LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oude klant en alsnog levenslang bij T-mobile
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 18 feb 2011 18:21
Oude klant en alsnog levenslang bij T-mobile
Beste lezers,
Hier even in het kort mijn verhaal over T-mobile afdeling oude klanten zieken!!!
Het hele verhaal volgd nog i.v.m alle datums, facturen en overige stukken na T-mobile opgraven van zolder.
Ik probeer al maanden van en oud abbonement van T-mobile af te komen maar helaas de facturen blijven binnenstromen terwijl ik altijd netjes heb betaal zolang mijn 2 jarige contract duurde.
Eind 2010 verliep dit contract en dat kwam mooi uit want ik kreeg toen een telefoon van de zaak,goed gregeld dacht ik FOUT DUS na netjes een aangetekende brief naar T-mobile te hebben gestuurd met het verhaal dat mijn contract afliep en dat ik ook verder geen diensten meer van T-mobile wilde afnemen dacht ik ervan af te zijn maar nee hoor!! de ene na de andere zogenaamde achterstalige betaling na de andere,iedere keer bellen T-mobile wat is dit ja meneer u was te laat met de eind factuur huh ik had toch alles betaald ne meneer dit staat nog open(exacte bedragen volgen nog) als u dit betaald bent u van ons af rrrrr oke betalen en klaar met T-mobile hehe rust maand later weer een factuur binnen met de mededeling wij hebben u per sms geiformeerd dat u een achterstand heeft ahhhrrrrr tof van T-mobile dat zij mij even waarschuwen op een 06 nr dat niet meer bestaat weer bellen iemand aan de lijn gekregen deze ging alles uitzoeken en vertelde mij niks te betalen aan T-mobile totdat deze pesoon van T-mobile mij had terug gebeld prima na een week wachten belde hij gelukkig ,meneer .....ik heb alles nagekeken eigenlijk bent u ons €.. verschuldicht omdat u 2 dagen te laat was met betalen maar ik cancel dit bedrag en zal er een notitie van maken sorry voor het ongemak.badankt T-mobile fijn.oke het leven gaat verder,2 maanden later factuur T-mobile neeeeeeeh achterstaligge betaling wij hebbenu per sms geimformeerd op uw 06 die niet meer bestaat,weer bellen mevrouw licht hier weer een factuur van T-mobile terwijl ik pas iemand van T-mobile gesproken had en die zij dat alle openstaande facturen gecanseld waren en dat ik klaar was met T-mobile nee hoor meneer daar kan ik geen notities over vinden als u dit betaald de laatste achterstallige betaling op degene die u te laat betaald had bent u van ons af punthoofd weer dus ik dacht het is maar 14.00€ 0f zo betalen klaar zat wel weer een dag of 4 tussen dus maar oke betaald,nu dus vandaag thuis uit werk fijn vrijdag weekent vieren.......Factuur van T-mobile neeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! kan niet ze zijn gek slaap ik nachtmerrie waar is mijn telefoon ja gevonden ehh nr van T-mobile even kijken op nieuwe factuur ja een 06 nr bellen toets nu uw 10 cijverige T-mobile nr in ahhhhhhhh internet maar op ja een goed nummer gevonden bestemd voor nieuwe klanten maar iemand aan de lijn gelukkig alles weer uitgelegt aan ene fatima othami of iets in die richting ga gelijk voor u kijken meneer ,meneer ik zie alleen dat u de laatste keer wel betaald heefd maar u was te laat met betalen vandaar dat u deze factuur heefd gehad hhhhhhh oke eh mevrouw dat kan niet ik heb toch betaald ja meneer maar te laat en deze nieuwe factuur is ook nog niet binnen en betaald terwijl wij u op uw T-mobile 06 nr hebben geiformeerd dus als u deze betaald zuld u er hoogst waarschijnlijk nog een binnen krijgen net zo lang tot u op tijd betaald,aardig gekkkkkkkkk kan toch niet,heb maar opgehangen en ben even een blokje omgegaan.
Nu laat ik het een hierbij maar zal dit verhaal z.s.m met alle datums en factuurbedragen hier neer planten in de hoop dat iemand van T-mobile dit leest en er wat aan gaat doen.
Bedankt.
Hier even in het kort mijn verhaal over T-mobile afdeling oude klanten zieken!!!
Het hele verhaal volgd nog i.v.m alle datums, facturen en overige stukken na T-mobile opgraven van zolder.
Ik probeer al maanden van en oud abbonement van T-mobile af te komen maar helaas de facturen blijven binnenstromen terwijl ik altijd netjes heb betaal zolang mijn 2 jarige contract duurde.
