Als grote basketball fan kwam een droom uit, in oktober spelen 2 van mijn favo teams LA Lakers / Minnesota Timberwolves een oefenwedstrijd in het kader van NBA Europe Live.. Na een tijdje gezocht te hebben kwam ik uit bij seatwave voor kaarten want die hadden er nog zat.
10 Juli Kaart besteld op de eerste rij voor 280,00 euro plus kosten van seat wave wat het totaal bracht op 356,00 euro.
Vandaag het kaartje binnegekregen en tot mijn grote verbazing staat er doodleuk op het kaartje 88 pond !!! dus ik heb 183,00 euro te veel betaald ik vind dit SCHANDALIG !! en pure oplichting !!! en ik weet niet eens of het kaartje wat ik binne heb gekregen echt is ?
Telefonisch niet bereikbaar dan maar een mailtje gestuurd dat ik het er niet bij laat zitten !!! Nu de vraag wat kan ik hier aan doen ? wat mij betreft advocaat er op en aanpakken deze handel !
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] seatwave
-
Querina en Rob
Re: seatwave
Dat je via Seatwave (veel) te veel betaald, is niet leuk maar dan verwacht je wel de nodige service voor de extra kosten. En dat laat Seatwave ook na.
Ik heb kaarten gekocht voor een voetbalwedstrijd in Italië. Nu, vier dagen voordat ik vertrek naar Italië, zijn de tickets nog niet binnen. En krijg je de (on)bereikbaarheid van seatwave.
Je kan alleen via de mail contact opnemen. Echter op alle vragen die je stelt, krijg je vage antwoorden (eigenlijk geen antwoorden). In één mail kreeg ik een telefoonnummer door (in Engeland) maar bij het bellen van dit nummer krijg je "dit nummer is niet in gebruik". Blijven mailen helpt niet, steeds weer standaard antwoorden waar je niets mee kunt.
Kortom, maar heeeel hard bidden dat ik toch de tickets binnen krijg voordat ik vertrek.
Ik heb kaarten gekocht voor een voetbalwedstrijd in Italië. Nu, vier dagen voordat ik vertrek naar Italië, zijn de tickets nog niet binnen. En krijg je de (on)bereikbaarheid van seatwave.
Je kan alleen via de mail contact opnemen. Echter op alle vragen die je stelt, krijg je vage antwoorden (eigenlijk geen antwoorden). In één mail kreeg ik een telefoonnummer door (in Engeland) maar bij het bellen van dit nummer krijg je "dit nummer is niet in gebruik". Blijven mailen helpt niet, steeds weer standaard antwoorden waar je niets mee kunt.
Kortom, maar heeeel hard bidden dat ik toch de tickets binnen krijg voordat ik vertrek.
-
Guardian72
- Contacteer:
Anders dreigen met aangifte - en in rekening brengen alle kosten voor de (tevergeefse) reis als men niet met bloedspoed levert?Querina en Rob schreef:Dat je via Seatwave (veel) te veel betaald, is niet leuk maar dan verwacht je wel de nodige service voor de extra kosten. En dat laat Seatwave ook na.
-
Querina en Rob
Guardian,
Dank voor je reactie. Ik probeer me rot te dreigen maar je loopt gewoon tegen een muur op. Je hebt alleen een emailadres en daar krijg je gewoon standaard gegenereerde mails/antwoorden waar je niets mee kunt. Maar ik geef niet op. Wie weet komt het uiteindelijk allemaal goed maar de voorpret is momenteel heel ver te zoeken....
Dank voor je reactie. Ik probeer me rot te dreigen maar je loopt gewoon tegen een muur op. Je hebt alleen een emailadres en daar krijg je gewoon standaard gegenereerde mails/antwoorden waar je niets mee kunt. Maar ik geef niet op. Wie weet komt het uiteindelijk allemaal goed maar de voorpret is momenteel heel ver te zoeken....
-
Guardian72
- Contacteer:
Er is een telefoonnummer - maar wel in de UK:
http://whois.domaintools.com/seatwave.com
Ik weet niet of het helpt - maar niet geschoten....
http://whois.domaintools.com/seatwave.com
Ik weet niet of het helpt - maar niet geschoten....
-
Querina en Rob
Ik kreeg inderdaad in eerste instantie een nummer door voor Engeland mar dit nummer was niet correct. Later kregen we een nummer door (020) en dat hebben we gebeld. Je krijgt dan een gebrekkig Nederlands sprekende meneer aan de lijn maar wat blijkt, die zit in Bulgarijen (?). JE wordt dus automatisch doorgeschakeld naar Bulgarijen.
Inmiddels meerdere gesprekken gehad. Steeds weer een toezegging dat het binnen een uur geregeld wordt. Inmiddels zijn we zo ver dat we ons geld terug willen (incl. kosten voor de reis en het hotel dat uiteraard ook niet meer doorgaat). Ben benieuwd hoe het verder gaat........Zucht
Inmiddels meerdere gesprekken gehad. Steeds weer een toezegging dat het binnen een uur geregeld wordt. Inmiddels zijn we zo ver dat we ons geld terug willen (incl. kosten voor de reis en het hotel dat uiteraard ook niet meer doorgaat). Ben benieuwd hoe het verder gaat........Zucht
-
denniskersten
Zelfde verhaal, Coldplay concerttickets gekocht voor a.s. zaterdag. Nog niks ontvangen, wel mails dat 't kan gebeuren dat de tickets laat worden verstuurd... Vandaag drie keer gebeld met een gebrekkig nederlands sprekende man. Hij moest met z'n collega overleggen en zou me terugbellen. Zelf maar teruggebeld na een paar uur. Schijnt dat de verkoper in Duitsland ze niet opgestuurd heeft en ze krijgen de beste man niet te pakken. Morgenochtend krijg ik te horen of ik de tickets nog krijg of dat ze vervangende tickets gaan organiseren. Ik zie het treurig in met de twee veel te dure concert kaarten die ik mijn vriendin en mezelf kado had gedaan.