LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile met veranderen contract

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dre202

T-mobile met veranderen contract

Ongelezen bericht door dre202 »

Ik hab een abbo bij t-mobile en dat liep af .dit wou ik verlengen ik had ruim 250 belminuten opgespaard.
nu is per 10-02-2011 het andere contract in gegaan een relax25 en weg belminuten ????
heeft iemand hier nog meer mee te maken gehad??

Roytheslayer

Re: T-mobile met veranderen contract

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Ja dit is altijd zo.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Wat was de letterlijke tekst van het aanbod?

dre202

Ongelezen bericht door dre202 »

Ik wou hem verlengen bij de winkel .
en ze zeiden daar dat de vorm er niet meer was.
maar dat ze dan wel konden veranderen naar relax25
en niet dat ik de opgespaarde minuten kwijt zou zijn .

evdbeek99

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Ik had samen met mijn vriendin ook een enorme sloot aan niet verbelde minuten staan aan het einde van de abonnementen van ons.

Deze heb ik toen via een site om laten zetten naar euro's door te bellen met een duur nummer. Ik weet de site niet meer maar kreeg het geld netjes gestort. Wel had ik een bundel waar alles uitging (bellen, sms'en, buitenland en duren nummers). Wel grappig dat er meerder nummers waren en dat ik moest zoeken naar een nummer die niet was geblokkeerd door T-mobile.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.

evdbeek99

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Samen met mijn vriendin had ik 180 euro beltegoed aan het einde van 2 jaar. Vond het wel erg zonden om dit verloren te laten gaan. Uiteindelijke meen ik 130 euro terug gezien van dit beltegoed. Maargoed beter dan alles weggooien.

Ik snap wel dat T-mobile dit niet leuk vindt, maar geld weggooien is ook niet mijn hobby.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

dre202 schreef:Ik wou hem verlengen bij de winkel .
en ze zeiden daar dat de vorm er niet meer was.
maar dat ze dan wel konden veranderen naar relax25
en niet dat ik de opgespaarde minuten kwijt zou zijn .
Je moeten op letten of wat je verklaart. Ik zou een brief schrijven waarin je aangeeft jij aan geeft welke overeenkomst (de oude) je met ze had, jij niet hebt ingestemd met het ontbinden daarvan en zij nu dus een wanprestatie leveren. Daarnaast stel je dat de verkoper er niet redelijkwijs van mocht uitgaan dat jij twee overeenkomsten op het zelfde moment wilde. En geef aan dat jij nakoming eist van de oorspronkelijke overeenkomst, verlenging met dezelfde periode als dat je deze niet hebt gehad, en opschorting van de oude overeenkomst tot het einde van de eerste overeenkomst En vraag om een reactie in twee weken. Stuur de brief nog een keer en dan aangetekend wanneer je geen reactie krijgt. Zo sta je juridisch het sterkst.

suikerklontje

Ongelezen bericht door suikerklontje »

dre202 schreef:Ik hab een abbo bij t-mobile en dat liep af .dit wou ik verlengen ik had ruim 250 belminuten opgespaard.
nu is per 10-02-2011 het andere contract in gegaan een relax25 en weg belminuten ????
heeft iemand hier nog meer mee te maken gehad??
Aan je post te lezen had je eerst een minutenbundel en heb je nu een geldbundel.
Bij deze overgang ben je de gespaarde minuten kwijt. Dit heeft te maken omdat het 2 verschillende bundels zijn. (minutenbundel / geldbundel)
Dit vind ik terug op het forum van t-mobile.

Heb je flex en ga je over naar de relax dan blijf je het gespaarde beltegoed behouden en bel je dit op tegen de buiten de bundel tarief van de relax van jou keuze.
(dat staat bij mijn abonnement onder abonnement veranderen)IK heb ook nog een flex sim only abo daar.

lostlovey

Ongelezen bericht door lostlovey »

Als je nu Flex hebt en je wilt het behouden, moet je helemaal niets doen, niets veranderen. Het Flex-abo (wat inderdaad niet meer wordt aangeboden) loopt dan door als een vrije contractvorm onder dezelfde voorwaarden als het Flex-abo, is per maand opzegbaar.

Hoe lang dit duurt, is niet bekend maar vooralsnog is het beter dan overgaan naar Relax waarbij veel buiten de bundel valt.
Dit wordt op het T-Mobileforum her en der door medewerkers aangegeven en ik heb van de klantenservice hetzelfde advies gekregen.

Mijn Flex loopt nu ook af, ik heb geen behoefte aan een nieuwe telefoon en heb een heel groot tegoed (nog uit Orange-tijd) opgebouwd...ik laat mijn Flex nu gewoon doorlopen.

suikerklontje

Ongelezen bericht door suikerklontje »

lostlovey schreef:Als je nu Flex hebt en je wilt het behouden, moet je helemaal niets doen, niets veranderen. Het Flex-abo (wat inderdaad niet meer wordt aangeboden) loopt dan door als een vrije contractvorm onder dezelfde voorwaarden als het Flex-abo, is per maand opzegbaar.
Klopt... Daarom laat ik me flex gewoon zo staan. Ben al sinds augustus vorig jaar contractsvrij :mrgreen:

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

en als je al een minutenbundel had bij tmobile, was dit een bundel die sowieso maar 2 maand houdbaar was. tmobile heeft namelijk geen minutenbundel gehad die onbeperkt houdbaar was. Dus die 250 minuten waren op den duur toch weer vervangen door nieuwe minuten.

De winkelier heeft het niet gemeld, heeft u er naar gevraagd? Wat vogels zegt over nieuw contract hoeft niet te kloppen, dit gebeurt ook bij verlengen naar een nieuwe abonnementsvorm.

Gesloten