LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'slimme' meter van Enexis

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
cheetahke

'slimme' meter van Enexis

Ongelezen bericht door cheetahke »

Bij ons is vorig jaar een 'slimme' meter van Enexis geplaatst.
Sinds we deze meter hebben is ons verbruik ( gas en stroom ) bijna verdrievoudigt!! :? Heb dus een enorme afrekening gekregen van Essent!
Heb al met Enexis gebeld en met de storingsdienst, krijg hier het antwoord; oh,u woont zeker daar en daar...dat is bekend..Maar er iets aan doen,ho maar. Je krijgt gewoon niemand thuis om te controleren of die meter klopt. Ja, ik kan een eijking uit laten voeren,kost me weer €200! Hebben meer mensen hier ervaring mee?

binkie_1

Re: 'slimme' meter van Enexis

Ongelezen bericht door binkie_1 »

hallo,wij hebben de zelfde problemen en enexis doet er niks mee, dan alleen maar zeggen wat erg voor u.en kregen te horen tot we maar n ijkmeting a 190 euro moesten laten doen.maar de hoge standen moet je toch betalen

cheetahke

Ongelezen bericht door cheetahke »

Ja dat klopt, wij hebben dat dus ook..Ze doen er echt niks aan, en de metereijking ga ik dus echt niet ook nog eens betalen!!
Weet verder ook niet wat ik moet doen, heb al een officiele aanklacht ingediend bij essent en bij enexis, maar dus geen stap verder gekomen.. :x

genesisfm

Ongelezen bericht door genesisfm »

Jammer om het te lezen, maar dit probleem heb ik dus nu ook 2 jaar na de installatie van de slimme meter.
Nu kan ik een 2e meter erbij gaan kopen om te controlleren of mijn verbruik klopt ja of nee :S

Tis weer bijzonder

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

cheetahke schreef:Heb al met Enexis gebeld en met de storingsdienst, krijg hier het antwoord; oh,u woont zeker daar en daar...dat is bekend..
Heb je naam, functie, afdeling, tijd, datum en gebeld nummer genoteerd?

Gesloten