LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pc4everyone
Re: pc4everyone
hallo allemaal. helaas steeds meer mensen met het zelfde verhaal. als we gezamelijk, bij de politie aangifte gaan doen. en gezamelijk een incassoburo in schakelen dan staan we sterker.
ook zou je de telegraaf kunnen inschakelen om publiciteit te krijgen en in Metro, waar ze vaak adverteren [Belediging verwijderd door de Moderator]
ook zou je de telegraaf kunnen inschakelen om publiciteit te krijgen en in Metro, waar ze vaak adverteren [Belediging verwijderd door de Moderator]
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 13 feb 2011 22:35
Re: pc4everyone
op juridischloket.nl
heb ik een melding gemaakt
dat ken via een mail
hoe meer meldingen hoe duidelijker het wordt
heb ik een melding gemaakt
dat ken via een mail
hoe meer meldingen hoe duidelijker het wordt
Re: pc4everyone
Ook ik ben de dupe geworden van dit bedrijf. Ik neig met jullie mee te gaan om samen de gelden te gaan vorderen. Heeft iemand al een idee welke kosten hiermee gemoeid zijn? Het is lang niet altijd no cure no pay. Heeft iemand een idee hoe we met elkaar in contact kunnen komen?
Er staan al veel uitgebreide verhalen over pc4everyone op dit forum, dus hou ik het kort. Het komt toch weer op het zelfde neer.
Half november laptop besteld. Minstens 3 toezeggingen voor levering gekregen en nog een paar keer een bericht ontvangen, dat het volgende week zou worden. Begin januari geannuleerd, dat ging erg gemakkelijk. Maar na de annulering blijft het tot op heden stil. Geen reacties op mails en uiteraard nog geen cent ontvangen.
Er staan al veel uitgebreide verhalen over pc4everyone op dit forum, dus hou ik het kort. Het komt toch weer op het zelfde neer.
Half november laptop besteld. Minstens 3 toezeggingen voor levering gekregen en nog een paar keer een bericht ontvangen, dat het volgende week zou worden. Begin januari geannuleerd, dat ging erg gemakkelijk. Maar na de annulering blijft het tot op heden stil. Geen reacties op mails en uiteraard nog geen cent ontvangen.
Re: pc4everyone
ik zit met dezelfde vragen.
en ik denk wij allemaal.
misschien kan tros radar hier een rol in spelen.
en ik denk wij allemaal.
misschien kan tros radar hier een rol in spelen.
Re: pc4everyone
ik hoop ook dat tros radar, gezien het aantal klachten hier, er eens aandacht aan zou willen schenken. Wie weet met die negatieve publiciteit helpt het ook mee dat we ons geld retour krijgen.
hecht zelf namelijk helemaal geen waarde meer aan hun antwoorden, zoals mijn laatste dat ik geen aangifte hoef te doen omdat hun zeggen wij geven gehoor aan uw verzoek tot terugbetaling.
ik heb al een mail gestuurd ook naar de redactie van kassa, hier dan bericht gepost en mailtje gestuurd naar tros opgelicht.
hecht zelf namelijk helemaal geen waarde meer aan hun antwoorden, zoals mijn laatste dat ik geen aangifte hoef te doen omdat hun zeggen wij geven gehoor aan uw verzoek tot terugbetaling.
ik heb al een mail gestuurd ook naar de redactie van kassa, hier dan bericht gepost en mailtje gestuurd naar tros opgelicht.
Re: pc4everyone
Hallo allemaal, sinds een week is een consumentenplatform opgericht voor gedupeerde van het bedrijf pc4everyone. Meld je aan bij:
[email protected]
Doelstelling van dit platform is om gezamenlijk actie te ondernemen tegen de wanpraktijken van dit bedrijf.
Het consumentenplatform kan je advies geven over hoe je bijvoorbeeld een brief kunt opstellen maar staat ook open voor tips en opmerking van jullie.
Stuur een mailtje naar bovengenoemd emailadres en we nemen direct contact met je op.
