LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pc4everyone

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
thiresias

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door thiresias »

De geschillencommissie heeft helaas niets voor me kunnen betekenen daar het bedrijf "uiteraard" niet is aangesloten bij welke brancheorganisatie dan ook.

Ben nog steeds aan het wachten op mijn geld, stuur dagelijks een mailtje, hopelijk irriteert dat genoeg om een reactie uit te lokken. :(

Weet iemand of het zinvol is om ook nog een brief te sturen?

Tnx

kristel82

Ongelezen bericht door kristel82 »

Hoi,

Ik zit in hetzelfde schuitje en heb een aangetekende brief verstuurd vorige week woensdag maar nog steeds niets op gehoord.
Ik had in de brief gezet dat ze binnen 7 dagen het geld terug moeten storten maar daar nog niks op terug gehoord.
Net ook weer die klantenservice gebeld maar daar kom je gewoon niet doorheen half uur gewacht. Verkoop daarintegen is binnen 1 sec aan de lijn.
Ik wacht al 2 maanden op een pc die nooit komt! €211.50 betaald

Jouri

Ongelezen bericht door Jouri »

Beste Thiresias en Kristel82,

allereerst is geduld hebben erg belangrijk, hoe moeilijk dat ook is. Met brieven schrijven en mails sturen kom je er normaal gesproken niet, omdat de dames van de klantenservice (die handelen in opdracht van [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]) niet of te laat reageren (de zoveelste belofte die ze niet nakomen).

Het enige wat mij uiteindelijk geholpen heeft is bellen, en zoveel mogelijk. Alles bij elkaar heb ik uren in de wacht gestaan en geprobeerd om de dames zolang mogelijk aan de lijn te houden.

Via de telefoon kun je ook je bestelling annuleren. Een tip: zorg dat je overal een schriftelijke bevestiging van krijgt. Nadat je geannuleerd hebt moet je nog 30 dagen op je geld wachten. Hou ook die termijn goed in de gaten en zorg dat je een bevestiging krijgt van de transactie en neem contact op met Multisafepay om te vragen of de transactie bij hen bekend is.

joweja

Ongelezen bericht door joweja »

Helaas wij hebben hetzelfde verhaal. Ik heb 2 zoons op de middelbare school en met 1 pc wordt dat erg moeizaam als ze hun huiswerk moeten maken. Ik studeer zelf ook dus dit was een erg lucratief aanbod.
Echter in oktober aangevraagd en steeds maar: uitstel van levering, wordt geleverd op...na dit een aantal keer gehoord te hebben, zelfs geprobeerd te bellen en te mailen, geen antwoord of je staat in hold. Wat mij het meeste dwars zit is dat er op het moment dat wij de optie namen, er een gezin zat die het er helemaal mee gehad had. De mensen van de verkoop zelf lachten het weg naar de nieuwe klanten, had ik hier echter op gereageerd had ik op dit moment niet in de **** gezeten. Wij hebben tig mailtjes gestuurd en de order in december geannuleerd.
Op het mailtje wat wij daarna stuurden kregen wij als antwoord, binnen 30 dagen geld terug dit staat in onze reglementen! Nou op 24 januari waren die 30 dagen verstreken en wij hebben ons geld nog niet!
Op dit moment hebben wij een aangetekende brief verzonden met het dreigement dat ze voor 14 feb het geld moeten hebben overgemaakt anders huren wij een incassobureau in met de onkosten naar hen toe.
Ik wil gewoon mijn 289 euro terug. Hopelijk werkt dit.
Naar mensen die bij dit bedrijf een pc willen kopen, wij hebben dit gedaan via de school van mijn zoons...dus dachten het is veilig, dus niet!!
Aan iedereen die hierbij een pc willen aanschaffen voor een leuke prijs, doe het niet. Besteed het geld liever aan een goede pc zaak in dorp, dan heb je A: garantie en B: zekerheid dat je je pc heb!

romyverstappen

Ongelezen bericht door romyverstappen »

ik heb 4 weken gelden geld overgemaakt
naar pc4everyone
ik krijg niks meer tehoren
heb hun nu gemaild dat ik aangifte ga doen
ik wil mijn geld gewoon terug
laptop zou binnen 5 dagen geleverd worden
schandalig
had ik dit maar eerder geweten

niksnut

Ongelezen bericht door niksnut »

en gaat u ook aangifte doen, want ben wel nieuwsgierig of het kan en wat de uitwerking en/of uitslag hiervan is.

romyverstappen

nee ik kwam beter uit met de rechtsbijstand
die zijn de zaak aan het nakijken
uiteraard ben ik op de mail aan het wachten
dat er bevestigd wordt
dat ik me geld terug krijg
betalen gaat altijd snel iets terug krijgen
duurt een eeuwigheid
ik ben hier dus nog niet klaar mee
een ijskoude douche dus

RedR

Ongelezen bericht door RedR »

https://www.mijnpolitiebureau.nl/b/eforms.html Hier kan je virtueel aangifte doen als het om internetfraude gaat. Mijn ervaringen met Pc4Everyone zijn precies hetzelfde als alle eerder genoemde reacties.

