LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] anderzorg

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

al enige tijd lig ik in conflict met mijn (oude) zorgverzekeraar. Afgelopen jaar hebben zij mij aangemeld voor CVZ omdat ik een betalingsachterstand had. Dit heb ik helemaal voldaan, zelfs 6000 euro op een premieschuld van 1200euro. Zodoende kon ik overstappen naar een andere zorgverzekeraar. Het vervelende is nu dat zij mij nog steeds niet afgemeld hebben voor CVZ, ik betaal 140 euro cvz en 90 euro voor mijn huidige verzekeraar unive. Tig brieven en mails verder ziet het erna uit dat ik over febr weer cvz moet gaan betalen. Ook heb ik het bij skgz neergelegd maar die verwijzen me weer door naar Anderzorg. Dit kan toch niet..

klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

Geachte heer/mevrouw,

middels deze mail zou ik u het bewijs willen leveren dat de achterstallige premieschuld is betaald.(Zie bijlage) Ik ben hier meer dan een maand mee bezig geweest, ik had het namelijk al lang betaald en met jullie gecommuniceerd. Dit heeft mij tijd geld en energie gekost en dan heb ik het nog niet eens over de 5000 euro deurwaarderskosten over de looptijd van een jaar!!

Zou u willen vragen mij af te melden voor cvz waar ik nog altijd aangemeld ben. Tenslotte zou ik mijn zorverzekering op willen zeggen, overigens heb ik dit meerdere keren schriftelijk gedaan terwijl dat mijn goed recht was.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Grt,




Geachte heer/mevrouw ,

Bedankt voor uw e-mail. WIj zullen de door u verstuurde bewijsstuk, zodra deze binnen is in behandeling nemen.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website: www.cvz.nl.

Met vriendelijke groet,
College voor zorgverzekeringen


Voorgaand bericht:
------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,

ook heb ik gisteren het schriftelijke bewijs van Anderzorg dat ik niet meer verzekerd ben bij hen per post naar jullie opgestuurd; dit zou toch moeten voldoen? Waar komt namelijk het bedrag wat door CVZ wordt ingehouden terecht....?

In afwachting op uw reactie,



Geachte heer/mevrouw ,

Bedankt voor uw e-mail. Zolang wij geen afmeldingsbericht ontvangen van uw zorgverzekeraar blijft u verplicht om de bestuursrechterlijke premie maandelijks te betalen. Hierbij moeten we alsnog weer doorverwijzen naar uw eigen zorgverzekeraar.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website: www.cvz.nl.

Met vriendelijke groet,
College voor zorgverzekeringen

klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

Geachte heer,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail.

Hierin heeft u een vraag over uw uitschrijving.
In deze e-mail leest u mijn antwoord.

De afmelding bij het CVZ duurt 8 tot 10 weken. NOG STEEDS NIET AFGEMELD DOOR ANDERZORG OP 9 FEBR!! Dit betekent nog dat het in ieder geval tot april gaat duren, ik betaal hen dus vele maanden zonder dat ik bij hen verzekerd ben..

Daar kunnen wij niks aan bespoedigen.
Op 3 januari hebben we u een bewijs van uitschrijving gestuurd, hiermee kunt u zich bij een andere maatschappij aanmelden.





Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.
U kunt bellen met telefoonnummer 0900-1616160 (0,70ct per minuut). Ook kunt u op onze website http://www.anderzorg.nl een e-mail sturen of chatten met een van onze medewerkers.


Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Medewerkster Klantenservice AnderZorg

Hoe tevreden bent u over uw e-mailcontact met AnderZorg? Ga naar http://webcollect.viewscast.com/AnderZorgWB1 en geef direct online uw mening!


Aan de inhoud van dit e-mail bericht kunnen geen rechten worden ontleend.



Verzonden: maandag 10 januari 2011 13:28
Aan: Anderzorg Service en Informatie
Onderwerp: FW: mapnummers: 40801214/40803041/40806094/40908257/40910370

Geachte heer/mevrouw,

zou nog graag een bevestiging ontvangen dat ik ben afgemeld bij CVZ, ik ben immers niet meer bij julluie verzekerd. Ik kan me op het moment namelijk niet aanmelden bij een andere zorgverzekeraar en ben dus onverzekerd. Dit brengt vele risico's met zich mee.



Subject: RE: mapnummers: 40801214/40803041/40806094/40908257/40910370
Date: Mon, 10 Jan 2011 09:40:33 +0100
From: [email protected]


Geachte meneer,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail. Hierin heeft u een vraag over uw aanvraag.
In deze e-mail leest u mijn antwoord.

We hebben de betalingen ontvangen. Per 1 januari 2011 hebben wij u afgemeld.

Heeft u nog vragen?
Neem dan gerust contact met ons op. U kunt bellen met telefoonnummer 0900-1616160 (0,70ct per minuut).
Ook kunt u op onze website http://www.anderzorg.nl een e-mail sturen of chatten met een van onze medewerkers.

Met vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Medewerkster Klantenservice AnderZorg.

Aan de inhoud van dit email bericht kunnen geen rechten worden ontleend.

PS Hoe tevreden bent u over uw e-mailcontact met AnderZorg? Geef direct online uw mening!








Geachte heer/mevrouw,

middels deze mail zou ik u het bewijs willen leveren dat de achterstallige premieschuld is betaald.(Zie bijlage) Ik ben hier meer dan een maand mee bezig geweest, ik had het namelijk al lang betaald en met jullie gecommuniceerd. Dit heeft mij tijd geld en energie gekost en dan heb ik het nog niet eens over de 5000 euro deurwaarderskosten over de looptijd van een jaar.

Zou u willen vragen mij af te melden voor cvz waar ik nog altijd aangemeld ben. Tenslotte zou ik mijn zorverzekering op willen zeggen, overigens heb ik dit meerdere keren schriftelijk gedaan terwijl dat mijn goed recht was.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Grt,
Laatst gewijzigd door klacht anderzorg op 09 feb 2011 15:20, 2 keer totaal gewijzigd.

klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

mail op 27 jan, 6 febr verstuurd---tot op heden 9 febr geen reactie..
via chat contact opgenomen; wordt het venster gesloten zonder opgaaf van reden. Kortom, je kan nergens heen! zo'n slechte klantenservice ben ik nog niet tegengekomen..