Eind 2010 verliep dit contract en dat kwam mooi uit want ik kreeg toen een telefoon van de zaak,goed gregeld dacht ik FOUT DUS na netjes een aangetekende brief naar T-mobile te hebben gestuurd met het verhaal dat mijn contract afliep en dat ik ook verder geen diensten meer van T-mobile wilde afnemen dacht ik ervan af te zijn maar nee hoor!! de ene na de andere zogenaamde achterstalige betaling na de andere,iedere keer bellen T-mobile wat is dit ja meneer u was te laat met de eind factuur huh ik had toch alles betaald ne meneer dit staat nog open(exacte bedragen volgen nog) als u dit betaald bent u van ons af rrrrr oke betalen en klaar met T-mobile hehe rust maand later weer een factuur binnen met de mededeling wij hebben u per sms geiformeerd dat u een achterstand heeft ahhhrrrrr tof van T-mobile dat zij mij even waarschuwen op een 06 nr dat niet meer bestaat weer bellen iemand aan de lijn gekregen deze ging alles uitzoeken en vertelde mij niks te betalen aan T-mobile totdat deze pesoon van T-mobile mij had terug gebeld prima na een week wachten belde hij gelukkig ,meneer .....ik heb alles nagekeken eigenlijk bent u ons €.. verschuldicht omdat u 2 dagen te laat was met betalen maar ik cancel dit bedrag en zal er een notitie van maken sorry voor het ongemak.badankt T-mobile fijn.oke het leven gaat verder,2 maanden later factuur T-mobile neeeeeeeh achterstaligge betaling wij hebbenu per sms geimformeerd op uw 06 die niet meer bestaat,weer bellen mevrouw licht hier weer een factuur van T-mobile terwijl ik pas iemand van T-mobile gesproken had en die zij dat alle openstaande facturen gecanseld waren en dat ik klaar was met T-mobile nee hoor meneer daar kan ik geen notities over vinden als u dit betaald de laatste achterstallige betaling op degene die u te laat betaald had bent u van ons af punthoofd weer dus ik dacht het is maar 14.00€ 0f zo betalen klaar zat wel weer een dag of 4 tussen dus maar oke betaald,nu dus vandaag thuis uit werk fijn vrijdag weekent vieren.......Factuur van T-mobile neeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! kan niet ze zijn gek slaap ik nachtmerrie waar is mijn telefoon ja gevonden ehh nr van T-mobile even kijken op nieuwe factuur ja een 06 nr bellen toets nu uw 10 cijverige T-mobile nr in ahhhhhhhh internet maar op ja een goed nummer gevonden bestemd voor nieuwe klanten maar iemand aan de lijn gelukkig alles weer uitgelegt aan ene fatima othami of iets in die richting ga gelijk voor u kijken meneer ,meneer ik zie alleen dat u de laatste keer wel betaald heefd maar u was te laat met betalen vandaar dat u deze factuur heefd gehad hhhhhhh oke eh mevrouw dat kan niet ik heb toch betaald ja meneer maar te laat en deze nieuwe factuur is ook nog niet binnen en betaald terwijl wij u op uw T-mobile 06 nr hebben geiformeerd dus als u deze betaald zuld u er hoogst waarschijnlijk nog een binnen krijgen net zo lang tot u op tijd betaald,aardig gekkkkkkkkk kan toch niet,heb maar opgehangen en ben even een blokje omgegaan.
Nu laat ik het een hierbij maar zal dit verhaal z.s.m met alle datums en factuurbedragen hier neer planten in de hoop dat iemand van T-mobile dit leest en er wat aan gaat doen.
Bedankt.
Laatst gewijzigd door ikzoekrust op 22 feb 2011 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 18 feb 2011 18:21
Re: Oude klant en alsnog levenslang bij T-mobile
Mijn vrouw net gebeld beld met ene brian van T-mobile deze beloofde alles te cancelen en we hoefde niks meer te betalen ook zouden wij hier een bevestegings brief van thuis krijgen.wij zijn zeer benieuwd T- mobile.. wand dit hebben wij al vaker gehoord.
Re: Oude klant en alsnog levenslang bij T-mobile
Post je klacht duidelijk op het T-Mobile forum. Dan kijkt het webcare team van T-Mobile er zeker naar.
Groeten
Groeten
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: Oude klant en alsnog levenslang bij T-mobile
Beste ikzoekrust,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik het voor je kan nakijken?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Cindy' vermelden.
Met vriendelijke groet,
Cindy
T-Mobile Webcare
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik het voor je kan nakijken?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Cindy' vermelden.
Met vriendelijke groet,
Cindy
T-Mobile Webcare
-
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 10 dec 2010 20:48
Re: Oude klant en alsnog levenslang bij T-mobile
Ze zitten hier ook!in$der schreef:Post je klacht duidelijk op het T-Mobile forum. Dan kijkt het webcare team van T-Mobile er zeker naar.
Groeten
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 18 feb 2011 18:21
Re: Oude klant en alsnog levenslang bij T-mobile
Beste !in$der
Bedankt voor je reactie,gelukkig hebben ze nu gereageerd.
Mocht T-mobile er weer niks aan doen ga ik dit verhaal zeker daar ook neer planten en op nog zon 30 andere websites krijgen ze van mij een mooie nr 1 positie op google gratis.
