"acties" van planet ne kpn. Als je je isdn wilt opzeggen moet eerst het adslsignaal van je telefoonlijn zijn. Planet gebeld, kan, dat signaal weghalen maar dan moet je een nieuw jaarcontract aangaan. Ik zeg: "Je begrijpt het niet, ik wil er van af."
Niet te geloven dat ze je op deze manier te pakken nemen. Als je van je isdn en je adsl afwilt zit je klem tussen deze partijen. Iets voor de nma?
Ik wilde uiteraard gewoon mijn lopende contract uitdienen dus laten ze daar niet over beginnen.
Boze klant planet
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afsluiten adsl en isdn
Re: Afsluiten adsl en isdn
Je hoeft je isdn tegenwoordig echt niet op te zeggen hoor, voor al dit gezanik heeft kpn nu isdn1 geintroduceerd. Ipv 2 lijnen en 4 nrs krijg je 1 lijn en hou je 2 nummers. Plus je betaald behoorlijk minder, 21,13 per maand ipv 26,13. En dat is nog steeds incl nummerweergave en wisselgesprek. Plus je hoeft geen nieuw modem aan te schaffen. scheelt alleen maar in de kosten.
-
Gast
Het gaat er juist om als je om wat voor reden ook wél op wilt zeggen. Mijn stelling is dat de kpn en planet elkaar de hand toesteken. Werk voor de NMA zou ik zeggen.
-
Gast
zeg ikke 22? Ben jij soms vertegenwoordiger van de kpn ofzo? Het zijn precies die verkooppraatjes die de helpdesk van de kpn mij voorschotelden. Ze proberen je er gewoon in te luizen. Doe jij dat ook? ikke 22? Ik wil gewoon opzeggen en dat moet kunnen.
-
Gast
dat kan...als je contractvrij bent. je weet dat bij planet je contract elk jaar stilzwijgend verlengt wordt. dat zal eerder je probleem zijn dan dat je geen isdn meer wil. dus ikke22's voorstel is zo slecht nog niet lijkt me.
maar goed wie ben ik om daarover te oordelen
maar goed wie ben ik om daarover te oordelen
-
JohnVoorts
Je kan tegenwoordig heel snel ADSL afsluiten [Link verwijderd door de Moderator]. ISDN hoeft niet opgezegd te worden dus daar hoef je je geen zorgen meer om te maken.
Toch goed dat dat even gemeld word na 6 jaar.