Geachte heer mevrouw,

na tientallen mails snap ik niet dat jullie mij niet voor CVZ hebben afgemeld, tenslotte ben ik al lang niet meer bij jullie verzekerd.

In afwachting op uw reactie,

klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

Op onderstaande mail heb ik tot op heden(9febr) niets meer mogen vernomen.


Geachte heer,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail. Hierin heeft u een vraag over de premiebetaling.
In deze e-mail leest u mijn antwoord.


We hebben uw emailbericht doorgestuurd naar de afdeling Debiteurenadministratie.

Zij zullen uw emailbericht in behandeling nemen.

U ontvangt ook bericht van deze afdeling.

Heeft u nog vragen?
Neem dan gerust contact met ons op.
U kunt bellen met telefoonnummer 0900-1616160 (€ 0,70 per minuut). Ook kunt u op onze website http://www.anderzorg.nl een e-mail sturen of chatten met één van onze medewerkers.


Met vriendelijke groet,


[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Medewerkster Afdeling Polis AnderZorg

PS Wist u dat AnderZorg hoge klanttevredenheid scoort? Lees meer.

Hoe tevreden bent u over uw e-mailcontact met AnderZorg? Ga na http://webcollect.viewscast.com/AnderZorgWB1 en geef direct online uw mening!

Aan de inhoud van dit e-mail bericht kunnen geen rechten worden ontleend.




Verzonden: maandag 17 januari 2011 14:52
Aan: Anderzorg Service en Informatie
Onderwerp: afmelding






Geachte heer/mevrouw,

een paar weken geleden heb ik van jullie schriftelijk de bevestiging gekregen dat mijn premie achterstand is voldaan en ik niet meer verzekerd ben per 1 januari 2011. Zojuist sprak ik met een chatmedewerker van Anderzorg die echter ontkende dat ik niet meer bij jullie verzekerd ben en jullie mij dus niet voor CVZ af kunnen melden. Ik betreur dit te zeerste, waar gaat het toch elke keer mis.

Zou jullie willen vragen mij per direct voor CVZ af te melden. Dit is al de zoveelste keer dat dit dit aan jullie gevraagd is, al die keren was het volledig gegrond.

Mocht het niet voor 20 januari gebeurt zijn, zal er een klacht worden ingediend en gekeken worden wat de te ondernemen juridische stappen zijn.

In afwachting van uw reactie

klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

Op 9 februari ben ik dus nog steeds niet afgemeld door anderzorg Daarbij komt CVZ noemt 3 weken, anderzorg denkt dat de afmeldingsprocudure 8 tot 10 weken duurt. Ook al zouden ze mij vandaag 9febr afmelden dan zou ik dus iig 4 maal 140euro betalen aan een verzekeraar waar ik niet verzekerd ben en aan alle verplichtingen heb voldaan...
[/b]

Geachte heer/mevrouw ,

Bedankt voor uw e-mail. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om u op deze wijze af te melden. U heeft al eerder kenbaar gemaakt dat u een bewijsstuk heeft opgestuurd waaruit blijkt dat u niet meer verzekerd bent via Anderzorg. Daarnaast geeft u aan dat uw zorgverzekeraar u nu gaat afmelden. Dat betekent voor u dat zij op deze manier bevestigen dat ze dit niet eerder hebben gedaan. U moet er rekening mee houden dat een afmelding bij CVZ ongeveer 3 weken tijd in beslag kan nemen.

Als u en uw zorgverzekeraar er samen niet meer uitkomen, kunt u contact op te nemen met de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). Deze onafhankelijke organisatie kan tussen u en uw verzekeraar bemiddelen. De stichting is bereikbaar op telefoonnummer 030 - 698 8360, of via hun website (http://www.skgz.nl).



Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website: http://www.cvz.nl.

Met vriendelijke groet,
College voor zorgverzekeringen


Voorgaand bericht:
------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw

zou graag nog even terug willen komen op uw mail, te vinden helemaal onderaan. Ik heb mij dus al vanaf december proberen af te melden bij CVZ, immers had ik aan al mijn verplichtingen voldaan. Ik had geen achterstallige premie meer lopen bij Anderzorg. Sinds 1 januari(zie onderstaand) ben ik ook niet meer verzekerd bij Anderzorg, nu krijg ik na veel aandringen een mail van Anderzorg dat zij mij nu pas gaan afmelden voor CVZ(terwijl ik al een maand niet meer bij hen verzekerd ben) en dat het nog wel even 8 tot 10 weken gaat duren voordat ik uiteindelijk ben afgemeld bij CVZ. Ik vind dit niet kloppen, waarom zou ik via CVZ premie betalen aan Anderzorg terwijl ik niet meer bij hen verzekerd ben....? Inmiddels heb ik meer dan 6000euro betaald voor een paar maanden dat mijn premie niet is betaald maar dat terzijde.

Ik hoop dat u een oplossing kan bieden en mij kan afmelden voor CVZ.

Een vriendelijke groet,







Subject: RE: mapnummers: 40801214/40803041/40806094/40908257/40910370
Date: Wed, 19 Jan 2011 09:59:28 +0100
From: [email protected]


Geachte heer,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail.

Hierin heeft u een vraag over uw uitschrijving.

In deze e-mail leest u mijn antwoord.



De afmelding bij het CVZ duurt 8 tot 10 weken.

Daar kunnen wij niks aan bespoedigen.

Op 3 januari hebben we u een bewijs van uitschrijving gestuurd, hiermee kunt u zich bij een andere maatschappij aanmelden.







Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

U kunt bellen met telefoonnummer 0900-1616160 (0,70ct per minuut). Ook kunt u op onze website http://www.anderzorg.nl een e-mail sturen of chatten met een van onze medewerkers.



Met vriendelijke groet,


[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Medewerkster Klantenservice AnderZorg


Hoe tevreden bent u over uw e-mailcontact met AnderZorg? Ga naar http://webcollect.viewscast.com/AnderZorgWB1 en geef direct online uw mening!




