LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groenewegen en Partners - Vesting Finance - SNS Bank

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Shantiek

Groenewegen en Partners - Vesting Finance - SNS Bank

Ongelezen bericht door Shantiek »

Hallo,

Na de verkoop van mijn woning had ik een restschuld bij de SNS Bank.

De restschuld was ik aan het inlossen (Groenewegen en Partners), totdat ik ineens een andere deurwaarder aan de deur kreeg, die voor hetzelfde bedrag beslag had gelegd op mijn huidige woning.

Na wat speurwerk was ik erachter gekomen dat mijn adviseur aansprakelijk was gesteld voor mijn restschuld. Hij had dit ook al ingelost en wilde nu van mij geld zien.

De SNS bank beweert tegen hem dat zij geen zaak tegen mij hebben lopen. En tegen mij zeggen ze dat zij het geld van de adviseur niet hebben ontvangen.

Hoe ik het zie, was de bank hetzelfde bedrag 2x aan het innen. Ik heb gedreigd met de media.

Hoe moet ik dit oplossen? Geld voor een advocaat heb ik niet. Kent iemand misschien een persoon die mij hierbij kan helpen? Of wie ik kan benaderen om dit publiekelijk te maken? Ik lees namelijk dat de SNS Bank vaker dit soort geintjes uithaalt.

Alvast bedankt,
Shantie

Alvast bedankt

VestingCommunicatie

Re: Groenewegen en Partners - Vesting Finance - SNS Bank

Ongelezen bericht door VestingCommunicatie »

Beste Shantie,

U heeft een bericht geplaatst op dit forum betreffende uw restschuld bij SNS Bank.
Vesting Finance neemt alle reacties betreffende haar beleid uiterst serieus.
Graag gaan wij daarom met u in gesprek. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via [email protected]?

Met vriendelijke groet,

Vesting Finance
www.vestingfinance.nl

Groenewegen

Ongelezen bericht door Groenewegen »

Beste Shantie,

Misschien kunnen we u helpen om een oplossing te vinden. Daarvoor hebben we wat meer informatie nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn om een mail met uw contactgegevens, zo mogelijk ook ons dossiernummer, te sturen naar [email protected] ?

Met een vriendelijke groet,

Groenewegen en Partners Gerechtsdeurwaarders
www.groenewegen.com

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Shantiek schreef:Hoe moet ik dit oplossen? Geld voor een advocaat heb ik niet. Kent iemand misschien een persoon die mij hierbij kan helpen? Of wie ik kan benaderen om dit publiekelijk te maken? Ik lees namelijk dat de SNS Bank vaker dit soort geintjes uithaalt.

Alvast bedankt,
Shantie

Alvast bedankt
Je zou contact op kunnen nemen met het juridisch loket.
Buiten advies, zouden ze je ook kunnen helpen met een advocaat vinden.
Voor mensen met niet zoveel geld is er een mogelijkheid voor een toevoeging.
Voor voorwaarden hiervoor kun je terecht op: http://www.rvr.org/

Nynhyr

Ongelezen bericht door Nynhyr »

VestingCommunicatie schreef:Beste Shantie,

U heeft een bericht geplaatst op dit forum betreffende uw restschuld bij SNS Bank.
Vesting Finance neemt alle reacties betreffende haar beleid uiterst serieus.
Graag gaan wij daarom met u in gesprek. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via [email protected]?

Met vriendelijke groet,

Vesting Finance
http://www.vestingfinance.nl

En ja hoor! Daar zijn ze weer!
Verdwijn svp van dit forum Vesting Finance! Dit is voor de consument!
U dient fatsoenlijk in contact te treden met personen op de normale gebruikelijke manier; niet nav een melding op dit forum. Pleite hier!
Ga je huiswerk maken! Suffers

Guardian72
Contacteer:

Nynhyr schreef: En ja hoor! Daar zijn ze weer!
Eh, niet om het een of ander.. maar:
Groenewegen schreef: Antwoord met een citaat
Bericht Re: Groenewegen en Partners - Vesting Finance - SNS Bank - 16 feb 2011 09:42
Is slechts 11 maanden geleden...

Nynhyr

Guardian72 schreef:
Nynhyr schreef: En ja hoor! Daar zijn ze weer!
Eh, niet om het een of ander.. maar:
Groenewegen schreef: Antwoord met een citaat
Bericht Re: Groenewegen en Partners - Vesting Finance - SNS Bank - 16 feb 2011 09:42
Is slechts 11 maanden geleden...
Ja en? :wink:

Guardian72
Contacteer:

Nynhyr schreef: Ja en? :wink:
Tja.. wat zal ik eens zeggen - ze zijn er 'geweest' - maar wat ik mis is een oplossing.

Niemand meld "hey, ze hebben het goed opgelost".

Daarom ook 'ze zijn er weer' is m.i. te positief.. ze kwamen, zagen - en niets is veranderd.

Of wel? (Iemand positieve geluiden??)

Nynhyr

Guardian72 schreef:
Nynhyr schreef: Ja en? :wink:
Tja.. wat zal ik eens zeggen - ze zijn er 'geweest' - maar wat ik mis is een oplossing.

Niemand meld "hey, ze hebben het goed opgelost".

Daarom ook 'ze zijn er weer' is m.i. te positief.. ze kwamen, zagen - en niets is veranderd.

Of wel? (Iemand positieve geluiden??)
Ja op die manier... ik las je topic verkeerd... sorry! Maar daar heb je gelijk in ja... het is posten, en volgens mij toch maar betalen en niets meer laten horen... jammer is dat.

elschot1

Ongelezen bericht door elschot1 »

Groenewegen en Partners zijn nog steeds niet "in"om openheid van zaken te geven over een lopend dossier.een wellicht onterecht dossier gezien de voorgeschiedenis ( restschuld hypotheek plusminus 80000 waar MET de Fortis gesproken zou worden .....een week later was Groenewegen al present! zonder enig gesprek met de Fortis gehad te hebben!))
Op de vraag waarom niet, krijg ik geen antwoord, incassokosten schandalig hoog 14000 euro? En inzage in het dossier ho maar? Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Ik overweeg een stap naar de rechter.

Guardian72
Contacteer:

elschot1 schreef:Groenewegen en Partners zijn nog steeds niet "in"om openheid van zaken te geven over een lopend dossier.een wellicht onterecht dossier gezien de voorgeschiedenis ( restschuld hypotheek plusminus 80000 waar MET de Fortis gesproken zou worden .....een week later was Groenewegen al present! zonder enig gesprek met de Fortis gehad te hebben!))
Op de vraag waarom niet, krijg ik geen antwoord, incassokosten schandalig hoog 14000 euro? En inzage in het dossier ho maar? Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Ik overweeg een stap naar de rechter.
In het AD van (ik meen) 14/1 stond een artikel over Deurwaarders die betaalde rente optelden bij de openstaande vordering. Dit resulteert, zeker bij grote schulden, in een groeiende schuld, terwijl de betalende persoon kan aantonen regelmatig te betalen.

Het is daarom zaak dat je met spoed verzoekt om een volledig dossier, liefst aangetekend verzenden, en een overzicht opvraagt van alle bedragen, kosten, reeds betaalde bedragen etc.

Qua incassokosten - zoek rapport voorwerk II erbij voor de staffel die door de rechtbank als redelijk word geacht.

Gezien het bedrag, en de reden (hypotheek) adviseer ik trouwens om hulp te zoeken van een expert, daar het vaak complexe materie is - en op een algemeen consumentenforum de nodige kennis en expertise niet altijd aanwezig is.

Succes

Gesloten