Bericht Re: Zwartboek Vesting Finance - 15 feb 2011 23:15
Hallo,
Zelf ben ik via Eneco waarover ik al een bericht op het forum in december heb gepost, inderdaad bij Vesting Finance terecht gekomen. Van de regen in de drup. Wat een bedrijf. Ik zal het kort houden. . Telefonisch afspraak gemaakt voor betaling. In hun brief zelf bevestigd. U mag in 2 termijnen betalen. Ik heb een email gestuurd over dubbele kosten. Daarna krijg ik nu alweer elke week 2 brieven met afwijkende afspraken van Vesting Finance toegestuurd. Soms twee dagen na elkaar een brief van dat incasso buro. Met dreigementen ect. Van Eneco een eindafrekening die dan weer niet overeenkomt met de factuur van Vesting Finance. Ik krijg nog borg van Eneco en toch blijven ze me het incasso buro op mijn nek sturen met een verhoging van de rekening.
Daarbij doe Vesting finance hetzelfde als je daar reageerd over dubbele kosten krijg je gelijk dreigbrieven in je bus. en andere betaling termijn ipv wat je hebt afgesproken. Deze bedrijven kunnen niet goed omgaan met feedback en kritiek dat is mij wel duidelijk. Maar ik blijf schrijven.
Na regen komt zonneschijn
Mijn nieuwe energie maatschappij eon heeft binnen 1 dag de contract breuk kosten met de oude levernacier(eneco) overgemaakt. Ik wacht bij eneco al 8 weken op mijn borg met rente. Mijn aanbeveling gaat uit naar eon. Direct antwoord op mijn emails. Bericht wanneer de bijlage's door mij niet goed verzonden zijn. Telefonische lijn zeer hulpvaardig en vriendelijk.
Jammer dat ik nu weer hetzelfde gezeik heb bij Vesting finance. Is het maken van een twee zijdige afspraak nu zo moeilijk.
Eneco en Vesting Finance krijgen van mij een dikke onvoldoende.
Groetjes
Kiara Kurosawa.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Incasso Vesting Finance en Eneco
-
Kiara kurosawa
Re: Incasso Vesting Finance en Eneco
Hallo Kiara kurosawa,
Betaal je ook nog rechtstreeks aan Eneco terwijl de vordering bij Vesting Finance ligt? Dit 'zou' een oorzaak kunnen zijn van de wisselende bedragen? Ik zou er een keer over bellen en dan de exacte stand van zaken opvragen en dit betalen. Dan ben je overal vanaf. Ik neem ook dat Eneco niet voor niets een incassobureau heeft ingeschakeld.
De waarborg krijg je bij Eneco alleen terug als je een jaar lang netjes betaald, verhuist of overstapt. Ik weet niet hoelang geleden je bent overgestapt, maar als er nog bedragen bij Eneco openstaan, verrekenen ze de waarborg, je ontvangt het dan dus niet terug.
Groetjes en veel succes met Vesting Finance.
Mvg
Betaal je ook nog rechtstreeks aan Eneco terwijl de vordering bij Vesting Finance ligt? Dit 'zou' een oorzaak kunnen zijn van de wisselende bedragen? Ik zou er een keer over bellen en dan de exacte stand van zaken opvragen en dit betalen. Dan ben je overal vanaf. Ik neem ook dat Eneco niet voor niets een incassobureau heeft ingeschakeld.
De waarborg krijg je bij Eneco alleen terug als je een jaar lang netjes betaald, verhuist of overstapt. Ik weet niet hoelang geleden je bent overgestapt, maar als er nog bedragen bij Eneco openstaan, verrekenen ze de waarborg, je ontvangt het dan dus niet terug.
Groetjes en veel succes met Vesting Finance.
Mvg