Aan de inhoud van dit e-mail bericht kunnen geen rechten worden ontleend.




Verzonden: maandag 10 januari 2011 13:28
Aan: Anderzorg Service en Informatie
Onderwerp: FW: mapnummers: 40801214/40803041/40806094/40908257/40910370

Geachte heer/mevrouw,

zou nog graag een bevestiging ontvangen dat ik ben afgemeld bij CVZ, ik ben immers niet meer bij julluie verzekerd. Ik kan me op het moment namelijk niet aanmelden bij een andere zorgverzekeraar en ben dus onverzekerd. Dit brengt vele risico's met zich mee.

In afwachting op uw reactie,

Subject: RE: mapnummers: 40801214/40803041/40806094/40908257/40910370
Date: Mon, 10 Jan 2011 09:40:33 +0100
From: [email protected]


Geachte meneer ,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail. Hierin heeft u een vraag over uw aanvraag.

In deze e-mail leest u mijn antwoord.



We hebben de betalingen ontvangen. Per 1 januari 2011 hebben wij u afgemeld. 9 februari is dit nog steeds niet gebeurd



Heeft u nog vragen?

Neem dan gerust contact met ons op. U kunt bellen met telefoonnummer 0900-1616160 (0,70ct per minuut).

Ook kunt u op onze website http://www.anderzorg.nl een e-mail sturen of chatten met een van onze medewerkers.



Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Medewerkster Klantenservice AnderZorg.


Aan de inhoud van dit email bericht kunnen geen rechten worden ontleend.


PS Hoe tevreden bent u over uw e-mailcontact met AnderZorg? Geef direct online uw mening!






Verzonden: vrijdag 24 december 2010 13:22
Aan: Anderzorg Service en Informatie
Onderwerp: FW: mapnummers: 40801214/40803041/40806094/40908257/40910370





Geachte heer/mevrouw,

middels deze mail zou ik u het bewijs willen leveren dat de achterstallige premieschuld is betaald.(Zie bijlage) Ik ben hier meer dan een maand mee bezig geweest, ik had het namelijk al lang betaald en met jullie gecommuniceerd. Dit heeft mij tijd geld en energie gekost en dan heb ik het nog niet eens over de 5000 euro deurwaarderskosten over de looptijd van een jaar.

Zou u willen vragen mij af te melden voor cvz waar ik nog altijd aangemeld ben. Tenslotte zou ik mijn zorverzekering op willen zeggen, overigens heb ik dit meerdere keren schriftelijk gedaan terwijl dat mijn goed recht was.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Grt,


From: [email protected]
Date: Tue, 18 Jan 2011 15:27:42 +0000
Subject: RE: Contact formulier - Anders [#37305]

Geachte heer/mevrouw ,

Bedankt voor uw e-mail. WIj zullen de door u verstuurde bewijsstuk, zodra deze binnen is in behandeling nemen.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website: http://www.cvz.nl.

Met vriendelijke groet,
College voor zorgverzekeringen


Voorgaand bericht:
------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,

ook heb ik gisteren het schriftelijke bewijs van Anderzorg dat ik niet meer verzekerd ben bij hen per post naar jullie opgestuurd; dit zou toch moeten voldoen? Waar komt namelijk het bedrag wat door CVZ wordt ingehouden terecht....?

In afwachting op uw reactie,

From: [email protected]
Date: Tue, 18 Jan 2011 15:12:56 +0000
Subject: Contact formulier - Anders [#37186]

Geachte heer/mevrouw ,

Bedankt voor uw e-mail. Zolang wij geen afmeldingsbericht ontvangen van uw zorgverzekeraar blijft u verplicht om de bestuursrechterlijke premie maandelijks te betalen. Hierbij moeten we alsnog weer doorverwijzen naar uw eigen zorgverzekeraar.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website: http://www.cvz.nl.

Met vriendelijke groet,
College voor zorgverzekeringen


Voorgaand bericht:
------------------------------------------------------------


onderwerp: Anders

bericht: Geachte heer/mevrouw,

Door mijn zorgverzekeraar Anderzorg word ik maar niet afgemeld voor CVZ. Dit terwijl ik niet eens (meer) bij hen verzekerd ben. Al in november heb ik zelfs al aan mijn premie verplichtingen voldaan.
De vorige keer toen ik jullie vroeg mij af te melden voor CVZ deelden jullie mij mede dat dit door de zorgverzekeraar moet worden gedaan of ik anders een klacht in moet dienen bij SKGZ. Anderzorg doet het niet en SKGZ deelt mede dat ik iets van Anderzorg moet horen; dit maakt het cirkeltje weer rond.
In de bijlage kunt u zien dat ik per 1 januari 2011 niet meer verzekerd ben; dat dient toch ook als bewijs dat er niet meer CVZ hoeft te worden betaald namens Anderzorg.
Mijn conflict met mijn zorgverzekeraar duurt al tijden, ik heb aan mijn verplichtingen voldaan en zou niets liever willen dan dit hoofdstuk sluiten.
Met een vriendelijke groet
Laatst gewijzigd door klacht anderzorg op 09 feb 2011 13:49, 2 keer totaal gewijzigd.

klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

Geachte heer/mevrouw ,

Bedankt voor uw e-mail. Tot op de dag van vandaag (8 februari 2011) bent u nog niet afgemeld als wanbetaler bij CVZ. Dat betekent voor u dat u alsnog wettelijk verplicht blijft om de bestuursrechterlijke premie te betalen aan CVZ totdat u wordt afgemeld door uw zorgverzekeraar. De nominale premie van 114,58 wordt maandelijks ingehouden op uw uitkering en het boete gedeelte betaalt u dmv een acceptgiro aan de CJIB. Voor verdere vragen kunt u ons bellen op 0900-0289

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website: http://www.cvz.nl.

