LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EBAY'S HONGER NAAR GELD!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
durga19

EBAY'S HONGER NAAR GELD!

Ongelezen bericht door durga19 »

Let op als u een ebay account aanmaakt om iets te verkopen.
Heb ik ook gedaan en afgezien van de kans dat je echt iets verkoopt op ebay want daar gaat het net zo moeilijk als in de echte wereld, sluit je ook nog eens een soort contract met ebay waarbij je niet verteld wordt dat je maandelijks 2.50 euro abbonement moet betalen.
En probeer daar maar eens vanaf te komen, ben een uur bezig geweest, eerst kon het niet omdat die 2,50 abbo nog open stond en nadat ik dat betaald had kon het niet want je kan pas 30 dagen na een betaling opzeggen!!!!
Waarschijnlijk krijg ik dus over 30 dagen weer een rekening voor een maand abbonement en gaat het hele circus weer opnieuw beginnen!!!
U bent gewaarschuwd.

Kerstster

Re: EBAY'S HONGER NAAR GELD!

Ongelezen bericht door Kerstster »

Goedemiddag,

Wat bedoelt U precies met maandabonnement? Bij mijn weten is eBay
nog steeds kosteloos, buiten dan de provisie die men dient te betalen
indien men verkoper is. Heeft U wellicht iets extra's genomen (shop of iets
dergelijks) ?

durga19

Bij mijn weten niet en ook geen waarschuwing gehad dat ik een account aanging waar ik voor moest betalen.
UPDATE,
Ik heb ze om uitleg gevraagd maar daar wordt totaal niet op gereageerd en voor mij is niet reageren, schuld bekennen.
Nergens op reageren is een gemeenschappelijke eigenschap van alle hebzuchtige bedrijven en oplichters.

Kerstster

Ongelezen bericht door Kerstster »

Goedemorgen,

Ja, echt communicatief is men nog nooit geweest en als men al een
reactie krijgt dan heeft het in 9 van de 10 gevallen niets met de vraag
te maken.

U zoudt eens in het Nederlandse eBay forum kunnen kijken; als ik me niet vergis staan daar mailadressen van eBay medewerkers.

Heb al iemand gevonden, ik weet niet of ik dat hier mag schrijven, dus dan
maar een routeplanner ;-)

eBay.nl Community
>
Discussieforums
>
Verkopen op eBay
>
Verkopen
>
vraagje aan ebay.nl

Posting 13

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Staan er geen voorwaarden op Ebay waar je kunt lezen waar dit vandaan komt.

Ik weet ook niks van een verplicht abo als je iets wilt verkopen.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik heb even gekeken maar ik zie alleen maar basiskosten staan als je iets wilt verkopen.
Je betaald plaatsingskosten en commissie als je ook daadwerkelijk je product verkoopt.

http://pages.ebay.nl/help/sell/fees.html#3

durga19

En toch is het echt zo, kijk maar naar deze regels uit de nota die ik van ebay kreeg.

"Je factuurbedrag wordt tussen 02 Maart 2011 en 04 Maart 2011 automatisch van je PayPal-rekening afgeschreven. Het afgeschreven bedrag kan variëren op basis van recentelijke betalingen of crediteringen."

"Je eBay-factuur voor de periode 16 Januari 2011 tot en met 15 Februari 2011 is nu online beschikbaar. Te betalen bedrag: €2,50"

en ik heb in die periode niks te koop aangeboden of gekocht.
Blijkbaar heb ik dus ongevraagd gelijktijdig een of ander abonnement van ebay gekregen :?

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

durga19 schreef:En toch is het echt zo, kijk maar naar deze regels uit de nota die ik van ebay kreeg.

"Je factuurbedrag wordt tussen 02 Maart 2011 en 04 Maart 2011 automatisch van je PayPal-rekening afgeschreven. Het afgeschreven bedrag kan variëren op basis van recentelijke betalingen of crediteringen."

"Je eBay-factuur voor de periode 16 Januari 2011 tot en met 15 Februari 2011 is nu online beschikbaar. Te betalen bedrag: €2,50"

en ik heb in die periode niks te koop aangeboden of gekocht.
Blijkbaar heb ik dus ongevraagd gelijktijdig een of ander abonnement van ebay gekregen :?

Onzinverhaal, ben al 10 jaar bij EBAY, maar heb tot heden nog geen enkele keer een abo moeten betalen.

Je schrijft het zelf:

Het afgeschreven bedrag kan variëren op basis van recentelijke betalingen of crediteringen."

Dus niets van Abonnement!

Dit is juist!
Kerstster schreef:Goedemiddag,

Wat bedoelt U precies met maandabonnement? Bij mijn weten is eBay
nog steeds kosteloos, buiten dan de provisie die men dient te betalen
indien men verkoper is. Heeft U wellicht iets extra's genomen (shop of iets
dergelijks) ?

Gesloten