Henry,Henri42 schreef:Ik geloof het verhaal van de E 1.900 niet helemaal.angel1978 schreef:Ook in een ander topic is al eerder duidelijk laten zien dat bij een smartphone helemaal niet een internetverbinding vereist. Ook met een smartphone is het prima mogelijk om zonder internetverbinding ( behalve dan de open wifi ) gebruik te maken van je telefoon. Enige dat dat vereist is dat je je 3G-verbinding en dataverbinding uitzet ( zodat deze niet ongemerkt verbinding gaat maken )...Toch vreemd:
Je koopt een smartphone die steeds verbinding maakt met internet en dat een internet verbinding vereist is, en ga je vervolgens klagen dat die verbinding maakt met internet.
Angel1978, het is wel degelijk mogelijk dat de smartphone signalen naar de provider blijft zenden, namelijk elk half uur, ik had een HTC via Vodafone welke als zodanig geprogrammeerd was, ik kon internet niet uitzetten/blokkeren, na 2 maanden extra kosten van Vodafone a E 150,- , na protest is de HTC omgeruild en de E 150,- terug gestort. Liegen is een groot woord
ook bij een HTC kan de dataverbinding uitgeschakeld worden.. Sterker nog, heb het zelf meermalen gedaan.. Kwestie van weten welke velden je de gegevens van de verbinding moet verwijderen...
Dat de verkoper toevallig niet wist waar te zoeken en dus er maar voor kiest om dan maar om te ruilen is heel iets anders.
In dit topic gaat het om een iphone zie ik.. Die heb ik zelf.
Daar is het zelfs simpel mbv een schuifje uit te zetten.. De telefoon wordt daarmee niets anders dan een apparaat dat kan bellen / smsen en verbinding kan maken met een wifi..