[email protected]
Doelstelling van dit platform is om gezamenlijk actie te ondernemen tegen de wanpraktijken van dit bedrijf.
Het consumentenplatform kan je advies geven over hoe je bijvoorbeeld een brief kunt opstellen maar staat ook open voor tips en opmerking van jullie.
Stuur een mailtje naar bovengenoemd emailadres en we nemen direct contact met je op.
Re: pc4everyone
het lijkt mij beter om tros radar als tussenpersoon op te laten treden, zij hebben onze e-mailadressen en kunnen ons met elkaar in contact brengen.
het enige wat we nodig hebben is een datum en een locatie,
als we daar , met onze dossiers, naar toe komen kunnen we e.e.a. regelen.
het enige wat we nodig hebben is een datum en een locatie,
als we daar , met onze dossiers, naar toe komen kunnen we e.e.a. regelen.
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 13 feb 2011 22:35
Re: pc4everyone
ja,maar ik heb het al gemeld
ik hoor er niks van
ik hoor er niks van
Re: pc4everyone
Beste mensen,
als jullie samen wat willen ondernemen tegen pc4everyone dan doe ik graag mee.
Ik heb 14 oktober 2010 een macbook besteld en accessoires bij pc4everyone,
de leverdatum zou 29 oktober zijn. Die dag ging voorbij maar er kwam geen macbook, ik heb toen meteen gebeld met de klantenservice, "sorry meneer, de levering is vertraagd, heeft u daar geen bericht over gehad?", "we mailen u komende week over een nieuwe leveringsdatum". Ik natuurlijk geen mail. Dan maar mailen met de de klantenservice, ik kreeg antwoord van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], "de zending met uw laptop is helaas nog steeds niet gearriveerd, de container staat nog in Amerika". Vervolgens ben ik nog een aantal weken aan 't lijntje gehouden door de klantenservice en heb veel mails gewisseld met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Ik had nog steeds geen computer en had geen vertrouwen meer in de zaak dus op 9 december heb ik dan eindelijk de bestelling geannuleerd. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] wist mij te melden dat het aankoopbedrag binnen 30 dagen terug op mijn rekening zou staan. Niet dus. Ik weer mailen, ik kreeg te horen dat de annulering was overgedragen aan de afdeling financiën en dat ze er druk op zouden zetten dat het geld alsnog zo snel mogelijk overgemaakt zou worden. Twee weken later nog niets. Maar weer mailen. Ik kreeg toen het volgende antwoord: "Hartelijk dank voor uw e-mail.
Ik mag u namens de financiële afdeling het volgende meedelen:
Er is inderdaad een achterstand ontstaan bij ons intern. Dit is natuurlijk niet goed te praten, maar het is simpelweg wel het geval.
Al uw gegevens zijn bij ons bekend, en wij zullen op korte termijn alles in orde maken. onze welgemeende excuses voor het ongemak.:"
Natuurlijk gebeurde er weer niets. Ik ben toen maar weer gaan bellen en koos in het menu voor optie 3, financiën. Ik kreeg toen ene [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] aan de telefoon. Ik heb hem zeer duidelijk uitgelegd dat ik niet gediend was van hun manier van zaken doen dat ie als de sodemieter het geld moest overmaken. Duizendmaal excuses natuurlijk en hij zei dat het geld de week erop s' woensdags op mijn rekening zou staan, de dinsdag daarna mailde ik nog met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] of ze [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] er even aan wilde herinneren dat het geld er echt de volgende dag erop moest staan. Daarop kreeg ik het volgende te horen: "Om de betaling te verspoedigen zouden wij graag uw bank of gironummer willen ontvangen. U heeft ons destijds via MultiSafePay betaald, waardoor wij uw gegevens niet kunnen inzien. In uw eerdere mails hebben wij uw bank- of gironummer niet teruggevonden. Als u uw rekeningnummer aan ons kunt doorgeven, kunnen wij de betaling direct voldoen. Bij voorbaat dank en met vriendelijke groeten". Dit is natuurlijk onzin, ineens komen ze er achter dat ze m'n rekeningnummer niet hebben, als dat zo was dan hadden ze in al die weken daarvoor bij hun zogenaamde pogingen om het in orde te maken daar al achtergekomen, bovendien mailde ze mij twee weken daarvoor nog: "Al uw gegevens zijn bij ons bekend, en wij zullen op korte termijn alles in orde maken." Toch m'n rekeningnummer maar gemailed. Daarna radiostilte. Weer mailen, zo van, jongens, hoor ik nog wat? Antwoord: "Nadat wij uw rekeningnummer gister hebben ontvangen is het in orde gemaakt.
