Dit titel zegt het al, wie heeft ervaring met one stop webshop.nl?
Ik wil graag een webwinkel openen, maar er zijn zo veel aanbieders en dit is een bedrijf waar ik helemaal geen positieve of negatieve ervaringen kon vinden op internet.
Mijn ervaring is dat je het beste iets in Magento kan laten bouwen... kost wel wat centen.
Software zelf kost niks, maar laten aanpassen aan jouw eisen en wensen kost gewoon wat.
Andere optie is Wordpress met een webshop plugin, kan iedere handige harrie in elkaar zetten, veel leuke thema's te verkrijgen.
Wil je echt een kant en klaar webshop, waar je alleen wat kleurtjes, plaatjes en je artikelen in wil zetten heb ik wel redelijk positieve ervaring met Seoshop.
Kosten zijn daar gebaseerd op percentage van wat je daadwerkelijk verkoopt, koppelingen met PSP's en affiliates. Je zal alleen een paar functies moeten 'misbruiken', wil je je shop een beetje leuk aankleden.
Wat voor een webshop wil je beginnen? Ik heb ervaring met Onestopwebshop. Ze hebben onze site gebouwd: https://www.hemdvoorhem.nl. Dit design hebben ze geheel gemaakt naar onze wensen. Zelf zijn we hier erg tevreden over, de software is erg gebruiks vriendelijk en heeft standaard veel mogelijkheden. Wanneer we iets nieuws willen, dan is dit altijd dmv maatwerk te realiseren (dit is erg belangrijk als je groeit). Iets dat misschien wel de meeste toegevoegde waarde biedt is de mogelijkheden in ondersteuning van de marketing. Niet een bedrijf dat langskomt met een standaard prijslijst en je wel even bovenin in google zet, maar meedenkt. Zeker een aanrader!
Ik ben inmiddels bezig met het verslijten van een tweede webshopbouwer. Ook het tweede bedrijf komt echter afspraken niet na, levert niet op, luistert slecht en komt met excuses in plaats van resultaten. Het gaat me te ver om hier naam en toenaam op internet te noemen, maar ik wil je ten zeerste adviseren om een boete clause in het contract op te nemen: te laat opleveren, betekent een boete per dag betalen. Willen ze niet tekenen, lekker links laten liggen, er zijn er namelijk genoeg, hopelijk zijn die meer serieus. Wellicht blijft zo uit eindelijk een aantal goede leveranciers over, want over het algemeen vind ik het kwaliteitsniveau bedroevend.