LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindeloos SMS bundel bij Hi met een Iphone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dee82

Eindeloos SMS bundel bij Hi met een Iphone

Ongelezen bericht door Dee82 »

Ik heb al geruime tijd een abonnement bij Hi in combinatie met een Eindeloos SMS bundel, dit aangezien ik veel gebruik maak van de SMS.
In december 2010 heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Hi, een zogenaamd iPhone abonnement met de bedoeling om hierbij ook een Eindeloos SMS bundel te activeren.
Echter was dit tot vandaag nog niet gebeurd (wegens persoonlijke omstandigheden).
Toen ik vanmorgen de Eindeloos SMS bundel wilde activeren, kreeg ik de melding dat dit niet mogelijk is in combinatie met mijn huidige abonnement.
Dit terwijl duidelijk op de site van Hi vermeld staat, dat de Eindeloos SMS bundel van Hi is voor iedereen met een Hi Abonnement.

Zie hier :
http://www.hi.nl/Productinfo/Abonnement ... nement.htm

Ik vind dit erg misleidend van Hi!
Is er een mogelijkheid om dit eventueel af te dwingen bij Hi? Of om mijn contract vroegtijdig te beïndigen? Of heb ik simpel gezegd, gewoon pech?

HTCHenk007

Re: Eindeloos SMS bundel bij Hi met een Iphone

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Nee, dat is geen rede om je contract vroegtijdig te beeïndigen.
Als je goed kijkt op de website zie kan je er geen sms bundel bij aansluiten, en waarom heb je hem niet meteen in/aan de winkel/internet/telefoon laten doen?

MVG,

Raymon

Sjaakiezwart

Re: Eindeloos SMS bundel bij Hi met een Iphone

Ongelezen bericht door Sjaakiezwart »

Vraag wat het kost om je abo om te laten zetten naar een MTV, neem daar een MTV SMS PACK ( 750 sms €10,- of 1500 sms €15,- )

Gesloten