Wij hebben ABN AMRO en u ING, het kan dus een dag langer duren dan bank-bank. het is in ieder geval geregeld." Natuurlijk weer niets. Afgelopen vrijdag heb ik maar weer eens gebeld en naar [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] gevraagd, wederom excuses natuurlijk, vreemd dat het nog niet gebeurd was, hij had het uit handen gegeven, "ik ga het meteen nakijken en maak het nu nog in orde". Ik werd witheet en ben misschien wat fel geweest tegen [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] aan de telefoon, maar ja het is me nu wel duidelijk met wat voor lui ik te maken heb. Ik ben nu dus officieel slachtoffer van internet oplichting. Ik best vaak dingen op internet gekocht en er s nog nooit iets misgegaan, misschien had ik daardoor wat teveel vertrouwen. De website zag er goed uit en ze adverteerde inde Metro. De volgende keer ga ik eerst flink Google-en naar zo'n bedrijf, achteraf zie ik dat het klachten regent online, stom van me. Vandaag heb ik melding gedaan bij de Politie van internet oplichting.
pc4everyone is een flut bedrijf, ik hoop dat ze binnenkort hun deuren moeten sluiten, maar wel eerst m'n centen terug natuurlijk!
Tim
Tilburg
als jullie samen wat willen ondernemen tegen pc4everyone dan doe ik graag mee.
Ik heb 14 oktober 2010 een macbook besteld en accessoires bij pc4everyone,
de leverdatum zou 29 oktober zijn. Die dag ging voorbij maar er kwam geen macbook, ik heb toen meteen gebeld met de klantenservice, "sorry meneer, de levering is vertraagd, heeft u daar geen bericht over gehad?", "we mailen u komende week over een nieuwe leveringsdatum". Ik natuurlijk geen mail. Dan maar mailen met de de klantenservice, ik kreeg antwoord van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], "de zending met uw laptop is helaas nog steeds niet gearriveerd, de container staat nog in Amerika". Vervolgens ben ik nog een aantal weken aan 't lijntje gehouden door de klantenservice en heb veel mails gewisseld met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Ik had nog steeds geen computer en had geen vertrouwen meer in de zaak dus op 9 december heb ik dan eindelijk de bestelling geannuleerd. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] wist mij te melden dat het aankoopbedrag binnen 30 dagen terug op mijn rekening zou staan. Niet dus. Ik weer mailen, ik kreeg te horen dat de annulering was overgedragen aan de afdeling financiën en dat ze er druk op zouden zetten dat het geld alsnog zo snel mogelijk overgemaakt zou worden. Twee weken later nog niets. Maar weer mailen. Ik kreeg toen het volgende antwoord: "Hartelijk dank voor uw e-mail.
Ik mag u namens de financiële afdeling het volgende meedelen:
Er is inderdaad een achterstand ontstaan bij ons intern. Dit is natuurlijk niet goed te praten, maar het is simpelweg wel het geval.
