LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
Mijn telfort abonnement is beeindigd op 27-05-2010, maar Telfort heeft tot mijn verbazing een bedrag van 68 euro afgeboekt van mijn rekening voor het periode van 25-05-2010 tot 24-06-2010?? Ik heb deze bedrag dan ook teruggeboekt via incasso terugboeken en de machtiging ingetrokken!! Telfort denkt echt dat ik dom of dergelijks bent? Ik heb bij mijn abonnement nog nooit zoveel betaald en dan heb ik in 2 dagen zeker voor 68 euro gebeld?
Vervolgens een brief gehad van de deurwaarde, ik heb mijn contract-beeindigen bevestiging gestuurd en niks meer van gehoord. Maar nu na 5 maanden heb ik het te doen met de gerechtsdeurwaardes.
Nu zit ik met aanmaningen en gerechtsdeurwaardes, maar ik ga het echt niet betalen. Dan wordt het maar een rechtzaak.
Voor mij wordt het nooit meer telfort abonnement, dat staat vast!!
Vervolgens een brief gehad van de deurwaarde, ik heb mijn contract-beeindigen bevestiging gestuurd en niks meer van gehoord. Maar nu na 5 maanden heb ik het te doen met de gerechtsdeurwaardes.
Nu zit ik met aanmaningen en gerechtsdeurwaardes, maar ik ga het echt niet betalen. Dan wordt het maar een rechtzaak.
Voor mij wordt het nooit meer telfort abonnement, dat staat vast!!
-
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59
Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
Ik kan Telfort in een iets korter woord omschrijven wat nog ellendiger is: KPN
Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
Ze racen volgens mij onderling wie ellendiger is
Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
delgado0
Probeer het probleem eens op te lossen met daphne.
------------------------------------------------------------------------------------
Graag leg ik contact met u. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort nodig. Via ons forum ( [url]http:forum.telfort.nl[/url] ) kunt u een privébericht naar mij sturen. U dient zich eerst te registreren.
Ik hoop gauw van u te lezen. Daphne
------------------------------------------------------------------------------------
Sukses, Maxiem.
Probeer het probleem eens op te lossen met daphne.
------------------------------------------------------------------------------------
Graag leg ik contact met u. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort nodig. Via ons forum ( [url]http:forum.telfort.nl[/url] ) kunt u een privébericht naar mij sturen. U dient zich eerst te registreren.
Ik hoop gauw van u te lezen. Daphne
------------------------------------------------------------------------------------
Sukses, Maxiem.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
@delgado0 en MAXIEM,
In dit geval kunnen wij niets meer doen. Het dossier is al uit handen gegeven aan een derde partij. Gebruiker delgado0 dient contact met hen te leggen.
Daphne
In dit geval kunnen wij niets meer doen. Het dossier is al uit handen gegeven aan een derde partij. Gebruiker delgado0 dient contact met hen te leggen.
Daphne
Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
Daphne, jullie worden toch niet zo erg als Ziggo?
Ben extra overgestapt naar jullie daarom. Heb qua facturen gelukkig geen klachten. Het enige is dat telfort de laatste tijd wel vaak uitvalt met internet en telefoon.
Aan een excuus (mail)heb je weinig. Kom ons eens een keer tegemoet door een
eenmalige korting.
Ben extra overgestapt naar jullie daarom. Heb qua facturen gelukkig geen klachten. Het enige is dat telfort de laatste tijd wel vaak uitvalt met internet en telefoon.
Aan een excuus (mail)heb je weinig. Kom ons eens een keer tegemoet door een
eenmalige korting.
Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
Ach ja wat dat betreft zijn ze heel makkelijk. Als een klant zijn abonnement heeft opgezegd bij Telfort, willen ze het leven zwart maken voor hem/haar. Zonder enkele brief jegens mij gelijk doorsturen naar een incasso-bureau.. Top service !!
Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
Heb je dat eenzijdig opgezegd zonder de termijn in acht te nemen? Zou zomaar kunnen en daaraan wordt gemakshalve voorbij gegeaan....Mijn telfort abonnement is beeindigd op 27-05-2010
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
Maar TS zegt toch ook:dhc schreef:Heb je dat eenzijdig opgezegd zonder de termijn in acht te nemen? Zou zomaar kunnen en daaraan wordt gemakshalve voorbij gegeaan....Mijn telfort abonnement is beeindigd op 27-05-2010
Dan is dus de vraag :Vervolgens een brief gehad van de deurwaarde, ik heb mijn contract-beeindigen bevestiging gestuurd en niks meer van gehoord. Maar nu na 5 maanden heb ik het te doen met de gerechtsdeurwaardes.
