Lang verhaal, zal het proberen zo duidelijk mogelijk proberen te vertellen.
Op 2 januari jl. had ik als lang bestaande klant een klacht ingediend waarom ik geen interactieve ontvanger kon kopen voor 149 euro, ik kreeg toen het aanbod om hem te kopen voor 199 euro + 9.50 verzenden, ik had zoiets van yesss.... beetje te spontaan want de timing was op financieel gebied niet goed en ik las veel slechte reviews. 3 januari geannuleerd, de medewerker zei dat het in orde was en ik kreeg te horen dat hij nog niet verzonden was.
Dus wel, ik vond de 8e een tnt briefje in mijn bus om een pakket op te halen, ik was ziek dus mijn buurman heeft het gehaald, omdat ik geen Ziggo pakket verwachtte heb ik hem ook niets gezegd. Als IK het opgehaald zou hebben zou ik het geweigerd hebben. Maar goed, ik had het in huis en heb gebeld om een retouradres.
Wat blijkt nu; ze hebben mij een verkeerd antwoord adres gegeven en het pakket is daardoor op 12 jan. blijven steken in sortering in dordrecht bij de TNT....
Ik heb een formulier ingevuld om een onderzoek (wat Ziggo officieel had moeten doen) en krijg een brief dat mijn pakket officieel vermist is
Na vele telefoontjes tussen TNT en Ziggo blijkt de fout toch echt bij Ziggo te liggen vanwege dat verkeerde adres maar er staat in hun pc; klant heeft verkeerd pakket verkeerd geadresseerd (dus ik moet de kosten betalen), ja dat heb ik gedaan ja, door hun verkeerde info !
Toen ik overigens annuleerde was volgens Juridisch Loket het contact al ontbonden.
Volgens TNT weer is het pakket al bij Ziggo en Ziggo kan geen retour vinden.... Dus ik wordt tussen beide heen en weer geslingerd. Ziggo moet contactueel een onderzoek naar dat pakket starten omdat hun betaald hebben voor het pakket (antwoordnummer) maar dat vertikken ze.
Ondertussen weet ik niet meer wat te doen (ik heb er geen fut meer voor) want al die weken ben ik het zat met bellen en beschuldigd te worden van dat het mijn schuld is of tnt>ziggo of ziggo<tnt
Verder zou ik niet weg willen bij Ziggo want bij mij werkt alles goed, op deze situatie na, als dat opgelost kon worden was het weer goed, ik kan ook mijn rekening niet blokkeren want ik heb een alles in een pakket en dat houdt in dat hun het abbonementsgeld automatisch mogen afschrijven, leg ik dit stil kom ik te boek te staan als wanbetaler en dat wil ik niet.
Ik heb ziggo een aangetekende brief gestuurd dat ik hun geen toestemming geef om het bedrag af te schrijven maar hun schrijven terug dat hun geen enkele reden zien het bedrag te crediteren...
Wel trof ik vandaag een hele begripvolle medewerkster die een melding in hun pc heeft gezet dat als hun het bedrag af zouden schrijven dit niet terecht zou zijn omdat de retour zending nog in werking is.....
Snappen jullie het verhaal nog ?
TNT gaat mij nog wel het originele verzendbewijs terug sturen maar ondanks dat ik bij beide partijen gedreigd heb met rechterlijke stappen heb ik hier geen puf voor, ik ben ziek en heb meer aan mijn hoofd. Wel heb ik alles van a tot z op papier staan, wat nu te doen ?
HELP
