LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Status Consument & Geldzaken
Status Consument & Geldzaken
Weet er iemand wat de status is van de claim die Consument & Geldzaken voert v.w.b. het Sprintplan? Is er al zicht op een einde......
Re: Status Consument & Geldzaken
In het voorlaatste (september) nummer van het leden(kwartaal)blad ''De Financiele Consument'' is gemeld dat de verwachting is dat het Gerechtshof rond medio 2011 vonnis in hoger beroep zal wijzen. Naar ik heb begrepen is in december door het Gerechtshof aan (de advocaat van) Aegon de gelegenheid geboden voor een extra repliek. Nornaliter mag de advocaat van Consument & Geldzaken daar ook weer op reageren (immers: hoor en wederhoor) met een dupliek. Daarna moeten de slotpleidooien nog plaatsvinden. Vermoedelijk komt het vonnis dus toch pas in het najaar.
Na vonnis in hoger beroep is ook nog cassatie bij de Hoge Raad mogelijk. Daarna is het eindpunt bereikt.
Na vonnis in hoger beroep is ook nog cassatie bij de Hoge Raad mogelijk. Daarna is het eindpunt bereikt.
Thanks!
Ik volg het eigenlijk al een hele tijd niet meer maar is er ook een beetje bekend wat de verwachtingen zijn van de uitslag?
Ik volg het eigenlijk al een hele tijd niet meer maar is er ook een beetje bekend wat de verwachtingen zijn van de uitslag?
@Chima,,
Tussenstand is 1-0 voor Consument & Geldzaken. Eindstand valt lastig te voorspellen, ook al omdat aandelenleasebanken een vrindje (rechter) binnen het Gerechtshof Amsterdam lijken te hebben zitten. De zaak loopt op dit moment bij dit Hof. Die rechter schijnt een oud-advocaat te zijn van Aegon.
Tussenstand is 1-0 voor Consument & Geldzaken. Eindstand valt lastig te voorspellen, ook al omdat aandelenleasebanken een vrindje (rechter) binnen het Gerechtshof Amsterdam lijken te hebben zitten. De zaak loopt op dit moment bij dit Hof. Die rechter schijnt een oud-advocaat te zijn van Aegon.
-
Van de zotte dat zoiets zo lang kan duren.
Het lijkt erop dat de wedstrijd zo lang wordt verlengd omdat één partij niet schijnt te mogen verliezen
Het lijkt erop dat de wedstrijd zo lang wordt verlengd omdat één partij niet schijnt te mogen verliezen
-
Niet echt een inhoudelijke bijdrage van mijn kant, maar slechts mijn mening:
Die (%^*&%*&%^ van Aegon zijn gewoon laffe )$#@!%@!#.
Lucht wel weer een beetje op. Als advies zou ik willen geven: als je een zaak tegen Aegon begint, start dan bij jezelf met een cursus op je handen zitten om je agressie te bedwingen.
Die (%^*&%*&%^ van Aegon zijn gewoon laffe )$#@!%@!#.
Lucht wel weer een beetje op. Als advies zou ik willen geven: als je een zaak tegen Aegon begint, start dan bij jezelf met een cursus op je handen zitten om je agressie te bedwingen.