Ik heb een aangetekende brief gestuurd, meerdere e-mails, telefoontjes gepleegd. Nergens een concreet antwoord op gekregen, alleen maar dat de dames het door zouden geven aan de financiele administratie en deze heeft tot op heden geen cent gecrediteerd. Bij mij gaat het om een bedrag van 900,00 EUR, dit is incl. de kosten die ik nu nog extra maak met het inzetten van een incassobureau.

Aangezien er meerdere mensen het dupe zijn van dit malafide prutbedrijf, wil ik voorstellen dat we ons organiseren. Samen krijg je meer voor elkaar dan in je eentje. Aangezien Radar dit onderwerp nog steeds links laat liggen, denk ik dat er wel degelijk iets moet gebeuren. Laat me weten wat jullie ervan vinden, ik ben dit bedrijf namelijk goed zat en ben van mening dat bedrijven als deze gestopt moeten worden!

Groeten van RedR

romyverstappen

ik doe mee
ik hoor het wel

76Esther

Ongelezen bericht door 76Esther »

Je kunt ook aangifte doen bij het politiebureau, heb ik ook gedaan. Vandaag heb ik ze een laatste termijn gegeven voor het terugstorten van mijn geld. De gerechtsdeurwaarder is al op de hoogte en als ik maandag mijn geld niet heb gaat er dinsdag een telefoontje naar de deurwaarder om de procedure te starten.

76Esther

Op de site van PC4Everyone is het ook mogelijk om een bericht achter te laten, waar je dan vervolgens direct een bevestiging van krijgt dat je een bericht hebt achter gelaten en binnen 24 uur krijg je een reactie terug. Dit is tot op heden de enige manier geweest waarop PC4Everyone een reactie heeft gegeven. Verzoeken om terug gebeld te worden inwilligen of regulier terugmailen kennen ze blijkbaar niet.

Als je een bericht op hun site achter laat, vergeet dan niet daar eerst screenprintjes van te maken alvorens het te verzenden.

gusta111

Ongelezen bericht door gusta111 »

ik ben al vanaf 9 januari bezig mijn geld terug te krijgen. verleden week kreeg ik eindelijk iemand van de financiele administratie aan de telefoon.die uitlegde , wegens personeels gebrek, mijn geld nog niet gestort was. en absoluut as vrijdag, 11 februari, zou mijn geld, €441,00 op mijn rekening staan. Maandag, 14 februari, stond mijn geld er niet op. weer gebeld, zou absoluut as. donderdag erop staan. nu is het vrijdag, 18 februari en nog steeds niet gestort. Ik heb ze vanmorgen weer gebeld en nu kreeg ik te horen, dat ik vanmiddag terug gebeld zou worden. NEE dus. Ik ben het zo spuugzat, je wordt openlijk in de maling genomen. kunnen we niet met z`n allen naar Haarlem gaan. Of gezamelijk een incasso buro inschakelen. Laat wat van je horen, hoe verder.

romyverstappen

ja er moet echt snel iets gebeuren
ik ben ook aan het wachten op mijn geld
de bevestiging heb ik wel
per mail
maar geen geld
we kunnen mischien
naar sbs das je goed recht met zijn allen een klacht indienen

gusta111

Ongelezen bericht door gusta111 »

aan 76Esther. welke gerechtsdeurwaarder heb je. misscien kunnen we samen een claim neer leggen bij de deurwaarder. scheelt misschien in de kosten. En misschien willen anderen mensen ook mee doen. bedankt voor je reactie romy, das goed recht programma, ik weet niet of ze ook direct aktie ondernemen. dan lijkt me een gerechts deurwaarder een beter idee. als we onze krachten bundelen bij 1 gerechtsdeurwaarder, dan kunnen we ook de kosten delen. omdat vaak de kosten hoog zijn, en dat weten die gasten van pc4everyone, kunnen ze hun gang gaan. ik wacht op een reactie. want ik wil actie!!! daden in plaats van gepraat. ik wil mijn geld terug.net als jullie.