- Heb je de bevestiging einde abonnement van Telfort ontvangen?
- Heb je gevraagd waarom deze 68 euro werd afgeschreven, of zelfs maar geprobeerd te achterhalen waar dit vandaan komt?
- Heeft men op deze vragen gereageerd - en wat geeft men als oorzaak van deze kosten?
Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
Nee, ik heb ze gemaild, maar geen antwoord gehad. Paar keer de klantenservice gebeld en ook geen antwoorden op mijn vraag. Heb nog steeds die contract beëindiging bevestiging dus..
Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
Wat staat er in die bevestiging, dat het kontrakt op 27/5 is geëindigd of dat je per 27/5 hebt opgezegd ?
Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
U betaald 1 maand abonementskosten vooruit bijv van 20 mei tot 20 juni als het contract dan beeindigd wordt op de 22e dan ontvangt u het resterende bedrag op de factuur van 21 juni retour. Je had het bedrag dus niet mogen storneren en is dus terecht uit handen gegeven. Al had het mischien netter geweest als ze gewacht hadden tot de volgende rekening (creditering)
Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
Telfort is inderdaad DRA-MA-TISCH. Internet ligt er meerdere keren per dag uit. Gelukkig contract opgezegd en eindigt 24 februari. Nooit meer Telfort.
Oh ja, leuk zo'n 'webcare'-team dat probeert het straatje achteraf schoon te vegen. Zorg er eens voor dat je goede producten en goede service levert, dan heb je geen webcare-team nodig.
Oh ja, leuk zo'n 'webcare'-team dat probeert het straatje achteraf schoon te vegen. Zorg er eens voor dat je goede producten en goede service levert, dan heb je geen webcare-team nodig.
Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
Hoezo schoonvegen? Telfort geeft alleen maar het antwoord. Wat ik van het hele verhaal begrijp is dat delgado0 het zelf veroorzaakt heeft door zomaar te storneren.bvedwin schreef:Oh ja, leuk zo'n 'webcare'-team dat probeert het straatje achteraf schoon te vegen. Zorg er eens voor dat je goede producten en goede service levert, dan heb je geen webcare-team nodig.
Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
Volgens mij lees je dan het eerste bericht in dit topic niet goed. Telfort heeft ten onrechte geld geïncasseerd. Het contract was immers al beëindigd. Geheel terecht is het geld dus gestorneerd. In plaats van zelf zorgvuldig onderzoek te doen, schakelt Telfort een deurwaarder in.Yme schreef: Hoezo schoonvegen? Telfort geeft alleen maar het antwoord. Wat ik van het hele verhaal begrijp is dat delgado0 het zelf veroorzaakt heeft door zomaar te storneren.
Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
Ben bijna 10 jaar klant bij Telfort en heb 9 jaar weinig problemen met Telfort gehad.
De laatste maanden is het meer dan droevig......elke maand klopt het factuurbedrag gewoon niet. Bellen/mailen werkt niet.
Dus ELLENDIG vindt ik nog zwakjes uitgedrukt !!!
De laatste maanden is het meer dan droevig......elke maand klopt het factuurbedrag gewoon niet. Bellen/mailen werkt niet.
Dus ELLENDIG vindt ik nog zwakjes uitgedrukt !!!
Re: Ik kan Telfort in 1 woord beschrijven: ELLENDIG
Zit sinds 7 maanden bij upc, daarvoor bij telfort en daarvoor bij kpn. Bij iedere overstap heb ik ( gelukkig ) geen problemen ondervonden.
Waar ik bij allen extra goed oplette was de finale factuur. Moet eerlijk zeggen dat het allemaal klopte maar ind 1 maand extra, nu heb ik daar zelf geen problemen mee als dit de volgende maand direct gecrediteerd wordt. Ben van mening dat bedrijven even de tijd nodig hebben om een en ander administratief te verwerken. Zoals in een ander topic aangegeven vindt ik wel dat met de technologie het allemaal wel sneller verwerkt mag worden.
Tenslotte kan aansluiten en incasseren ook snel.
s6
Waar ik bij allen extra goed oplette was de finale factuur. Moet eerlijk zeggen dat het allemaal klopte maar ind 1 maand extra, nu heb ik daar zelf geen problemen mee als dit de volgende maand direct gecrediteerd wordt. Ben van mening dat bedrijven even de tijd nodig hebben om een en ander administratief te verwerken. Zoals in een ander topic aangegeven vindt ik wel dat met de technologie het allemaal wel sneller verwerkt mag worden.
Tenslotte kan aansluiten en incasseren ook snel.
s6