Al uw gegevens zijn bij ons bekend, en wij zullen op korte termijn alles in orde maken. onze welgemeende excuses voor het ongemak.:"
Natuurlijk gebeurde er weer niets. Ik ben toen maar weer gaan bellen en koos in het menu voor optie 3, financiën. Ik kreeg toen ene [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] aan de telefoon. Ik heb hem zeer duidelijk uitgelegd dat ik niet gediend was van hun manier van zaken doen dat ie als de sodemieter het geld moest overmaken. Duizendmaal excuses natuurlijk en hij zei dat het geld de week erop s' woensdags op mijn rekening zou staan, de dinsdag daarna mailde ik nog met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] of ze [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] er even aan wilde herinneren dat het geld er echt de volgende dag erop moest staan. Daarop kreeg ik het volgende te horen: "Om de betaling te verspoedigen zouden wij graag uw bank of gironummer willen ontvangen. U heeft ons destijds via MultiSafePay betaald, waardoor wij uw gegevens niet kunnen inzien. In uw eerdere mails hebben wij uw bank- of gironummer niet teruggevonden. Als u uw rekeningnummer aan ons kunt doorgeven, kunnen wij de betaling direct voldoen. Bij voorbaat dank en met vriendelijke groeten". Dit is natuurlijk onzin, ineens komen ze er achter dat ze m'n rekeningnummer niet hebben, als dat zo was dan hadden ze in al die weken daarvoor bij hun zogenaamde pogingen om het in orde te maken daar al achtergekomen, bovendien mailde ze mij twee weken daarvoor nog: "Al uw gegevens zijn bij ons bekend, en wij zullen op korte termijn alles in orde maken." Toch m'n rekeningnummer maar gemailed. Daarna radiostilte. Weer mailen, zo van, jongens, hoor ik nog wat? Antwoord: "Nadat wij uw rekeningnummer gister hebben ontvangen is het in orde gemaakt.
Wij hebben ABN AMRO en u ING, het kan dus een dag langer duren dan bank-bank. het is in ieder geval geregeld." Natuurlijk weer niets. Afgelopen vrijdag heb ik maar weer eens gebeld en naar [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] gevraagd, wederom excuses natuurlijk, vreemd dat het nog niet gebeurd was, hij had het uit handen gegeven, "ik ga het meteen nakijken en maak het nu nog in orde". Ik werd witheet en ben misschien wat fel geweest tegen [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] aan de telefoon, maar ja het is me nu wel duidelijk met wat voor lui ik te maken heb. Ik ben nu dus officieel slachtoffer van internet oplichting. Ik best vaak dingen op internet gekocht en er s nog nooit iets misgegaan, misschien had ik daardoor wat teveel vertrouwen. De website zag er goed uit en ze adverteerde inde Metro. De volgende keer ga ik eerst flink Google-en naar zo'n bedrijf, achteraf zie ik dat het klachten regent online, stom van me. Vandaag heb ik melding gedaan bij de Politie van internet oplichting.
pc4everyone is een flut bedrijf, ik hoop dat ze binnenkort hun deuren moeten sluiten, maar wel eerst m'n centen terug natuurlijk!
Tim
Tilburg
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 13 feb 2011 22:35
Re: pc4everyone
ik heb weer vanochtend een mail ontvangen
er is een wettelijk termijn
voor het terugstorten van het geld
volgens mij trekken ze er rente van
ik heb nu al zoveel meldingen gedaan via internet
eigelijk ken het dus zomaarwat ze doen
want niemand reageert met een duidelijke aanpak
ik ga maar weer een melding maken
by the way
nog niks terug!!!!!!!!! verloren energie
ik denk dat we met deze forum ook niks bereiken
er is een wettelijk termijn
voor het terugstorten van het geld
volgens mij trekken ze er rente van
ik heb nu al zoveel meldingen gedaan via internet
eigelijk ken het dus zomaarwat ze doen
want niemand reageert met een duidelijke aanpak
ik ga maar weer een melding maken
by the way
nog niks terug!!!!!!!!! verloren energie
ik denk dat we met deze forum ook niks bereiken
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 13 feb 2011 22:35
Re: pc4everyone
via internetoplichtig
kun je aangifte doen
ik heb het net gedaan
kun je aangifte doen
ik heb het net gedaan
Re: pc4everyone
excuus , maar van de Tros hoef je niets te verwachten. er is in dit forum meerdere malen gevraagd om hulp en er komt geen reaktie . en het loopt nu al bijna 3 jaar .