Met vriendelijke groet,
College voor zorgverzekeringen


Voorgaand bericht:
------------------------------------------------------------
Geachte heer mevrouw,

de bewijsstukken zijn opgestuurd; ook ben ik per 1 januari overgestapt naar een andere zorgverzekeraar en zijn de betalingen aan mijn vorige zorgverzekeraar al veel eerder voldaan. Zou willen vragen of ik ben afgemeld? Dit wordt echt te gortig, ook ontving iik zojuist een brief van CJIB dat ik over de maand januari een deel van CVZ moet gaan betalen. Dit kan toch niet! Ik heb de achterstallige betalingen al lang geleden afgerond en betaald en overweeg juridische stappen.

Daarnaast heb ik altijd een regelmatig inkomen gehad en klopt het niet dat ik, ook al zou ik niet aan mijn verplichtingen hebben voldaan, ook nog eens aan CJIB moeten betalen.

Het CVZ probeert in eerste instantie om de bestuursrechtelijke premie bij u in te houden vóórdat u uw loon of uitkering ontvangt. Hebt u geen (regelmatige) inkomsten, dan draagt het CVZ de zaak over aan het CJIB. Wij sturen u vervolgens maandelijks een acceptgiro. Betaalt u ook deze acceptgiro's niet, dan kunnen wij een deurwaarder inschakelen. De kosten voor de deurwaarder komen voor uw rekening.

Een goede groet,

From: [email protected]
Date: Wed, 19 Jan 2011 13:42:23 +0000
Subject: RE: Contact formulier - Anders [#37367]

Geachte heer/mevrouw ,

Bedankt voor uw e-mail. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om u op deze wijze af te melden. U heeft al eerder kenbaar gemaakt dat u een bewijsstuk heeft opgestuurd waaruit blijkt dat u niet meer verzekerd bent via Anderzorg. Daarnaast geeft u aan dat uw zorgverzekeraar u nu gaat afmelden. Dat betekent voor u dat zij op deze manier bevestigen dat ze dit niet eerder hebben gedaan. U moet er rekening mee houden dat een afmelding bij CVZ ongeveer 3 weken tijd in beslag kan nemen.

Als u en uw zorgverzekeraar er samen niet meer uitkomen, kunt u contact op te nemen met de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). Deze onafhankelijke organisatie kan tussen u en uw verzekeraar bemiddelen. De stichting is bereikbaar op telefoonnummer 030 - 698 8360, of via hun website (http://www.skgz.nl).



Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website: http://www.cvz.nl.

Met vriendelijke groet,
College voor zorgverzekeringen


Voorgaand bericht:
------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw

zou graag nog even terug willen komen op uw mail, te vinden helemaal onderaan. Ik heb mij dus al vanaf december proberen af te melden bij CVZ, immers had ik aan al mijn verplichtingen voldaan. Ik had geen achterstallige premie meer lopen bij Anderzorg. Sinds 1 januari(zie onderstaand) ben ik ook niet meer verzekerd bij Anderzorg, nu krijg ik na veel aandringen een mail van Anderzorg dat zij mij nu pas gaan afmelden voor CVZ(terwijl ik al een maand niet meer bij hen verzekerd ben) en dat het nog wel even 8 tot 10 weken gaat duren voordat ik uiteindelijk ben afgemeld bij CVZ. Ik vind dit niet kloppen, waarom zou ik via CVZ premie betalen aan Anderzorg terwijl ik niet meer bij hen verzekerd ben....? 6000euro heb ik moeten betalen voor een paar maanden dat mijn premie niet is betaald maar dat terzijde.

Ik hoop dat u een oplossing kan bieden en mij kan afmelden voor CVZ.

Een vriendelijke groet,
Laatst gewijzigd door klacht anderzorg op 09 feb 2011 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik ben tot 2x toe onterecht door Anderzorg aangemeld bij het CVZ. Oude schuld is opgenomen in de WSNP.
Vorige week gechat met een medewerker, die ontdekte de fout, zou het in orde maken en ik zou schriftelijk een bevestiging krijgen.
Geen bevestiging ontvangen.

2x gemaild, geen antwoord.

Vorig jaar heb ik bezwaar aangetekend en dat is gegrond verklaart en nu beginnen ze weer.

ANDERZORG: MAAK JULLIE ADMINISTRATIE IN ORDE :evil: :twisted: :roll:

klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

Nog eens de mail omstreeks kerst waarbij ik zelf de bewijzen moet leveren van LAVG aan Anderzorg dat ik het verschuldigde bedrag 6000 euro op 1200 premie achterstand heb voldaan. Dit had ik al een maand ervoor overgemaakt! Hierbij is een smerig spelletje gespeeld door LAVG/Anderzorg, ik ben bij LAVG langsgeweest om het gehele bedrag op te vragen. Dit kreeg ik en heb direct betaald. Ik dacht er vanaf te zijn en heb een brief naar Anderzorg gestuurd dat ik de verzekering per 1 jan op wilde zeggen. Gevolg was; nog een rekening van 200 euro dat op de dag van vandaag niet duidelijk is waarvoor! Gelijk heb ik deze betaald om mijn verzekering per 1 jan op te zeggen, anders zit je weer een heel jaar vast aan deze boeven.. Dit was begin december!!

Daarbij komt dat ik vandaag 9 febr al meer dan een maand niet meer bij Anderzorg verzekerd ben en zij mij nog steeds niet afgemeld hebben bij CVZ. Ik betaal hen dus premie terwijl ik niet bij hen verzekerd ben.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail.
In deze e-mail leest u mijn antwoord.

Uw bijlage heb ik doorgestuurd naar de afdeling debiteuren als bewijs dat de vordering is voldaan.

Ik moet u wel vermelden dat het CVZ pas weer eind januari 2011 klanten gaat afmelden. 9 febr ben ik nog steeds niet afgemeld..

Dit jaar zal dat niet meer gebeuren.

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.
U kunt bellen met telefoonnummer 0900-1616160 (0,70ct per minuut). Ook kunt u op onze website http://www.anderzorg.nl een e-mail sturen of chatten met een van onze medewerkers.

Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Medewerkster Klantenservice AnderZorg.
Aan de inhoud van dit email bericht kunnen geen rechten worden ontleend.

PS Hoe tevreden bent u over uw e-mailcontact met AnderZorg? Geef direct online uw mening!



