Goed idee om die balies te sluiten. Een tijdje terug moesten wij naar München, en toen heb ik aan de internationale balie geprobeerd kaartjes te kopen. Ik vond ze nogal duur. "ja meneer, dit is al met korting, goedkoper kan niet".
Thuis op internet bij de Deutsche Bahn gekeken: véééél goedkoper. Dus toen maar een kaartje naar Emmerich (eerste station over de grens) gekocht (kost je € 5 per persoon of zo), en daar aan het loket een retourtje München gekocht. Scheelde me € 49 per persoon.
Beste "gast", wanneer probeerde u een kaartje naar München te kopen?
Wel makkelijk om de lokettist de schuld te geven he?
Als je te laat boekt en niet meer het onderste uit de kan krijgt geef je gewoon de lokettist en/of NS de schuld.
Wat een afzetters he?
Sluiten de handel!
En 250 mensen hun baan kwijt, maakt allemaal niks uit, zolang u er maar niet door getroffen wordt!
En al die buitenlandse toeristen die graag goede service willen moeten ook maar afgestraft worden!
Wat maakt het uit als er minder toeristen gaan komen en veel bedrijven dit financiëel gaan voelen, hoezo slechte economie en oplopende werkloosheid?
En al die oude mensen die niet met kaartautomaten of internet overweg kunnen, eigen schuld dikke bult!
Beste gast, uw reaktie klopt van geen kanten!
Je kan niet meer met de trein naar Emmerich, want er stopt vanuit Nederland geen enkele trein meer, oftewel, u zakt door de mand!
Dus lees eerst eens goed wat er staat, voordat u op internet reageert.