Ben net onbeschoft behandeld door een medewerker van tele2.
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] is zijn naam.
Ik ben al jaren klant bij tele2 en gebruik het modem en de decoder van Samsung ook al jaren. Een paar weken geleden hield de decoder ermee op, Dus ging ik bellen. Tele2 heeft mij na dat ik niet meer tv kon kijken eerst een nieuw modem toegestuurd, heeft mij een uur lang allerlei opdrachten laten uitvoeren van een dik uur A 10 cent per minuut.

Ik wist allang dat het de decoder was die defect was maar hier werd niet naar geluisterd. Hoorde ik later dat het te duur zou zijn om een nieuwe decoder te sturen.
Ver volgens hier een uren bezig geweest om alles opnieuw in te stellen met resultaat ik kan nog steeds geen tv kijken.

Opnieuw bellen met tele2 a 10 cent per minuut en weer wordt er tig keer resetten en kabeltjes gecontroleerd.

Probleem ligt bij de kabel, koop maar een nieuwe. Dure kabel gekocht aangesloten

werkt de tv nog niet.
Weer bellen met tele2 a 10 cent per minuut. O, dan ligt het probleem bij de decoder.

wist ik allang. Ik heb toen mijn beklag gedaan over de Samsung decoder die na het aanpassen van het menu door tele2 sloom was geworden en zo nu en dan haperde. Waarom neemt u niet een harddisk recorder werd mij aangeraden.

Maandelijks gaat u niet meer betalen en u kan nog opnemen ook. Even controleren of ik voldoende MB binnen krijg en dat was het geval. Nou daar zag ik wel iets in.

Adertjes onder het gras:
- u contract veranderd
u kan bij dit abonnement niet meer gratis bellen of u betaald 5 tot 10 euro meer.'
U krijgt een jaarabonnement
Nieuwe decoder was hier erg snel al voor dat de officiële bedenktijd om was van 7 dagen.

Decoder geïnstalleerd en toen begon de ellende. Ik kon niet meer op internet, ik kon niet opnemen en ik kon al helemaal niet opnemen en tv kijken tegelijk. TV aan betekent

modem resetten. Om gek van te worden. Ik weer tele2 bellen.

Mevrouw ik zie het probleem al u krijgt te weinig MB binnen om tv te kijken en te internaten. Dus ik denk nou mooie boel of niet, dat hebben jullie van te voren nog gecontroleerd en nu werkt het niet

Belachelijk. Moet er iemand van de KPN komen om een en ander door te Meten

Is het nog te volgen???

KPN zegt U heeft te weinig MB. Tele2 belt u wel terug. Meneer
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] belt met twee opties: A u kunt kosteloos annuleren of B U kunt u abonnement degraderen. Of ik nu direct wil beslissen, kan niet overleggen of wat dan ook. De reden van het te weinig MB moest nog wel gecontroleerd worden door een hoger technishe bureau. Hoeveel bewijs heb je nodig dat het niet werkt, ik weet dat allang.

Omdat ik al jaren klant ben bij tele2 had ik nog een vrij oud contract, voordelig contract met gratis bellen in het weekend en avonds. Dat contract wil ik weer terug, hadden ze mij niet die hd-recorder aangeboden had ik dat contract nog gehad, maar nee dat kon niet. Wat ik belachelijk vind, als iets niet naar behoren werkt dan moet je weer terug kunnen naar de oude situatie. Er ontstaat een discussie omdat ik het er niet mee eens ben. Vervolgens krijg ik te horen dat ik beter moet luisteren en omdat ik boos wordt mij verweten dat ik hem als een hond behandel. Nou ja zeg. Je mag niet eens meer een discussie aangaan?? Ik wil gewoon mijn verhaal kwijt kunnen en genoeg doening. Maar er wordt niet gesproken over vergoeding van al mijn kosten en dat ik niet normaal gebruik kan maken van de diensten die ik bij hun afneem en vervolgens wel gewoon voor moet betalen. Ik werd nog bozer toen ik te horen kreeg dat ik niet kosteloos kon annuleren en gewoon aan een jaarcontract vast zit met een opzegtermijn van een maand. Als ik kosteloos wil annuleren dan moet ik het onderzoek van het technische bureau afwachten maar nu wel al aangeven dat ik wil annuleren.??? Als jij het nog snapt??? Waarom zou ik nu al een keuze moeten maken als er nog een onderzoek moet komen.
Vinden ze het ook nog gek dat je boos bent en voelen zij zich als een hond behandeld hoewel ik gewoon netjes mijn beklag heb gedaan. Ik heb niet gescholden of wat dan ook. Ik wou een manager spreken maar dit kon niet, die is er niet. Nu weet ik uit werkervaring van familie die bij tele2 hebben gewerkt dat dit zeker wel tot de mogelijkheid behoord, je hebt gewoon te maken met callcentermedewerkers. Ik heb gezegd dat ik oa een manager wou spreken of het hele verhaal, met zijn naam erbij op Radar zou zetten als hij op ging hangen. Moet ik nog meer zeggen.

Ja nog iets, Ik heb geen excuus of sorry gehoord voor al mijn ongemak. Het is U moet!!!! En hij voelde zich onheus bejegend. Hoe denk je dat ik mij voel.

Ik wens als klant zo niet behandeld te worden.