Verzonden: vrijdag 24 december 2010 13:22
Aan: Anderzorg Service en Informatie
Onderwerp: FW: mapnummers: 40801214/40803041/40806094/40908257/40910370





Geachte heer/mevrouw,

middels deze mail zou ik u het bewijs willen leveren dat de achterstallige premieschuld is betaald.(Zie bijlage) Ik ben hier meer dan een maand mee bezig geweest, ik had het namelijk al lang betaald en met jullie gecommuniceerd. Dit heeft mij tijd geld en energie gekost en dan heb ik het nog niet eens over de 5000 euro deurwaarderskosten over de looptijd van een jaar.

Zou u willen vragen mij af te melden voor cvz waar ik nog altijd aangemeld ben. Tenslotte zou ik mijn zorverzekering op willen zeggen, overigens heb ik dit meerdere keren schriftelijk gedaan terwijl dat mijn goed recht was.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Grt,





From: [email protected]

Date: Fri, 24 Dec 2010 10:46:42 +0100
Subject: mapnummers: 40801214/40803041/40806094/40908257/40910370



Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Office Manager











VESTIGING DEN HAAG
Frederik Hendriklaan 85c
2582 BV Den Haag
T: 070-3384338
F: 070-3225800
E: [email protected]

LAVG heeft vestigingen in Breda, Den Haag, Drachten, Groningen, Nieuwegein, Roermond, Roosendaal, Venlo, Zwolle

klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

Na minstens twintig mails en brieven dan eindelijk een reactie van de LAVG; de hele zaak werd behandeld door LAVG Den Haag, maar de laaste die(zie bovenstaand) in eens opdook werd door LAVG groningen behandeld. Had alles al drie weken ervoor overgemaakt!!


Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail.
In deze e-mail leest u mijn antwoord.

Uw bijlage heb ik doorgestuurd naar de afdeling debiteuren als bewijs dat de vordering is voldaan.

Ik moet u wel vermelden dat het CVZ pas weer eind januari 2011 klanten gaat afmelden.

Dit jaar zal dat niet meer gebeuren.

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.
U kunt bellen met telefoonnummer 0900-1616160 (0,70ct per minuut). Ook kunt u op onze website http://www.anderzorg.nl een e-mail sturen of chatten met een van onze medewerkers.

Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Medewerkster Klantenservice AnderZorg.
Aan de inhoud van dit email bericht kunnen geen rechten worden ontleend.

PS Hoe tevreden bent u over uw e-mailcontact met AnderZorg? Geef direct online uw mening!


Verzonden: vrijdag 24 december 2010 13:22
Aan: Anderzorg Service en Informatie
Onderwerp: FW: mapnummers: 40801214/40803041/40806094/40908257/40910370





Geachte heer/mevrouw,

middels deze mail zou ik u het bewijs willen leveren dat de achterstallige premieschuld is betaald.(Zie bijlage) Ik ben hier meer dan een maand mee bezig geweest, ik had het namelijk al lang betaald en met jullie gecommuniceerd. Dit heeft mij tijd geld en energie gekost en dan heb ik het nog niet eens over de 5000 euro deurwaarderskosten over de looptijd van een jaar.

Zou u willen vragen mij af te melden voor cvz waar ik nog altijd aangemeld ben. Tenslotte zou ik mijn zorgverzekering op willen zeggen, overigens heb ik dit meerdere keren schriftelijk gedaan terwijl dat mijn goed recht was.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.






From: [email protected]
Date: Fri, 24 Dec 2010 10:46:42 +0100
Subject: mapnummers: 40801214/40803041/40806094/40908257/40910370



Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Office Manager











VESTIGING DEN HAAG
Frederik Hendriklaan 85c
2582 BV Den Haag
T: 070-3384338
F: 070-3225800
E: [email protected]

LAVG heeft vestigingen in Breda, Den Haag, Drachten, Groningen, Nieuwegein, Roermond, Roosendaal, Venlo, Zwolle

klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

Dan nog even de LAVG/Anderzorg kwestie; ze wilden voorkomen dat ik over kon stappen naar een andere zorgverzekeraar.


Geachte heer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator],

hoe lang gaat het nou nog duren voordat ik mijn bevestiging krijg dat alles betaald is en jullie dit communiceren met Anderzorg. Dit loopt zo langzamerhand de spuigaten uit. Daarnaast wacht ik op twee bedrag die dmv beslaglegging onterecht zijn verkregen.

Grt,

From:
To: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Subject: RE: terugvordering
Date: Mon, 20 Dec 2010 16:08:34 +0100

Geachte heer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator],

hierover heb ik nog geen bevestiging ontvangen; ook is er voor de tweede maand een bedrag voor beslaglegging naar jullie gegaan terwijl alles al betaald is. Tenslotte hebben jullie nog steeds niets gecommuniceerd naar Anderzorg.

Grt,


From: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
To:
Date: Thu, 16 Dec 2010 10:23:32 +0100
Subject: RE: terugvordering

Geachte heer,

LAVG Den Haag gaat deze week met ons afrekenen....

Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
-----Oorspronkelijk bericht-----

Verzonden: donderdag 16 december 2010 9:45
Aan: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Onderwerp: Re: terugvordering

Geachte heer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator],

zojuist kreeg ik (weer) een brief van Anderzorg dat er niet gecommuniceerd is dat alles afbetaald is. Ik betreur dit te zeerste en heb het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Ik zou u willen vragen nog deze week met Anderzorg contact op te nemen.

Grt,

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 13 dec. 2010 om 11:58 heeft [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] het volgende geschreven:

Geachte heer ,

LAVG Den Haag zal eerst de zaken met ons moeten afrekenen, voordat wij kunnen doorgeven aan Anderzorg dat alles voldaan is.
Wij kunnen echter niet aangeven op welke termijn dit afgerond is.

Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
-----Oorspronkelijk bericht-----

Verzonden: maandag 13 december 2010 11:48
Aan: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Onderwerp: RE: terugvordering

Geachte heer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator],

daar krijg ik 0 reactie, zou u vandaag of morgen Anderzorg op de hoogte kunnen stellen?

