LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
TrouweKlant
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2011 11:09

Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door TrouweKlant »

Kruidvat verkoopt vouchers waarmee je in een Fletcher hotel naar eigen keuze tegen een "vriendenprijsje" kan overnachten. Maar probeer dan maar eens te reserveren hetgeen alleen kan via de site www.kruidvat.nl/hotelovernachting of telefonisch tegen een hoog tarief.Omdat de actie einde febr. afloopt en daarna de gekochte vouchers ongeldig zijn probeer ik al weken te reserveren; steeds weer blijken alle ter beschikking gestelde kamers al gereserveerd te zijn en dus zit ik nog steeds met 8 vouchers. De helpdesk adviseert dan maar een kamer tijdens weekends te reserveren, maar als je het probeert mdweeks lukt het ook niet. Vol is dus vol. Bel je rechtstreeks naar het hotel van je keuze dan zul je meemaken dat men nog kamers ter beschikking heeft, in een bepaald geval zelfs voor slechts een paar euro meer, maar dat men deze kamers niet voor de voucherhouders mag of kan gebruiken.
Ik heb Fletcher schriftelijk laten weten dat wij te maken hebben met een zeer klantonvriendelijke, misleidende actie; men reageert echter niet.
Heeft u een soortgelijke ervaring? reageer eens zou ik zeggen.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door sephora30 »

Bekend verhaal, staan meerdere klachten over op internet.

TrouweKlant
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2011 11:09

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door TrouweKlant »

Na het verzenden van een groot aantal emails naar zowel Kruidvat als Fletcher, en waarop alsmaar niet werd gereageerd, kwam er toch een contact met een medewerkster van Fletcher (afd. marketing en communicatie) die haar best is gaan doen om de gewenste reservering voor elkaar te krijgen. Zojuist liet zij per email weten dat het haar gelukt is in de door ons gewenste periode en provincie.
Heel fijn dat zij zich ermee heeft bemoeid en ik hoop nu maar dat ervan geleerd is waardoor dit soort onvrede over Fletcher's reserveringsmethode niet meer kan voorkomen. Een dankjewel aan mevr. Nieuwenhuis is wel op zijn plaats.

Henk Sasbrink
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 feb 2011 12:13

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door Henk Sasbrink »

Wij zien dit als OPLICHTING

Wij zijn al vier weken bezig met het boeken van een hotel kamer.
Zonder succes, zoals zo velen.
Elke dag kijken we op de site maar er zijn GEEN kamers beschikbaar.
Dat betekend dus dat onze (4 overnachtingen) WAARDELOOS zijn.
Oud papier dus.

Dat dit mogelijk is in Nederland met zo'n winkelketen als Kruidvat.
Dat ze zich daar voor laten gebruik.

Onbegrijpelijk.

Is het mogelijk dat we ons geld terug kunnen krijgen?


Henk

MAXIEM

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Henk Sasbrink

Omdat hier sprake is van een koopovereenkomst tussen de koper en het Kruidvat, kun je bij een wanprestatie die koop wel ontbinden en bij de verkoper je geld terugeisen. Als blijkt dat er struktureel niet geboekt kan worden, dan is er naar mijn mening sprake van een wanprestatie.

Maxiem.

Henk Sasbrink
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 feb 2011 12:13

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door Henk Sasbrink »

Hallo Maxim,
Bedankt voor de snelle reactie

Wij zullen dit ook proberen want om zo een nachtje te boeken is voor ons de lol er af.

Voor ons GEEN overnachting in een FletcherHotel meer.

Gelukkig zijn er nog andere hotels genoeg.

Henk.

marja10
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 dec 2009 11:36

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door marja10 »

Ook ik dacht via deze bonnen en voordelige overnachting te hebben, nou niks dus. Tot en met mei 2011 geldig, maar geen kamer meer te boeken.
Daar zit je dan met 39,80 aan waardebonnen waar je niks mee kunt. Door de tips op dit forum heb ik zowel Fletcher als Kruidvat ge-maild. Bij Kruidvat heb ik verzocht de koop te ontbinden omdat ze niet kunnen leveren. Bij fletcher heb ik mijn ongenoegen bekend gemaakt, voel me simpel weg getild.
Laat het jullie weten wat hun reacties zijn.
Volgende keer voor mij geen Fletcher bonnen meer

blomcm
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2011 07:40

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door blomcm »

En wie is er op het stupide idee gekomen dat er een gelijke verdeling/interesse is voor doordeweekse dagen als voor weekenden? Wij, gedupeerden, zeker niet toen we de kleine lettertjes lazen. Ja, de tweede keer toen er nergens meer te boeken viel op dagen die ons uitkwamen en dat was al kort na het begin van de actie (of beter: van het bedrog).

