Ik heb 1,5 jaar lang een opleiding gevolgd.
Bij aanvang wist de school van mijn beperking af maar ze toonden meer en meer onbegrip. Er was geen begeleiding en niks mogelijk wbt extra tijd bij praktijk toetsen en vrijstelling van uren.
Want ze waren van mening dat de problemen niet door hun onbegrip kwam maar door ongemotiveerdheid van mijn kant. Helaas
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Helaas doordat de eisen steeds verder werden aangeschroefd kreeg ik een burn-out en moest ik stoppen met de opleiding.
In de tijd die volgde heb ik meerdere malen contact gehad met school. Daarin oa genoemd dat er nog spullen van mij liggen, zoals het belangrijke stage verslag.
En iedere keer was het antwoord dat ze dat moesten zoeken en het niet zo voor handen hadden liggen.
Nu heb ik de mogelijkheid gekregen om de opleiding in thuisstudie af te maken in combi met stage. En om vrijstellingen te krijgen heb ik dat stage verslag nodig plus andere bewijzen zoals cijferlijsten.
Dus daar weer achteraan geweest.
En nu het antwoord: Ze hebben alles weggegooid! Ja want ik was het niet komen ophalen dus vorige maand hebben ze alles weggegooid
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Nou ja zeg, ben er meerdere malen achteraan geweest en toen moesten ze het nog opzoeken!
Dit is wel heel erg balen want dat betekent dat ik geen vrijstelling kan krijgen voor oa meer dan 300 stage uren (een paar maanden stage) en alles overnieuw moet doen.
En dat door een ander!
Is er iets wat ik hier nog aan kan doen?
Want ben echt zo boos he, juist die vrijstellingen kunnen mij zoveel energie besparen zodat deze opleiding nu wel goed afgerond kan worden.
En nu dit!
Zijn er stappen die ik kan ondernemen?