel retour storten, houdt u hierbij wel rekening met een storno periode van 56 dagen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, en excuses voor het ongemak.
Een fijne dag gewenst en een vriendelijke groet,
Janine Mol
Hoofd Klantenservice Beyond Beauty
Tot slot heb ik aangegeven dat ik ervan uit ga dat Beyond Beauty de lijst met lotgenoten persoonlijk benaderd en de problemen van deze mensen oplost. Hierop heb ik nog geen reactie ontvangen. Mocht het bedrijf hierop ingaan dan neem ik contact op met de lotgenoten om toestemming te vragen hun gegevens door te spelen naar Beyond Beauty.