Een goede groet,


From: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Date: Mon, 13 Dec 2010 11:46:26 +0100
Subject: RE: terugvordering

Geachte heer ,

Wij zullen binnenkort Anderzorg hiervan op de hoogte stellen.
Wat betreft het ingehouden bedrag middels beslag dient u zich te wenden tot LAVG Den Haag.

Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
-----Oorspronkelijk bericht-----

Verzonden: maandag 13 december 2010 11:42
Aan: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Onderwerp: FW: terugvordering


Geachte heer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator],

zou u willen vragen ook Anderzorg hiervan op de hoogte te stellen; ik heb geprobeerd mijn ziektekostenverzekering op te zeggen maar zij delen mij mede dat ik jullie nog niet betaald heb. Daarnaast krijg ik nog een (beslagleggings)bedrag.

Een vriendelijke groet,




From: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Date: Mon, 13 Dec 2010 08:10:30 +0100
Subject: RE: terugvordering

Geachte heer,

Hierbij bevestigen wij u dat dossier 210156657 is voldaan.

Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
LAVG Groningen
-----Oorspronkelijk bericht-----

Verzonden: donderdag 9 december 2010 10:05
Aan: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Onderwerp: FW: terugvordering





dossiernummer 210156657


Geachte heer/mevrouw,

zojuist heb ik het nog uitstaande bedrag van 146,34 overgemaakt op rabo rekening 162247117. Zou hier graag een bevestiging van ontvangen en 't verzoek om het dossier bij Anderzorg te sluiten. In deze bevestiging kan u ook ingaan op het bedrag dat middels beslaglegging nooit verrekent is. Zie ook onderstaande mail.






To: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Subject: FW: terugvordering
Date: Wed, 1 Dec 2010 12:03:29 +0100



Geachte heer mevrouw,

ten eerste wil zou ik nog graag een reactie willen op onderstaande, ten tweede zou ik graag een schriftelijke bevestiging ontvangen dat ik het bedrag dat open stond in z´n geheel heb betaald. Ik heb namelijk contact opgenomen met Anderzorg en zij zijn hier nog niet van op de hoogte, ik kan dus ook niet overstappen naar een andere zorgverzekeraar.




To: [email protected]
Subject: terugvordering
Date: Thu, 25 Nov 2010 15:55:46 +0100



Geachte heer/mevrouw,

vanmiddag heb ik het totale bedrag van mijn uitstaande schuld(Anderzorg) overgemaakt, echter was er al een bedrag dat dmv beslaglegging wordt gevorderd onderweg. Ik zou u willen vragen dit bedrag binnen 5 werkdagen na heden op rek nr ... Nooit gekregen
Laatst gewijzigd door klacht anderzorg op 09 feb 2011 13:46, 2 keer totaal gewijzigd.

klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

16-12-2010 alles al veel eerder betaald en kan mijn verzekering niet opzeggen!




Geachte heer,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail.

Hierin heeft u een vraag over uw betalingen.

In deze e-mail leest u mijn antwoord.



Wij hebben nog geen bericht van LAVG ontvangen dat alle vorderingen betaald zijn.

Wij kunnen uw opzegging niet accepteren zolang wij dat bericht nog niet hebben.

U heeft hierover van ons ook een brief gehad gedateerd op 9 december 2010.

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

U kunt bellen met telefoonnummer 0900-1616160 (0,70ct per minuut). Ook kunt u op onze website http://www.anderzorg.nl een e-mail sturen of chatten met een van onze medewerkers.



Met vriendelijke groet,


[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Medewerkster Klantenservice AnderZorg


Hoe tevreden bent u over uw e-mailcontact met AnderZorg? Ga na http://webcollect.viewscast.com/AnderZorgWB1 en geef direct online uw mening!




Aan de inhoud van dit e-mail bericht kunnen geen rechten worden ontleend.



Verzonden: donderdag 9 december 2010 11:01
Aan: Anderzorg Service en Informatie
Onderwerp: Opzeggen Anderzorg





Geachte heer/mevrouw,

Zoals u hieronder kunt zien heb ik mijn achterstallige premieschuld/deurwaarderskosten afbetaald. Daar komt nog eens bij dat LAVG met meer dan 600euro beslag gelegd heeft op m’n inkomen.

25-11-2010
13.07.47.106 lavg
40801214/svm 40803041/svm 4080
6094/svm 40910370/svm
-5.357,50 EUR

09-12-2010
16.22.47.117 lavg
210156657 AK
Anderzorg basis
-146,34 EUR

Alsof het nog niet genoeg was heb ik ook de laatste rekening betaald. Dit terwijl mij verzekert was dat er geen openstaande rekeningen meer waren

Op een premieachterstand van 1300 euro vind ik dit belachelijk. Jullie hebben mijn leven , in samenwerking met LAVG, de afgelopen tijd flink verziekt. Daarnaast heb ik mij door jullie optreden hard in de schulden moeten steken dus is dit voor mij nog lang niet afgelopen.



Hierbij wil ik mijn zorgverzekering opzeggen en wil u verzoeken mij af te melden voor CVZ. Ik stel een termijn in van 5 werkdagen dat ik schriftelijk een bevestiging moet ehbben ontvangen hierover.


In afwachting van uw reactie,

klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail van maandag 29 november 2010. Hierin geeft u aan dat u uw verzekering wilt opzeggen.

In deze mail geef ik u graag antwoord op uw vraag.



Wat is ons antwoord?

Ik heb uw e-mail door gestuurd naar de afdeling polis administratie.

U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie. Geen verdere reactie ontvangen



Heeft u vragen?
Neem dan gerust contact met ons op. U kunt bellen met 0900- 1616160 (0,70 cent per minuut).
Ook kunt u via onze website http://www.anderzorg.nl een e-mail sturen of chatten met onze medewerkers.



Met vriendelijke groet,



[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Medewerkster Klantenservice AnderZorg






PS Wist u dat AnderZorg hoge klanttevredenheid scoort? Lees meer.



Hoe tevreden bent u over uw e-mailcontact met AnderZorg? Ga na http://webcollect.viewscast.com/AnderZorgWB1 en geef direct online uw mening!