76Esther

@gusta
Over de kosten hoef je je niet druk te maken, die worden natuurlijk verhaalt op PC4Everyone.

romyverstappen

onee die heb ik niet eens
dus moet je maar even kijken wat het kost
ik betaal wel mee

niksnut

Ongelezen bericht door niksnut »

een gerecht deurwaarder is wel goed , maar het lijkt me niet onverstandig om ook de publiciteit te zoeken om te voorkomen dat er weer slachtoffers gaan vallen.

als we eerst een lijstje maken van mensen die nu nog geld moeten vangen en kijken hoeveel er dat hier op het forum zijn .

een beginnetje :

romyverstappen
76Esther
gusta111
RedR
joweja

vul maar aan . evt even een pb naar de persoon of ze meedoen en wat de stand van zaken is.

romyverstappen

ja is prima
moeten we even wachten wie nog meer meedoet

Foija

Ongelezen bericht door Foija »

niksnut schreef:een gerecht deurwaarder is wel goed , maar het lijkt me niet onverstandig om ook de publiciteit te zoeken om te voorkomen dat er weer slachtoffers gaan vallen.

als we eerst een lijstje maken van mensen die nu nog geld moeten vangen en kijken hoeveel er dat hier op het forum zijn .

een beginnetje :

romyverstappen
76Esther
gusta111
RedR
joweja
Foija (en ook haar vader)

vul maar aan . evt even een pb naar de persoon of ze meedoen en wat de stand van zaken is.
hier mijn verhaal:
Eind oktober/begin november kreeg onze zoon via zijn school een brief mee dat je een pc of laptop kon kopen bij PC4Everyone via de school.
Hun zouden op 7 december een ruimte beschikbaar krijgen bij de school en mijn vader en ik hadden wel interesse in een laptop.
Dus gaan kijken en ook op hun site gekeken voor een leuke laptop. Ze hadden hem niet bij maar we konden hem wel bestellen.
Dat hebben we dus allebei gedaan, incl. een jaar extra garantie erbij.
kosten 264 euro per laptop.
We kregen een bestelformulier mee en hebben gelijk via internet de rekening betaald. Daarna kregen we een mailtje, mijn vader zou hem de 22e krijgen en ik de 24e. Dat vonden we al heel raar omdat het tegelijk besteld is. Dus even contact opgenomen en alles was toen duidelijk.
Echter de 22e heeft mijn vader niks ontvangen en dus ben ik weer gaan bellen en kreeg te horen dat de laptops nog niet bij hun binnen waren en dat het onmacht was. Ik heb ze toen al gelijk duidelijk gemaakt telefonisch en via een mail dat als ik mijn laptop de 24e niet in huis had dat ik dan de bestelling wilde annuleren. Dit was geen probleem, echter kreeg de 30e pas een bevestiging dat de order was geannuleerd. Dus wachten op mn geld. Ik heb ze dus na een paar weken weer een mail gestuurd wanneer ik mijn geld kon verwachten. Kreeg ik mail terug dat hun de wettelijke termijn van 30 dagen aanhouden. Ok, nog even wachten dus. Maar aan het eind van die termijn geen geld.
nogmaals gemaid, termijn is verlopen, U krijgt nog 10 dagen de tijd om geld terug te storten anders gaan we stappen ondernemen.
Kregen we weer een mail:
Er is inderdaad een achterstand bij onze financiële administratie, wij zijn op dit moment heel hard aan het werk om deze weg te werken en zullen er alles aan doen om u binnen de door u gestelde termijn te crediteren.

maar na die 10 dagen nog niks van hen vernomen.
begin deze week ben ik weer gaan mailen en bellen.
Heb ze duidelijk gemaakt dat ik mijn geld terug wil, vandaag, anders zou ik aangifte doen van oplichting. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug maar kreeg dus vandaag deze mail:

Wij begrijpen u volkomen, het is inderdaad vervelend dat u langer, dan in eerste instantie aangegeven is, heeft moeten wachten. Het is echter geen onwil, het is overmacht. Processen zijn overbelast door drukte. Wij hebben uw verzoek naar onze financiële administratie verstuurd.

U hoeft geen aangifte te doen, wij geven gehoor aan uw verzoek tot terugbetaling.

nou ik heb al de school van mijn zoon gebeld om hen te waarschuwen en ik was nummer 5 al die klaagde en mijn vader is dus nummer 6.
we komen woensdagochtend bij elkaar op school om te kijken wat we allemaal kunnen ondernemen tegen deze oplichters, want ik vind toch dat ze dit zijn.
ik heb ook de school van mijn dochter gewaarschuwd om geen zaken meer met ze te doen.
Ik heb een site gevonden op internet met alle klachten over PC4Everyone, weet niet of ik de link hier mag plaatsen dus doe het maar niet.
maar vroeg me af of er hier meer mensen zijn die dit bedrijf op deze manier kennen.

Ook heb ik al afspraak staan bij de Politie om toch aangifte te doen.

had dit gepost bij webwinkels.
maar zie hier al een hele reeks staan.

meindert

Ongelezen bericht door meindert »

zet mij ook maar op dat lijstje,
29-10-2010 laptop besteld en betaald, tot 2 maal toe niet geleverd.
op 01-02-2011 bestelling geannuleerd, tot op heden geen geld ontvangen.
het bekende verhaal dus.

Gesloten