LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips(E-CARE)laat onze Saeco kapot vallen!!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
wurli63
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:00

Philips(E-CARE)laat onze Saeco kapot vallen!!

Ongelezen bericht door wurli63 »

Philips heeft het probleem perfect opgelost! Hulde voor Philips.
Laatst gewijzigd door wurli63 op 15 mar 2011 21:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Rickyman
Berichten: 221
Lid geworden op: 22 dec 2009 23:38

Re: Philips(E-CARE)laat onze Saeco kapot vallen!!

Ongelezen bericht door Rickyman »

Als iemand een deuk in je auto rijdt ga je toch ook niet om een nieuwe vragen?
Als het apparaat optisch weer netjes is en gerepareerd is en werkt dan is het toch oké! Daarnaast kunt u Saeco niet verplichten om u een ander te geven als deze weer netjes retour komt.
Terecht dat Philips niet op uw dreigementen reageert want u staat volledig niet in uw recht. Zo'n monteur roept iets naar u om snel weg te kunnen komen na zijn blunder , hieraan kunt u m.i. geen rechten ontlenen. Als de oplossing een nieuwe ombouw is dan is dat de oplossing.

Rick

wurli63
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:00

Re: Philips(E-CARE)laat onze Saeco kapot vallen!!

Ongelezen bericht door wurli63 »

Philips heeft het probleem perfect opgelost! Hulde voor Philips.
Laatst gewijzigd door wurli63 op 15 mar 2011 21:34, 2 keer totaal gewijzigd.

wurli63
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:00

Re: Philips(E-CARE)laat onze Saeco kapot vallen!!

Ongelezen bericht door wurli63 »

Zojuist een mail ontvangen van Philips, ze hebben de zaak naar de juiste afdeling doorgezet. Nou dat is een beetje positief, ze reageren toch..

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Philips(E-CARE)laat onze Saeco kapot vallen!!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

wurli63 schreef:Nou dat lijkt me appels met peren vergelijken. Het gaat hier om een apparaat met daarin electronica, een display enz. Dit zijn componenten die nu goed kunnen werken en waar later storingen in kunnen optreden.
Deze storingen kunnen wel degelijk terug te voeren zijn op de eerdere valschade.
Dat is helemaal geen appels met peren vergelijken. Als je een aanrijding met je auto krijgt kunnen er net zo goed zaken beschadigd zijn die je niet direct ziet (in een auto zit meer elektronica dan in een espressoapparaat).

wurli63
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:00

Re: Philips(E-CARE)laat onze Saeco kapot vallen!!

Ongelezen bericht door wurli63 »

Philips heeft het probleem perfect opgelost! Hulde voor Philips.
Laatst gewijzigd door wurli63 op 15 mar 2011 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Philips(E-CARE)laat onze Saeco kapot vallen!!

Ongelezen bericht door JtC »

Zie het zo: als ze niet hadden vermeld dat het product was gerepareerd, was je er pas achtergekomen ALS de werking van het apparaat niet goed zou zijn geweest. Daarbij, het voorbeeld van die auto is niet gek en geeft zeker wel de essentie weer. Dit, ervanuitgaande dat de staat van het apparaat als voorheen is.

Als het apparaat eruit ziet en de werking heeft als voorheen (dus zonder zichtbare en niet-zichtbare schade), denk ik dat je niet kan klagen erover. Nog sterker zelfs: je had het apparaat al enige tijd in gebruik. Als je een nieuw apparaat zou hebben gekregen, zou de levensduur hierdoor voor een X-tijd verlengd zijn. Zover ik heb begrepen zou je voor een nieuwe daarom ook een x- bedrag moeten betalen. Ik kan het fout hebben, maar ik denk dat ik er niet echt ver naast zal zitten.

Gerepareerd is gerepareerd. Wees eens eerlijk: vind je het redelijk dat je al een jaar lang gebruik hebt kunnen maken en dat je nu een compleet nieuw apparaat eist? M.a.w. je zou dan dus je oude apparaat een jaar gratis hebben kunnen gebruiken. Lijkt niet echt redelijk.

wurli63
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:00

Re: Philips(E-CARE)laat onze Saeco kapot vallen!!

Ongelezen bericht door wurli63 »

Philips heeft het probleem perfect opgelost! Hulde voor Philips.
Laatst gewijzigd door wurli63 op 15 mar 2011 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Philips(E-CARE)laat onze Saeco kapot vallen!!

Ongelezen bericht door JtC »

Wel, stel het eens voor: "als jullie mij een nieuwe geven, betaal ik de nieuwprijs minus 1 jaar levensduur"...?

wurli63
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:00

Re: Philips(E-CARE)laat onze Saeco kapot vallen!!

Ongelezen bericht door wurli63 »

Philips heeft het probleem perfect opgelost! Hulde voor Philips.
Laatst gewijzigd door wurli63 op 15 mar 2011 21:37, 2 keer totaal gewijzigd.

wurli63
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:00

Re: Philips(E-CARE)laat onze Saeco kapot vallen!!

Ongelezen bericht door wurli63 »

POSITIEF NIEUWS, PHILIPS LOST HET PROBLEEM OP!!

Vandaag ben ik gebeld door een medewerkster van Philips Consumer Service. Een vriendelijke dame die het verhaal nogmaals wilde horen.
Al vrij snel kwam ze tot de conclusie dat dit inderdaad echt niet kon.
Ze gaf aan een opdracht te verstrekken om bij ons een nieuw exemplaar te laten bezorgen.
Ik wil dan ook benadrukken blij te zijn met de uiteindelijk toch goede service van PHILIPS/SAECO!! Ze hebben het probleem goed opgelost.
Dat geeft het vertrouwen in PHILIPS/SAECO weer helemaal terug!

Gesloten