Aan de inhoud van dit e-mail bericht kunnen geen rechten worden ontleend.



Verzonden: maandag 29 november 2010 15:27
Aan: Anderzorg Service en Informatie
Onderwerp: opzeggen ziektekosten verzekering




Geachte heer/mevrouw,

middels deze mail/brief wil ik mijn (basis)zorgverzekering opzeggen. Mijn betalingsachterstand bij LAVG(deurwaarders) heb ik afbetaald. Ook zou ik (nogmaals) willen vragen of jullie mij voor CVZ willen afmelden. Over deze twee zaken zou ik graag schriftelijk een bevestiging ontvangen.

Een vriendelijke groet,
Laatst gewijzigd door klacht anderzorg op 09 feb 2011 13:41, 2 keer totaal gewijzigd.

klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

Nog een eerder conflict; nooit meer wat van gehoord maar doorgestuurd naar de deurwaarder. De klantenservice is er toch om oplossingen te bieden..?


Geachte heer,

heb het nu over de maand mei. Hiervan wordt twee keer verlangt dat ik deze betaal, dat lijkt mij niet in de haak. Dit heeft niets te maken met wat er verder open staat.

een vriendelijke groet,
Subject: RE: betaling
Date: Tue, 27 Jul 2010 13:43:46 +0200
From: [email protected]
To:

Geachte meneer,


Hartelijk bedankt voor uw e-mail. In deze e-mail leest u mijn antwoord.

Wij sturen de achterstand door naar de gerechtsdeurwaarder.

Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Medewerkster AnderZorg

Aan de inhoud van dit e-mail bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
PS Hoe tevreden bent u over uw e-mailcontact met AnderZorg? Geef direct online uw mening!



Verzonden: maandag 26 juli 2010 13:14
Aan: Premies AnderZorg
Onderwerp: RE: betaling

Geachte heer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator],

voor de maand mei heb ik net de premie dubbel betaald. Uit mijn administratie blijkt namelijk dat ik de premie van de maand mei reeds betaald heb, zoals u kunt zien is dat op 24-06'10 geweest. Uw kenmerk hierbij was 343926067-175236.

24-06-2010 67.64.16.217 anderzorg
343926067-175236 -204,62 EUR

Nu zou ik willen vragen of u het betalingskenmerk kan veranderen aangezien ik nu voor de maand mei dubbel heb betaald en voor juni vooralsnog open staat. Alleen de maand juli zou in dit geval nog betaald moeten worden

Hopend u voldoende te hebben geinformeerd.

Een vriendelijke groet,


Subject: FW: betaling
Date: Tue, 20 Jul 2010 08:59:21 +0200
From: [email protected]


Geachte heer,

Ik heb inmiddels antwoord van onze afdeling debiteuren ontvangen. Uw betaling is ontvangen en hiermee heeft u de premie van februari 2010, juli 2009, juni 2009, plus incassokosten februari tot en met april 2009. Op dit moment staat de premie van mei juni en juli nog open. Voor vragen hierover kunt u alleen bij de gerechtsdeurwaarder terecht.


Heeft u nog vragen?
Neem dan gerust contact met ons op.
U kunt bellen met telefoonnummer 0900-1616160 (€ 0,70 per minuut). Ook kunt u op onze website http://www.anderzorg.nl een e-mail sturen of chatten met één van onze medewerkers.

Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Medewerker Klantenservice AnderZorg

PS Hoe tevreden bent u over uw e-mailcontact met AnderZorg? Geef direct online uw mening!



Aan de inhoud van dit e-mail bericht kunnen geen rechten worden ontleend.


Van: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]Namens Debiteurenbeheer Groningen (Mutaties)
Verzonden: maandag 19 juli 2010 10:36
Aan: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Onderwerp: RE: betaling

Hoi collega,

Betaling is ontvangen en geboekt op februari 2010, juli 2009, juni 2009, incassokosten feb t/m april 2009.

Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Debiteurenbeheer Groningen


Van: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Verzonden: dinsdag 6 juli 2010 15:26
Aan: Debiteurenbeheer Groningen (Mutaties)
Onderwerp: FW: betaling

Beste collega,

Is deze betaling ontvangen? En waarop is deze dan in mindering gebracht?

Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Medewerker Klantenservice AnderZorg

PS Wist u dat AnderZorg hoge klanttevredenheid scoort? Lees meer.


Aan de inhoud van dit e-mail bericht kunnen geen rechten worden ontleend.


Van: Premies AnderZorg
Verzonden: dinsdag 6 juli 2010 15:25

Onderwerp: RE: betaling

Geachte heer,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail. Hierin stuurt u een kopie van betaalbewijs. U vraagt wat er op dit moment nog open staat. In deze e-mail leest u mijn antwoord.

Ik heb uw bericht doorgestuurd naar de afdeling debiteuren. Deze afdeling neemt uw vraag verder in behandeling.

Heeft u nog vragen?
Neem dan gerust contact met ons op.
U kunt bellen met telefoonnummer 0900-1616160 (€ 0,70 per minuut). Ook kunt u op onze website http://www.anderzorg.nl een e-mail sturen of chatten met één van onze medewerkers.

Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Medewerker Klantenservice AnderZorg

PS Wist u dat AnderZorg hoge klanttevredenheid scoort? Lees meer.


Aan de inhoud van dit e-mail bericht kunnen geen rechten worden ontleend.


Van:
Verzonden: maandag 5 juli 2010 12:55
Aan: Anderzorg Service en Informatie;
Onderwerp: betaling




Geachte heer/mevrouw,

zojuist ontvang ik een brief om een betalingsregeling aan te gaan; echter staat er niet zoveel open als op de brief vermeld. Heb namelijk op 24-06 een bedrag van 204,62 overgemaakt. Hiervan een copy/paste van abn internetbankieren.

rekeningnummer
gegevens transactie
afgeboekt bedrag EUR -204,62
boekdatum 24-06-2010
naam tegenrekeninghouder
tegenrekening 67.64.16.217
omschrijving 67.64.16.217 anderzorg -175236


Zou dus graag een specificatie willen van het bedrag wat er nog open staat, dat ik een overzicht heb wat er nog betaald moet worden.