Bedankt voor je reactie,gelukkig hebben ze nu gereageerd.
Mocht T-mobile er weer niks aan doen ga ik dit verhaal zeker daar ook neer planten en op nog zon 30 andere websites krijgen ze van mij een mooie nr 1 positie op google gratis.
Re: Oude klant en alsnog levenslang bij T-mobile
Wat ik echt NIET begrijp:: Dit geldt ook voor de andere providers, zoals Kpn, Vodafone, Telfort, T-Mobile,Tele2, enz.... is het volgende:::
Iedere keer als er iemand ENORME en terechte klachten heeft over een bepaalde provider, betreft rekeningen die telkens weer in de bus vallen, stoppen van contracten, enz..... de klant bij de helpdesk niet- of niet goed geholpen wordt, de klant er helemaal GEK van wordt én uiteindelijk (ten einde raad) hier op dit Radar forum een bericht en dus klacht plaatst.
Dan opeens wordt men wakker en dan komt er zo'n "Web-Care" dienst opdraven om alsnog te helpen .... lees: proberen de enorme puinhoop "recht te zetten".
Dat is allemaal niet nodig... indien de Helpdesk telefonisch een klacht goed afhandeld. Reden?... extra geld binnenhalen met die dure 0900 nummers, maar er wordt iets vergeten!... de klanten lopen op die manier bij bosjes weg!
Maar daar hebben de Providers blijkbaar LAK aan!
Iedere keer als er iemand ENORME en terechte klachten heeft over een bepaalde provider, betreft rekeningen die telkens weer in de bus vallen, stoppen van contracten, enz..... de klant bij de helpdesk niet- of niet goed geholpen wordt, de klant er helemaal GEK van wordt én uiteindelijk (ten einde raad) hier op dit Radar forum een bericht en dus klacht plaatst.
Dan opeens wordt men wakker en dan komt er zo'n "Web-Care" dienst opdraven om alsnog te helpen .... lees: proberen de enorme puinhoop "recht te zetten".
Dat is allemaal niet nodig... indien de Helpdesk telefonisch een klacht goed afhandeld. Reden?... extra geld binnenhalen met die dure 0900 nummers, maar er wordt iets vergeten!... de klanten lopen op die manier bij bosjes weg!
Maar daar hebben de Providers blijkbaar LAK aan!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 18 feb 2011 18:21
Re: Oude klant en alsnog levenslang bij T-mobile
Had deze al gepaatst maar op nieuw onderwerp vandaar nog een keer.
Vandaag een mail gehad van T-mobile het is opgelost
Nou ik hoop het
Beste ikzoekrust,
Bedankt voor je reactie op mijn oproep via het forum van Tros Radar.
Door een fout in ons systeem is jouw contract niet op de afgesproken datum, 25 juni 2010, beeindigd. Het contract met het mobieletelefoonnummer ........... is na contact met T-Mobile Klantenservice op 21 september 2010 door mijn collega Vincent beëindigd. Hij heeft ook de onterecht in rekening gebrachte kosten herberekend en gecrediteerd.
Hierna is er onduidelijkheid ontstaan door het berekenen van administratiekosten. Ons systeem berekend deze administratiekosten automatisch bij een te late betaling. Ik zie dat je op 18 februari 2011 contact hebt opgenomen met T-Mobile Klantenservice. Mijn collega Bryan heeft de openstaande kosten gecrediteerd waardoor het saldo nu op 0 euro staat. Dit betekent dat er niets meer bij je in rekening wordt gebracht.
Namens T-Mobile bied ik je mijn excuses aan voor het onstane ongemak.
Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag.
Vriendelijke groeten,
Cindy
T-Mobile Webcare
Vandaag een mail gehad van T-mobile het is opgelost
Nou ik hoop het
Beste ikzoekrust,
Bedankt voor je reactie op mijn oproep via het forum van Tros Radar.
Door een fout in ons systeem is jouw contract niet op de afgesproken datum, 25 juni 2010, beeindigd. Het contract met het mobieletelefoonnummer ........... is na contact met T-Mobile Klantenservice op 21 september 2010 door mijn collega Vincent beëindigd. Hij heeft ook de onterecht in rekening gebrachte kosten herberekend en gecrediteerd.
Hierna is er onduidelijkheid ontstaan door het berekenen van administratiekosten. Ons systeem berekend deze administratiekosten automatisch bij een te late betaling. Ik zie dat je op 18 februari 2011 contact hebt opgenomen met T-Mobile Klantenservice. Mijn collega Bryan heeft de openstaande kosten gecrediteerd waardoor het saldo nu op 0 euro staat. Dit betekent dat er niets meer bij je in rekening wordt gebracht.
Namens T-Mobile bied ik je mijn excuses aan voor het onstane ongemak.
Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag.
Vriendelijke groeten,
Cindy
T-Mobile Webcare