Ik heb sinds enkele maanden een LG telefoon.
Het toestel is geweldig! Echter nu is onlangs mijn backcover (achterkant) beschadigd. "Niets aan de hand, bestellen we een nieuwe" dacht ik. Bij Sony of elk respecterend ander merk bel je met de importeur en wordt er een onderdeel aangeboden (tegen betaling uiteraard), werkt prima.
"Nou bij LG werkt dat niet zo meneer", krijg ik te horen. "Probeert u het maar eens bij Dynafix, die repareren onze telefoons". Nou maar eens gebeld, maar die doen alleen reparaties en leveren dus geen onderdelen. Vervanging is een reparatie en daarvoor worden standaard onderzoekskosten voor berekend. mmm, dat zou een duur achterkantje worden, laat staan dat ik mijn toestel dan weken kwijt ben.
Weer eens gebeld met LG, nee, ze willen niets doen, ze weten niets, verwijzen maar naar een dealer. Ok, welke dealers moet ik dan benaderen en hoe komen zij er dan aan? "we weten niet welke dealers probeert u het maar eens". Kortom ze zijn te lam om je te helpen! Nou wilde ik een TV kopen van LG, die gaat al over, als je als klant zo behandelt. Filosofie LG Nederland= Telefoon gekocht --> geleverd --> klaar! onze dienstverlening zit erop. Zoekt u het als consument maar uit.
Maar goed, we hebben de de dealers nog, dus Belcompany maar eens gebeld, niet de minste. "Helaas, kunnen we niet bestellen! vroeger wel, nu niet meer" ?!
En Nu????????????????????????????
Dus nu sta ik als consument machteloos ? Ik ben uitgebeld, van het kassie naar de muur gestuurd en ben tenslotte in een doodlopend straatje geeindigd.
Als iemand nog TIPS heeft?
Dat het anders kan bewijzen andere importeurs (pak Sony, of Samsung!)
Volgende keer een ander merk!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LG importeur : wij bieden geen enkele service
-
- Contacteer:
Re: LG importeur : wij bieden geen enkele service
Beste,
Kunt u doorgeven welk type LG toestel u heeft en welke kleur de backcover heeft? Zodra ik deze gegevens heb zal ik via onze accountmanager van LG proberen een nieuwe cover voor u te regelen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice
Kunt u doorgeven welk type LG toestel u heeft en welke kleur de backcover heeft? Zodra ik deze gegevens heb zal ik via onze accountmanager van LG proberen een nieuwe cover voor u te regelen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice
Hallo,
bedankt voor uw reactie.
Het is een LG optimus one P500 zwart.
mvgr
Coen
bedankt voor uw reactie.
Het is een LG optimus one P500 zwart.
mvgr
Coen
-
Of je doet even iets meer moeite en gebruikt google om te ontdekken dat er meerdere online zaken zijn die de onderdelen verkopen:
http://www.d2onderdelen.nl/mobiele-tele ... -p500.html
http://www.d2onderdelen.nl/mobiele-tele ... -p500.html
Bedankt voor de tip/URL.
Inmiddels heeft de importeur mij bericht en wordt het opgelost!
Ook BC heeft aangeboden te helpen, allemaal bedankt.
Inmiddels heeft de importeur mij bericht en wordt het opgelost!
Ook BC heeft aangeboden te helpen, allemaal bedankt.
Brulboei ! alles is te vinden via Google.