Wij hebben vaste telefonie bij tele2. Als iemand ons belt en we nemen niet op, dan wordt de beller doorgeschakeld naar de voicemail. Wij krijgen vervolgens kosten doorberekend voor de periode dat het duurt dat de beller een voicemailbericht inspreekt(+ starttarief). En dat terwijl tele2 ook nog eens communiceert dat deze dienst gratis is! Is ook logisch natuurlijk. De beller betaalt zelf immers ook al voor de verbinding die wordt gelegd.
Vele telefoontjes met tele2 hebben nog steeds niet geleid tot een oplossing.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] voicemail bij tele2
-
az alkmaar
Re: voicemail bij tele2
helaas is het niet mogelijk om een oplossing te krijgen via de "klantenservice". waarschijnlijk dat u meer geluk heeft nu, als u de media opzoekt. ene danielle zal u mischien wel gaan helpen. (heeft op mijn klacht nog niet gereageerd) kijk ook eens op tele2nee.nl voor meer personen. en anders meer in de media brengen over de slechte service van de klantenservice en mischien mogen we met zijn allen dan op de tv ons zegje doen bij radar of kassa. en mischien handig om lid te worden van de consumentenbond. 
-
Tele2 Webcare
Re: voicemail bij tele2
Beste mdekker,
Vervelend dat er onduidelijkheid ontstaan is over je facturen en voicemail. Ik heb je bericht op verschillende fora gezien en heb je probleem al opgepakt vanaf klachtenoplossing.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Vervelend dat er onduidelijkheid ontstaan is over je facturen en voicemail. Ik heb je bericht op verschillende fora gezien en heb je probleem al opgepakt vanaf klachtenoplossing.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2