de moderators verwijderen enkel berichten waarin wanhopige mensen uit pure frustratie namen noemen of hun taalgebruik even niet meer onder controle hebben.
mijn advies , aangifte doen en eventueel met meerdere mensen verhaal gaan halen bij pc4.
als je er voor de deur staat en een hoop stampij maakt, komt vanzelf de politie en even de media inlichten dat er een verhaal te halen is.
de moderators verwijderen enkel berichten waarin wanhopige mensen uit pure frustratie namen noemen of hun taalgebruik even niet meer onder controle hebben.
mijn advies , aangifte doen en eventueel met meerdere mensen verhaal gaan halen bij pc4.
als je er voor de deur staat en een hoop stampij maakt, komt vanzelf de politie en even de media inlichten dat er een verhaal te halen is.
Re: pc4everyone
Hallo allemaal,
Ik wil iedereen er nogmaals op wijzen dat er een onafhankelijk consumentenplatform is gestart voor gedupeerde van het bedrijf pc4everyone.
Meld je klacht bij [email protected] Het platform achter dit emailadres inventariseert alle klachten en gaat hiermee stappen ondernemen. Doelstelling van dit consumentenplatform is invloed uitoefenen op het gedrag van dit bedrijf zodat de gedupeerde snel het aankoopbedrag terug krijgen. Een deurwaarder- en incassoburo is op dit moment een plan van aanpak aan het schrijven. Meld je aan op bovengenoemd adres dan wordt je naam op de mailinglist gezet.
Ik wil iedereen er nogmaals op wijzen dat er een onafhankelijk consumentenplatform is gestart voor gedupeerde van het bedrijf pc4everyone.
Meld je klacht bij [email protected] Het platform achter dit emailadres inventariseert alle klachten en gaat hiermee stappen ondernemen. Doelstelling van dit consumentenplatform is invloed uitoefenen op het gedrag van dit bedrijf zodat de gedupeerde snel het aankoopbedrag terug krijgen. Een deurwaarder- en incassoburo is op dit moment een plan van aanpak aan het schrijven. Meld je aan op bovengenoemd adres dan wordt je naam op de mailinglist gezet.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 feb 2011 10:44
Re: pc4everyone
zet ons ook maar op de lijst 27 nov laptop besteld nooit ontvangen!!
geanulleerd tot heden niks en geen geld ontvangen!!
ik heb nu onder hand al 20 keer gebeld je word gewoon aan het lijntje gehouden.
en ze beloven van alles!
ik heb het echt gehad met die lui..
geanulleerd tot heden niks en geen geld ontvangen!!
ik heb nu onder hand al 20 keer gebeld je word gewoon aan het lijntje gehouden.
en ze beloven van alles!
ik heb het echt gehad met die lui..
Re: pc4everyone
ik ga morgen aangifte doen van oplichting bij de politie. Neem alle correspondentie mee.
heb ze net ook weer mail gestuurd dat ze tot morgen 12.00 hebben om het geld terug te storten maar ga zo wie zo aangifte doen.
ik ga een mail sturen en zal het er woensdagochtend op de school van mijn zoon ook doorgeven, zodat die mensen zich ook even kunnen melden.
heb ze net ook weer mail gestuurd dat ze tot morgen 12.00 hebben om het geld terug te storten maar ga zo wie zo aangifte doen.
ik ga een mail sturen en zal het er woensdagochtend op de school van mijn zoon ook doorgeven, zodat die mensen zich ook even kunnen melden.
Re: pc4everyone
volgende week kan ik aangifte doen en ik heb info ingewonnen bij een no cure-no pay incasso buro. Morgen ga ik Metro opbellen om te vertellen wat voor bedrijf bij hun adverteer. Hebben jullie nog andere ideeen , laat het horen.