Een vriendelijke groet,

klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

Hallo,

jullie hebben schriftelijk bewijs dat ik niet meer verzekerd ben bij Anderzorg; ook hebben jullie aangegeven hier wat mee te doen. Tenslotte ben ik niet meer bij hen verzekerd, jullie zijn daar dus van op de hoogte. Is het teveel gevraagd om contact op te nemen met Anderzorg, van hen krijg ik namelijk geen gehoor!

Mvg

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 9 feb. 2011 om 13:17 heeft College voor zorgverzekeringen <[email protected]> het volgende geschreven:

Geachte heer/mevrouw ,

WIj hebben u al eerder aangegeven dat u voor een afmelding contact moet opnemen met de zorgverzekeraar. WIj beschouwen vanaf heden uw mailcorrespondentie hierover als beantwoord.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website: www.cvz.nl.

Met vriendelijke groet,
College voor zorgverzekeringen

klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

Geachte heer/mevrouw,

ik heb een bewijs van uitschrijving gestuurd naar CVZ; het dus helemaal niet meer mijn zorgverzekeraar en hoef dus geen premie te betalen! U int geld waar u noch mijn zorgverzekeraar recht op heeft.

Mvg

From: [email protected]

Date: Wed, 9 Feb 2011 14:00:00 +0000
Subject: RE: Contact formulier - Anders [#39397]

Geachte heer/mevrouw ,

Mocht u zelf uw telefoonnummer niet willen geven omdat u alles op deze wijze wilt bijhouden, dan kunt u ons zelf bellen op 0900-0289. Ook willen wij u aangeven dat het geen nut heeft om alle communicatie tussen u en ons de publiceren. Uiteindelijk hebben wij u al merdere malen aangegeven dat zowel een aanmelding als een afmelding beide via de zorgverzekeraar gaan,

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website: http://www.cvz.nl.

Met vriendelijke groet,
College voor zorgverzekeringen


Voorgaand bericht:
------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,

zou u willen vragen om te mailen; op deze manier kan ik alles goed bijhouden.

Een vriendelijke groet,

From: [email protected]

Date: Wed, 9 Feb 2011 13:40:08 +0000
Subject: Re: Contact formulier - Anders [#39394]

Geachte heer/mevrouw ,

Via de email komen we er niet uit. WIj raden u aan om ons uw telefoonnummer door te geven zodat wij u kunnen terugbellen.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website: http://www.cvz.nl.

Met vriendelijke groet,
College voor zorgverzekeringen


Voorgaand bericht:
------------------------------------------------------------
Hallo,

jullie hebben schriftelijk bewijs dat ik niet meer verzekerd ben bij Anderzorg; ook hebben jullie aangegeven hier wat mee te doen. Tenslotte ben ik niet meer bij hen verzekerd, jullie zijn daar dus van op de hoogte. Is het teveel gevraagd om contact op te nemen met Anderzorg, van hen krijg ik namelijk geen gehoor!

Mvg

Verstuurd vanaf mijn iPhone

klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

Betaal nog steeds elke maand premie aan Anderzorg door CVZ(140 euro); ben zoals julie kunnen lezen niet eens meer verzekerd bij Anderzorg maar ze willen me er niet voor afmelden. CVZ is een instantie waarvoor ze je aan kunnen melden als je een achterstand hebt opgelopen waarbij alleen je zorgverzekeraar(Anderzorg) je voor af kan melden. Dit hebben ze echter pas vanaf oktober gedaan, op het moment dat ik er echt werk van ging maken waarschijnlijk om de reden om me te houden. Zoals je kunt lezen ben ik al twee dikke maanden bezig om me hiervoor af te melden maar tot op heden zonder resultaat. Door wat spitten ben ik er ook achter gekomen dat LAVG Groningen en Menzis(=Anderzorg) een zelfde bedrijf zijn. Al het betaalde (6000 op 1200 euro) is dus bijna rechtstreeks naar Anderzorg/Menzis gegaan. Ander smeuïg detail is; al die keren dat ik tevergeefs bij LAVG Groningen geprobeerd heb of zij aub wilde communiceren met Anderzorg dat ik alles betaald heb en er vervolgens geen reactie op kwam is dus doorgestoken kaart. Weet je ook nog dat er op een gegeven moment een ,tot op heden onverklaarbare, rekening op de mat viel terwijl afgesproken was dat alles betaald zou zijn. Ze zitten onder een dak! Dit is dus ook de reden dat ik niet mijn verzekering kon opzeggen...

http://incassoklachten.nl/index.php?mode=detail&id=1749 hier zijn inmiddels veel mensen de dupe van geworden, zoek maar eens op LAVG Anderzorg/Menzis

klacht anderzorg
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 feb 2011 10:47

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door klacht anderzorg »

Krijg heel sterk de indruk dat het merendeel van wat er op forums staat door medewerkers van Anderzorg zelf is geschreven. Bewijzen kun je zoiets niet, maar ik heb daar de laatste jaren een prima neus voor gekregen. Daarbij komt dat als je iets post, zoals ik, ze daar (dan wel) als de kippen bij zijn. Echter hebben ze nog steeds niet (voldoende) gereageerd op mail(s) enz en betaal ik premie via CVZ terwijl ik niet meer bij hen verzekerd ben...

Pascal76
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 feb 2011 13:41

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door Pascal76 »

Ik heb zo`n geschil met menzis... nu moet ik me geld nog van cvz ontvangen.
duurd ook 6/7 weken :S

zie Menzis & cvz

henkvanlohuizen
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jul 2009 11:01
Contacteer:

Re: anderzorg

Ongelezen bericht door henkvanlohuizen »

Het is echt schandalig. Je wordt steeds vaker van de ene medewerker naar de ander medewerker gestuurd. Ze raken gegevens kwijt, of hebben verkeerde gegevens en oplossen doen ze niet. En het ergste is dat dit niet alleen bij verzekeraars is. Maar overal.

Een klacht? Klachten.co

Gesloten