Mijn notebook heeft een ongelukje gehad en daardooreen defect led scherm en is begin december naar Dynafix gestuurd ter reparatie. Dit omdat het defect eigen schuld was maar omdat er nog wel garantie op mijn Toshiba zat ik verplicht was om dit zo te doen.
Ik heb toen een offerte gekregen voor ongeveer €350,--. Dit vond ik behoorlijk duur, maar je krijgt er geen nieuwe computer voor dus heb ik accoord gegeven.
Na 2 weken een hernieuwde offerte gekregen, de reparatie was opeens €550,-- geworden. Mijn notebook was duurder, dus goed, repareer dat ding maar.
Daarna begon de ellende pas, ik hoorde maar niets van Dynafix. Via de verkoper contact gezocht en volgens Dynafix was de reparatie bon door mij niet voor accoord ondertekend (ik weet 100% zeker van wel) dus nog maar een keer getekend de opdracht gegeven. Meerdere keren gebeld met Dynafix maar alleen maar in de wacht gestaan en me daarvoor blauw betaald. Uiteindelijk weer contact gekregen en de gegevens gekregen om de reparatie via hun on-line systeem te volgen. Het blijkt nu dat ze pas op 2 februari de notebook in reparatie hebben genomen. De status op dit moment is "wachten op onderdelen".
Dat onderdeel kan dus alleen maar het led-scherm zijn. Het zal mij benieuwen hoeveel maanden dit nu weer gaat duren, waarschijnkijk ben ik dan al door mijn garantie periode heen en had ik hem wel door een ander (beter) reparatiebedrijf kunnen laten repareren.
NOOIT, maar dan ook NOOIT meer iets Naar Dynafix van mij. Het is een $%#%$% bedrijf
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dynafix reparatie notebook
Re: Dynafix reparatie notebook
Waarom sturen ze 2 offertes??? Als je met de 1e akkoord bent gegaan is het hun probleem als de reparatie duurder uitvalt. Zij geven een offerte en die moeten ze ook volgen. Dus gewoon repareren voor 350,-. En je krijgt ook weer garantie op de reparatie, dus een beetje garantie heb je nog Voor de rest kan ik er weinig over zeggen qua tijd/materiaal/etc.
he,
ik ben zelf werkzaam bij dynafix en kan misschien het een en ander toelichten.
ik weet niet of je via de shop of via dynafix zelf de PO akkoord heb bevestigd soms via een shop wil dit nog wel eens fout gaan.
[quote="Muskusrat"]Waarom sturen ze 2 offertes??? Als je met de 1e akkoord bent gegaan is het hun probleem als de reparatie duurder uitvalt. Zij geven een offerte en die moeten ze ook volgen. Dus gewoon repareren voor 350,-. En je krijgt ook weer garantie op de reparatie, dus een beetje garantie heb je nog Voor de rest kan ik er weinig over zeggen qua tijd/materiaal/etc.[/quote
over de prijsopgave. dynafix werkt in opdracht van een fabrikant. en zal zich aan de voorwaarde van deze fabrikant moeten houden zoals val en vochtschade valt buiten de garantie. dus hiervoor word een prijsopgave gemaakt. omdat dynafix een werkend product moet afleveren en geen zelf geen extra kosten wil maken. bijv zit een ventilator vol met stof of maakt deze lawaai dan word deze meegenomen in de prijsopgave. dus zodra er een prijsopgave gemaakt moet worden worden alle defecte onderdelen hierin meegenomen. dat er een 2de maal een prijsopgave gemaakt word is niet correct omdat er bij de eerste prijsopgave word afgesproken om de laptop voor de afgesproken prijs te repareren.
hopelijk heb je iets aan mijn toelichting
groetjes
ik ben zelf werkzaam bij dynafix en kan misschien het een en ander toelichten.
ik weet niet of je via de shop of via dynafix zelf de PO akkoord heb bevestigd soms via een shop wil dit nog wel eens fout gaan.
[quote="Muskusrat"]Waarom sturen ze 2 offertes??? Als je met de 1e akkoord bent gegaan is het hun probleem als de reparatie duurder uitvalt. Zij geven een offerte en die moeten ze ook volgen. Dus gewoon repareren voor 350,-. En je krijgt ook weer garantie op de reparatie, dus een beetje garantie heb je nog Voor de rest kan ik er weinig over zeggen qua tijd/materiaal/etc.[/quote
over de prijsopgave. dynafix werkt in opdracht van een fabrikant. en zal zich aan de voorwaarde van deze fabrikant moeten houden zoals val en vochtschade valt buiten de garantie. dus hiervoor word een prijsopgave gemaakt. omdat dynafix een werkend product moet afleveren en geen zelf geen extra kosten wil maken. bijv zit een ventilator vol met stof of maakt deze lawaai dan word deze meegenomen in de prijsopgave. dus zodra er een prijsopgave gemaakt moet worden worden alle defecte onderdelen hierin meegenomen. dat er een 2de maal een prijsopgave gemaakt word is niet correct omdat er bij de eerste prijsopgave word afgesproken om de laptop voor de afgesproken prijs te repareren.
hopelijk heb je iets aan mijn toelichting
groetjes
Ik heb contact opgenomen met Toshiba en die geven aan dat het beeldscherm al op 4 februari bij Dynafix is aangekomen.
Ik heb ze ook gevraagd of zij iets voor mij konden doen en wat denk je: de status is opeens -in behandeling- Hebben ze opeens het schermpje te voorschijn getoverd. Het zal mij benieuwen hoelang de reparatie nu nog gaat duren (maandje of 2 schat ik in)
Ik heb ze ook gevraagd of zij iets voor mij konden doen en wat denk je: de status is opeens -in behandeling- Hebben ze opeens het schermpje te voorschijn getoverd. Het zal mij benieuwen hoelang de reparatie nu nog gaat duren (maandje of 2 schat ik in)
Hoi Muskusrat,
Dynafix heeft aangegeven in eerste instantie geen ondertekend accoord van mij te hebben ontvangen. (was wel ondertekend, maar die discussie kan je toch niet winnen)
Dynafix heeft aangegeven in eerste instantie geen ondertekend accoord van mij te hebben ontvangen. (was wel ondertekend, maar die discussie kan je toch niet winnen)
john2424
Het is geen reparatie in opdracht van Toshiba. (eigen schuld, geen garantie)
Ik denk dat als dat wel zo geweest was de reparatie veel snellen was uitgevoerd
Nee, dan had men waarschijnlijk "vochtschade" geconstateerd en dat valt niet onder garantie. Dat komt bijzonder vaak voor bij Dynafix.dummydum schreef:john2424