Fletcher: wij konden dus geen klant worden en zullen het ook nooit meer vrijwillig worden ook.
Kruidvat: gaan wij mijden, maar hoe zat het ook alweer ... welke zaken vallen onder dezelfde paraplu als Kruidvat?

@Maxiem: goeie tip. Gaan wij ook maar proberen. Wij hebben maar twee vouchers, maar ja, da's toch ook 20 euro ....

boblook
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2011 08:06

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door boblook »

Dit is echt een leuke bijverdienste voor Kruidvat, geld kloppen uit de zakken van mensen die een koopje willen halen.
Wij gingen dit weekend kijken en er is gewoon niks meer te boeken !

Als je dit als bedrijf met voorbedachte rade doet ben je gewoon mensen aan het oplichten !!

Ik hoop ook dat RADAR dit eens flink an de kaak stelt !

Voor Kruidvat dus de HEEEEEEEEEELE KOUDE DOUCHE !!!


:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door Henri42 »

De hotelvouchers zijn vanaf 19 oktober t/m 31 oktober 2010 in alle Kruidvat filialen tekoop zolang de voorraad strekt.

Heeft TS verlopen vouchers??

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Henri42 schreef:De hotelvouchers zijn vanaf 19 oktober t/m 31 oktober 2010 in alle Kruidvat filialen tekoop zolang de voorraad strekt.

Heeft TS verlopen vouchers??
Net wat u schrijft : te koop.
Tot hoelang kunnen mensen die bon inwisselen voor een hotel overnachting ? :wink:

Henk Sasbrink
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 feb 2011 12:13

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door Henk Sasbrink »

BOEK NU SNEL

Door de vele klachten zijn er vandaag vele kamers vrij om te boeken.


Wees er snel bij.

Adriaan22
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2011 19:00

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door Adriaan22 »

Wij hebben 4 kruidvat vouchers. Sinds Januari geprobeerd te boeken.
Weekenden waren overvol en op een enkele locatie/dag konden wij niet. Familie en vrienden hebben geprobeerd iets door de week te boeken. Uren bezig geweest. Niets gelukt.
Werkelijk niets te krijgen. Dit lijkt mij gewoon oplichting van de Kruidvat keten. Weg € 39.80! Dit is gewoon oplichting. Ons zie je in principe nooit meer in een Kruidvat winkel.
:evil:

josvenlo
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2011 14:09

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door josvenlo »

ik heb inderdaad ook last van het feit dat er dus niets meer te boeken valt. Ik heb met een Fletcherhotel in Noordwijk gebeld. Ik werd netjes te woord gestaan en het schiijnt dat er voldoende kamers ter beschikking waren, maar dat kennelijk iedereen boekt voor dezelfde periode en dat er dan geen voldoende kamers ter beschikking zijn. Maar er zouden maandag (vandaag de 28e) weer kamers ter beschikking komen. Tot dusver helaas pindakaas.....................
Ik ga i.i.g. terug naar het kruidvat om mijn geld terug te vragen €60,--. Vol = vol gaat voor mij niet op. Ik wil wel, maar het kan niet.

walrus44
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2011 10:16

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door walrus44 »

Na een aantal dagen verschillende malen met de klantenservice van Fletcher.nl te hebben gesproken kan ik alleen maar aansluiten bij alle klachten. De medewerkers waren meer dan onbeschoft aan de telefoon en lieten weten dat ze niets kunnen doen en je gewoon pech hebt dat alles vol is.....eerst vertelde ze dat ik genoeg hotels kon boeken en vervolgens is er niets meer te boeken....ja op ameland of texel.....!!! Ook met een bon van vakantie veilingen word je enorm bedrogen. 5 dagen voor vertrek mag je pas boeken en als je dat dan probeert is er ineens nergens meer een hotel vrij.....ongelofelijk wat een lage manier om mensen geld af te troggelen......een advies blijf ver van deze organisatie uit de buurt. Overigens moet ik wel zeggen dat als je de hotels zelf spreekt ze altijd beleeft en aardig zijn alleen kunnen ze niets voor je betekenen......

Fletcherwebcare
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 dec 2010 15:51

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door Fletcherwebcare »

Bedankt voor het doorgeven van uw opmerkingen met de betrekking tot de Kruidvat Actie. De Kruidvat Actie was gebaseerd op actiebeschikbaarheid, dat wil zeggen dat er een bepaald aantal kamers voor deze actie beschikbaar is gesteld.

Het kan dus voorgekomen zijn dat iemand u net is voor geweest met boeken en dat er op bepaalde dagen geen beschikbaarheid meer was. Daarentegen kon het ook voorkomen dat een bepaalde dag ineens wel beschikbaar was, omdat er nog extra kamers vrijgegeven waren. Met de reden dat wij iedereen de gelegenheid willen geven om te kunnen boeken.

