Beste lezers,
Via dit forum wil ik graag peilen of er meer mensen zijn met hetzelfde probleem en ook wil ik dit onder een breder publiek onder de aandacht brengen.
In een topic op het t-mobile forum https://t-mobile-forum.pocketinfo.nl/sh ... p?t=118355 heb ik al mijn vermoedens geuit over de verkeerde weergave van het beltegoed saldo. Nu heb ik in de laatste week screenshots genomen van het saldo.
Op 7 februari had ik nog 8 euro over en wat bleek in de daaropvolgende factuur, dat ik er al vanaf de 5e overheen zat. Dus de weergave loopt ongeveer een week achter, terwijl de weergave aangeeft het bijgewerkt te hebben tot 7 februari.
Ik heb al aardig wat reacties gehad op het forum en er zijn dus vele leden die hier last van hebben. De moderator heeft gezegd Je beltegoed en onkosten controleren via My T-Mobile is mogelijk, wanneer je weet dat het een indicatie is. Maar de weergave is toch een extra dienstverlening naar de klanten toe zodat zij weten hoe veel zij nog kunnen bellen of smsen. En de weergave moet een indicatie geven van jouw btg. Een eurootje minder of meer doen wij niet moeilijk over, maar als het over tientallen euro's gaat kun je niet meer spreken over een indicatie of aanwijzing omdat dit ver naast de werkelijkheid ligt en is het dus niet reeel om het hier op af schuiven.
Nu heb ik dus al al 3 maanden 20-30 meer betaald, doordat de weergave niet klopt. Ik zie dit eigenlijk als oplichting, want door de weergave een week achter te laten lopen en je in te dekken door te zeggen dat het een indicatie is en het kan verschillen met de werkelijk snoepen zij zo tientallen euro's extra per klant per maand binnen. Reken maar uit!
Graag reacties,
(Mocht het zo zijn dat je hetzelfde probleem hebt, geef ook een reactie op het forum van T-Mobile misschien kunnen we zo de klachten bundelen)
Groetjes,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LET OP: Online T-Mobile saldo wijkt af van werkelijk
-
Re: LET OP: Online T-Mobile saldo wijkt af van werkelijk
Ik heb 2 abonnementen lopen bij T-Mobile, enigste waar ik last van heb dat sommige gespreken met vertraging van de belstatus worden afgeboekt.
Soms enkele dagen, je moet ook gemerkt hebben dat je soms belt en dat het niet van je tegoed afgaat.
Inderdaad dat gaat er een dag of na 2 dagen af.
Ik heb er niet echt een probleem mee, want uiteindelijk klopt het wel en mijn factuur klopt ook.
Ik heb begrepen dat de belstatus en het factuursysteem gescheiden lopen.
Ik vind het wel verwarrend en hoop dat het snel opgelost is.
Ook al is het een indicatie , het is wel erg makkelijk.
Soms enkele dagen, je moet ook gemerkt hebben dat je soms belt en dat het niet van je tegoed afgaat.
Inderdaad dat gaat er een dag of na 2 dagen af.
Ik heb er niet echt een probleem mee, want uiteindelijk klopt het wel en mijn factuur klopt ook.
Ik heb begrepen dat de belstatus en het factuursysteem gescheiden lopen.
Ik vind het wel verwarrend en hoop dat het snel opgelost is.
Ook al is het een indicatie , het is wel erg makkelijk.
-
Het zou makkelijk zijn als je er enigszins op kan vertrouwen, maar een week speling is niet erg makkelijk.
Bij mij is het max 2 dagen, ruim half jaar geleden is er ook een grote storing geweest met de belstatus, hoop dat het niet weer die kant op gaat.
Zo lang mijn factuur wel klopt (klopt altijd) dan kan ik er wel mee leven, moet een beetje rekening mee houden.
Hopelijk is het snel weer opgelost.
Zo lang mijn factuur wel klopt (klopt altijd) dan kan ik er wel mee leven, moet een beetje rekening mee houden.
Hopelijk is het snel weer opgelost.
Wat is dat toch voor een rare reactie. Ik draai het om: Als je niet weet dat het een indicatie is, is het niet mogelijk om je beltegoed en onkosten te controleren?werkelijkwaar schreef:De moderator heeft gezegd Je beltegoed en onkosten controleren via My T-Mobile is mogelijk, wanneer je weet dat het een indicatie is.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Wij hebben hier trouwens flex en iphone abonnementen en geen rare bedragen gezien in de belstatus.
-
Bij mijn flex sim only geen problemen..
De belstatus klopt en loopt ongeveer 2 uur achter.
Met de app die ik gebruik op de iPhone voor mijn andere abo zit er wel meer vertraging in. Maar nog geen hele dag of 2 dagen.
@Yme...
Rare reactie inderdaad van een moderator. Wat moet je nou met zo'n antwoord???
De belstatus klopt en loopt ongeveer 2 uur achter.
Met de app die ik gebruik op de iPhone voor mijn andere abo zit er wel meer vertraging in. Maar nog geen hele dag of 2 dagen.
@Yme...
Rare reactie inderdaad van een moderator. Wat moet je nou met zo'n antwoord???
-
Beste werkelijkwaar,
Helaas is in jouw situatie gebleken dat er een storing met de belstatus is. Dit is inmiddels doorgegeven aan de technische dienst. Ik verwacht dat dit probleem op korte termijn is opgelost. Via het T-Mobile forum houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen.
Richard
T-Mobile Webcare
Helaas is in jouw situatie gebleken dat er een storing met de belstatus is. Dit is inmiddels doorgegeven aan de technische dienst. Ik verwacht dat dit probleem op korte termijn is opgelost. Via het T-Mobile forum houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen.
Richard
T-Mobile Webcare