We zitten nu net in 2011 en heb deze wasmachine in 2009 gekocht. Stond waarschijnlijk ergens achterin bij It's en ik kreeg het maandagmorgen monster mee voor een aanzienlijk bedrag dat je denkt......hier moet ik toch minimaal weer 10 jaar mee kunnen wassen zonder problemen.
Toen ik begon te wassen dacht ik wat een herrie maakt dit ding zeg maar omdat ik zelf een aanrijding heb gehad en moest gaan revalideren heb ik zelf niet meer gewassen en heeft hij dus een tijd stil gestaan(denk zo'n maand of
Nu sinds enkele maanden ben ik weer gaan wassen. s'-nachts mocht ik al niet wassen van de buren omdat het leek of er een vliegtuig neer stortte en mijn buren trilde dan letterlijk/figuurlijk uit hun bed. Ik wil graag s'nachts wassen ivm dag/nacht stroom...........maar dit ging dus al niet omdat de beste koop wasmachine zo'n enorme herrie maakt. Dus ik moet overdag wassen(duur wassen).
Dit vond ik al vervelend, zowel voor de buren als voor mijzelf omdat ik het prettig vind om s'morgens gelijk een wasje op te hangen. Maar dat feest ging dus al niet door.
Het geluid werd steeds erger, overdag kwamen de buren ook al klagen over de herrie die deze wasmachine maakte. Ik vond het heel vervelend maar ik moest toch wassen.............en was blij dat ik dit zelf ook weer kon doen.
De herrie werd naar mate van gebruik steeds erger en erger. En op een gegeven moment ging hij ook nog fluiten en hield het draaien op.
De was stonk ook echt als hij eruit kwam.............dat je dacht van ik moet het nog maar keertje over doen.
Een vriend zei dat de snaar eraf lag(gewoon een zwarte rubber band) en heeft deze er weer opgezet. Toen deed hij het weer heel even maar het feest was snel weer voorbij......................de herrie was zo erg dat zelfs mijn andere buren nu ook maar eens kwamen kijken wat er gebeurde. Een vriend van mij zei dat er iets goed mis is met dit apparaat en dat ik maar niet meer moest gaan wassen. Inmiddels was ik al 3 weken niet...............en heeft mijn ma de was maar weer op zich genomen. Erg vervelend allemaal!! Nu kan/mag ik weer wassen en stopt de wasmachine ermee. Hij is dus amper gebruikt en heb inmiddels al 10 mailtjes verzonden richting Whirlpool, al meerdere keren gebeld (dan word soms gewoon de haak erop gegooid en ik blijf ondanks dat ze niet reageren netjes hoor).
Ik kan de bon niet meer terugvinden maar ik vind dat als je service bied aan je klanten dat dat ook niet het belangrijkste moet zijn. Ze kunnen zien dat deze wasmachine nieuw is(amper gebruikt)!
Het mooie is dan hebben ze het over een coulance regeling. Monteur komt maar moet je wel even tussen de Euro 106 en Euro 175 neerleggen.
Dat noem ik geen service en zeker geen coulance. Ik heb voor Euro 200 een nieuwe wasmachine met 2 jaar garantie. Dan wel geen Whirlpool...............maar die komt ondertussen mijn neus uit. Slechte service, niet klantvriendelijk. Het draait alleen maar om geld!
Ik heb gezegd dat ze maar moeten komen kijken en ben echt benieuwd wat ze qua rekening gaan doen?
Ik weet wel dat ik als ze zo met mij omgaan zoals ik nu verwacht nooit geen whirlpool meer zal kopen. Het was dan mijn eerste en dan ook gelijk mijn laatste. Dus mensen pas op...............beste koop is onzin!! Ik noem dit slechtste koop!
Maar goed blijf na mijn 10 mailtjes en bellen nog hoop houden dat ze misschien netjes en klantvriendelijk dit zullen gaan afhandelen. Ik kom hier nog op terug.
Vriendelijke groet,
Angela Zandbergen te Schiedam