Deze actie liep tot eind februari, maar om u tegemoet te komen, is de website: www.fletcheractie.nl nog steeds niet gesloten en er is op dit moment nog gelegenheid om uw voucher te verzilveren.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog opmerkingen of vragen hebben, aarzel dan niet om een e-mail te sturen naar: [email protected].

Een van onze medewerkers van het Fletcher Webcare Team zal dan kijken naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,
Fletcher Webcare Team

edwinknight

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door edwinknight »

Pppfff nog niets veranderd bij KV merk ik. Ben er bedrijfsleider geweest maar meest verkeerde keus welke ik ooit hebt gemaakt. Aan de medewerkers ligt het niet, die willen wel, maar het arrogante hoofdkantoor man man man, wat een figuren.

Zal niet teveel uitweiden maar FNV is daar sinds enkele jaren kind aan huis en ook kassa heeft paar jaar geleden een zending eraan geweid. Ging toen om pc's waar KV mee adverteerde welke maar zeer beperkt leverbaar waren in de filialen.
Had ik di ochtend tig mensen welke een pc wilde kopen en had er 0.

Kruitvat, Trekpleiser, Ici Paris, Prijsmepper allemaal van AS Watson.......tis alleen geen NL bedrijf meer, is Aziatisch.



Hotelovernachtigingen, treinkaartjes etc etc allemaal leuke akties maar zoveeeeel geknoei ermee.

smilie
Berichten: 341
Lid geworden op: 15 sep 2009 17:50

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door smilie »

Ik ben mee eens dat kamers erg snel op raken. Maar ik ben dan ook van mening dat je voor een tientje voor overnachting ook niet te hoge verwachtingen mag stellen.

Wij hebben (met 4 vouchers) zojuist hotel in Ameland geboekt (deze). Het was enige hotel waar kamers nog beschikbaar waren.

We waren nog nooit zo ver naar noorden geweest, iedereen kon komende weekend (dus over 2 dagen) - dan grijp je de kans.

Ik heb echter het idee, dat alle mensen die hier klagen zeer specifieke hotels wilden boeken en dat ze daar geen kans maakten. Tja, wil je alles naar je wens - dan betaal je ook naar. Voor 10 euro ga ik niet klagen hoor.

Mvg,
Smilie

Lvans
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2010 18:48

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door Lvans »

Ons was het dan uiteindelijk wel gelukt om na een aantal keren kijken een hotelovernachting te boeken. Niet helemaal in het hotel waar we heen wilden, maar er was niet veel keus meer. Dus afgelopen vrijdag zijn we naar Hotel Marijke in Bergen geweest. We kwamen daar rond 16:00 uur aan en op de gang van het hotel lagen de vuile lakens en stofzuigers. De kamer was ook nog niet klaar en er werd gereageerd alsof wij veel te vroeg waren. Oke, eerst maar een een welkomstdrankje gaan doen met een streekgerecht wat iets tegenviel en naderhand naar de kamer gegaan. De deuren waren niet echt schoon gemaakt, de vieze vingers zaten er nog op. Bovendien bleek 's avonds dat het erg gehorige kamers zijn. Ik dacht buiten iemand te horen praten, maar het was de buurman. En zaterdagochtend wilde mijn man gaan douchen en bleek er geen warm water te zijn. Ik de receptie gebeld waar ze vertelde dat de avond ervoor er ook al problemen waren met de ketel. Ze ging hem resetten en over een kwartier zou er dan misschien weer warm water zijn. Niet dus en het hele hotel zat dus zonder warm water bleek in de ontbijtruimte. Dus voor ons een reden om na het ontbijt gauw te vertrekken en ik zal niet naar dat hotel terug gaan. Je zal maar het volle pond betaald hebben voor je kamer.

bruig0
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mar 2007 22:00

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door bruig0 »

Wij hebben in oktober 2010 2 overnachtingen in Kievitsdel in Wassenaar voor de periode van 19 april tot 21 april 2011 geboekt, Gisteren 17 april kreeg ik een medewerkster van Fletcher aan de lijn die aangaf dat het hotel was overgeboekt en er geen kamers voor ons beschikbaar waren. Wij mochten bij zij dat zij nog gebeld had, anders hadden wij te rpelkke gehoord dat er geen beschikbaar was. Je vraagt je af wat je rechten zijn, want er is toch sprake van een overeenkomst. Zij bood een alternatief in mei aan. Ik heb aangegeven dat ik niet akkoord ging en dat er een financiële tegmoetkoming van Fletcher daar tegenover moet staan. Na een aantal telefoontjes kregen we een aanbod voor 21 april tot 23 april 2011 van de medewerkster in Kievitsdel. :lol: Per saldo een prima oplossing. Wij hopen nu op een gebaar van Fletcher door een gratis ontbijt aan te bieden.

Gesloten