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 06 okt 2010 21:51
Re: pc4everyone
Geef de praktijken van dit bedrijfje door Microsoft Nederland, ze zijn Authorized Refurbisher van MS.gusta111 schreef:. Hebben jullie nog andere ideeen , laat het horen.
En uit ervaring weet ik dat die niet zo blij zijn als hun goede naam misbruikt word
-
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
- Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1
Re: pc4everyone
Is een goed tip. pc4everyone is (nog) een Authorized Refurbisher van Microsoft en dit soort zaken schaad hun naam. Als zij genoeg berichten ontvangen over de op dit moment compleet waardeloze service van pc4everyone ( grenst soms aan regelrechte oplichting) zullen ze zeker actie ondernemen al heeft daar natuurlijk niemand zijn of haar zuurverdiende centen mee terug. Ondanks alle mooie beloftes op tv gaat het van kwaad tot erger en Google.nl is daarbij je beste vriend. Het regent klachten over niet leveren/veel te laat leveren/niet het juiste leveren/ en langdurig in de wachtkamer als je je geld uiteindelijk terug wil hebben/zelfs gewoon niets terugbetaalt en aan het lijntje worden gehouden door hun geweldige (non) helpdesk.Bundel de klachten en laat ook via de mail aan de consumentenorganisaties ( TrosRadar enz.)je probleem weten.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 10 nov 2010 16:46
Re: pc4everyone
Geachte consument,
Naar aanleiding van dit forum een reactie vanuit PC4Everyone.
Het is ons bekend dat wij momenteel geen schoonheidsprijs verdienen. Vooropgesteld vinden wij het heel belangrijk om hier te kennen te geven dat het niet onze intentie is om onze klanten de dupe te laten zijn van een economisch moeilijke tijd.
Wij hebben er absoluut begrip voor dat er klanten zijn die zich op dit forum scharen en hier hulp of bijstand zoeken, toch maakt dit het voor ons (en dus ook voor de klant) niet eenvoudiger. Het is bijzonder lastig te achterhalen welke synoniem bij welke persoon hoort, het is ook bijzonder lastig om onszelf te verdedigen of nader te verklaren als er mensen totaal onware berichten plaatsen en/of helemaal geen klant zijn.
Daarom een dringend verzoek ons zelf te contacten met uw vraag, klacht of opmerking, stuurt u uw bericht naar: [email protected]. Vermeld daarbij uw naam, adres, factuurnummer en een omschrijving van uw vraag of opmerking. Wij beloven u een reactie te sturen binnen 24 uur na het ontvangen van uw bericht.
Bij voorbaat dank voor de medewerking.
Met vriendelijke groet,
PC4Everyone
Naar aanleiding van dit forum een reactie vanuit PC4Everyone.
Het is ons bekend dat wij momenteel geen schoonheidsprijs verdienen. Vooropgesteld vinden wij het heel belangrijk om hier te kennen te geven dat het niet onze intentie is om onze klanten de dupe te laten zijn van een economisch moeilijke tijd.
Wij hebben er absoluut begrip voor dat er klanten zijn die zich op dit forum scharen en hier hulp of bijstand zoeken, toch maakt dit het voor ons (en dus ook voor de klant) niet eenvoudiger. Het is bijzonder lastig te achterhalen welke synoniem bij welke persoon hoort, het is ook bijzonder lastig om onszelf te verdedigen of nader te verklaren als er mensen totaal onware berichten plaatsen en/of helemaal geen klant zijn.
Daarom een dringend verzoek ons zelf te contacten met uw vraag, klacht of opmerking, stuurt u uw bericht naar: [email protected]. Vermeld daarbij uw naam, adres, factuurnummer en een omschrijving van uw vraag of opmerking. Wij beloven u een reactie te sturen binnen 24 uur na het ontvangen van uw bericht.
Bij voorbaat dank voor de medewerking.
Met vriendelijke groet,
PC4Everyone
Re: pc4everyone
Hier is nog een slachtoffer. 24 november order geannuleerd en na diverse toezeggingen zowel mondeling als schriftelijk tot op heden mijn geld nog niet retour.