LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms dienst 3333

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
myrthe12

sms dienst 3333

Ongelezen bericht door myrthe12 »

Ok dus ik kijk hoeveel minuten ik nog over heb bij tmobile, en wat zie ik overige kosten zijn opeens 96 euro!! hallo!! nu zeg tmobile dat het komt omdat ik me heb aangemeld bij sms dienst 3333, nooooooit wat gehad en heb me ook echt nooit aangemeld. Zit een beetje met de handen in de haren wat te doen. Volgens tmobile komt 3333 van 3fm af dus heb hen al gemaild maar daar krijg je natuurlijk nooit wat van terug. En dan te bedenken dat ik hun nog wel gesteund met serious request.. Vraag me af of ik straks echt zoveel moet betalen en ik durf niet stop te smsen naar 3333 bang dat ik hen dadelijk in de kaart speel...

MementoMori

Re: sms dienst 3333

Ongelezen bericht door MementoMori »

Beste myrthe12,

Zie deze link voor afzeggen en deze link voor blokkeren van de sms troep. Ook op deze link staat veel wetenswaardigs.

Groetjes,
MementoMori

suikerklontje

Ongelezen bericht door suikerklontje »

Bij sms gedragscode kan je ook alles opvragen en hoe af te melden. Verder kan je daar ook lezen waar sms diensten zich aan dienen te houden.
Sms STOP naar 3333
Het is geen abonnementsdienst maar 1 op 1.. Wat dat precies inhoud weet ik niet.

myrthe12

Volgens mij betekend dat dat je alleen geld betaald als je een smsje stuurt. Dan vermoed ik dat tmobile een foutje heeft gemaakt met mijn 1000 smsjes bundel. Die stond namelijk al op 0 na een week sinds mijn nieuwe maand inging. Zou dus betekenen dat ik ongeveer meer dan 100 smsjes per dag heb moeten sturen. Ben benieuwd naar mijn factuur straks. Zal wel een fout van tmobile zijn... Hopen we dan

atesli

Ongelezen bericht door atesli »

Als ik jou was zou ik me toch maar heel snel afmelden voor deze SMS dienst.
De kosten voor deze dienst zal je echt moeten betalen.
T-Mobile is hier geen partij in.

myrthe12

Nee dat snap ik ook wel. Maar ik stuur geen smsjes naar 3333 en krijg ook geen smsjes van hen dus denk eigenlijk dat dat niet de oorzaak is maar heb inmiddels een sms gestuurd naar 3333 met stop dus laten we hopen dat dat het doet.

T-Mobile Webcare

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste myrthe12,

Ik wil graag de aanmelding voor de sms-dienst voor je laten onderzoeken. Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Cindy
T-Mobile Webcare

Gesloten