Na 8 jaar probleemloos televisie gekeken te hebben bij Athome,heb ik besloten om over te stappen naar de KPN.Zij waren goedkoper dan Athome en je had veel extras,zoals:pauze,terugspoelen en gemiste oproepen.
Na 2 weken begaf mijn ontvanger het alweer.Heb gebeld en ze zouden me een nieuwe toesturen binnen 4dagen.Na 7 dagen had ik nog niks en weer gebeld.Ze vonden het naar en stuurden me nogmaals 1.Binnen 4 dagen zou die bij me thuisbezorgs zijn.Na 6 dagen weer niks.Heb weer gebeld en zou terug gebeld worden door hun technische dienst .Maar deze zullen het waarschijnlijk veels te druk hebben met al die problemen van internetplusbellen en interactieve tv,dat ik maar niet teruggebeld wordt.
Denk er nu over na om contract met KPN op te zeggen voor telefoon internet en televisie.Wat een slechte service van KPN.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Interactieve televisie van KPN
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 04 dec 2010 21:58
Re: Interactieve televisie van KPN
Wat vervelend dat je zulke nare ervaringen hebt met KPN. Ik zelf heb ook interactieve tv van KPN en heb geen problemen. Let op dat als je over gaat stappen en je wilt weer interactieve tv, dat het per provider scheelt hoeveel je moet betalen voor de hd recorder (om op te nemen en live pauzeren). Kijk daarom voor een overzicht hier. Succes.
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 23 jan 2011 15:46
Re: Interactieve televisie van KPN
Ze zijn bij mij al een maand aan het proberen om het aan de praat te krijgen.
Mijn order was in hun systeem vastgelopen maar ze krijgen het signaal gewoon weg niet op mijn modem geleverd :S
Elke week beloven ze weer terug te bellen maar tot op heden ben ik de gene die steeds moet bellen om te kijken hoe het ervoor staat, en dan beloven ze weer een nieuw ticket aan te maken en dat ze me dit keer echt gaan helpen.
Ik overdrijf nu niet maar heb in 1 maand tijd 1,5 uur aan de lijn gehangen met hun
dat is dus 90 keer €0,10 = €9,00 + mobiele kosten van weet ik hoeveel!
Mijn order was in hun systeem vastgelopen maar ze krijgen het signaal gewoon weg niet op mijn modem geleverd :S
Elke week beloven ze weer terug te bellen maar tot op heden ben ik de gene die steeds moet bellen om te kijken hoe het ervoor staat, en dan beloven ze weer een nieuw ticket aan te maken en dat ze me dit keer echt gaan helpen.
Ik overdrijf nu niet maar heb in 1 maand tijd 1,5 uur aan de lijn gehangen met hun
dat is dus 90 keer €0,10 = €9,00 + mobiele kosten van weet ik hoeveel!
Re: Interactieve televisie van KPN
Ik heb bijna een jaar interactieve Tv en daarvoor ook al internet en tel via KPN. Weinig kalchten, alleen ik kan nog steeds niet op tv een programma opnemen en tegelijkertijd een andere zender bekijken. Zou na 2 tot 3 maanden hersteld worden. Vorige week kreeg ik KPN aan de telefoon (verkooppraatje), aangegeven dat probleem nog steeds niet opgelost is. Moest toch echt mogelijk zijn, technische dienst werd ingeschakeld. Belden keurig eerstvolgende werkdag, dag daarna monteur geweest, dag daarna follow-up telefoontje, 2 dagen verwerktijd...maar nog steeds niet tegelijk opnemen en andere zender. Weer gebeld: mevrouw, dat kan op uw adres nog steeds niet en het is niet bekend wanneer dit wordt aangepast (waarom wisten al die anderen dat niet?). Oke, wat biedt u mij ter compensatie? digitenne gratis tot..? "ik ga u doorverbinden"wat helaas mislukte. Zelf nog een keer gebeld: afdeling digitenne: nee wij kunnen niet gratis digitenne aanbieden. klacht aangemaakt. u wordt teruggebeld.
Na 4 dagen maar even gebld (ze waren zo vlot tenslotte vorige week): dat kan wel 4 weken duren mevrouw, de afdeling klachten neemt kontakt met u op en nee, we kunnen u niet doorverbinden met die afdeling en nee er is geen emailadres of briefadres, u moet afwachten.
Afijn nu ben ik dus pas echt pissig: zij bellen mij, sturen een monteur (voor niets dus) en nu moet ik maar afwachten. En ondertussen staat NERGENS op de site dat tegelijkertijd opnemen en kijken naar andere zender niet overal mogelijk is.
Heeft iemand nog tips voor mij of adres waar ik KPN via email of post kan bereiken?
En hebben meer mensen hierover al geklaagd en compensatie gevraagd?
Na 4 dagen maar even gebld (ze waren zo vlot tenslotte vorige week): dat kan wel 4 weken duren mevrouw, de afdeling klachten neemt kontakt met u op en nee, we kunnen u niet doorverbinden met die afdeling en nee er is geen emailadres of briefadres, u moet afwachten.
Afijn nu ben ik dus pas echt pissig: zij bellen mij, sturen een monteur (voor niets dus) en nu moet ik maar afwachten. En ondertussen staat NERGENS op de site dat tegelijkertijd opnemen en kijken naar andere zender niet overal mogelijk is.
Heeft iemand nog tips voor mij of adres waar ik KPN via email of post kan bereiken?
En hebben meer mensen hierover al geklaagd en compensatie gevraagd?
Re: Interactieve televisie van KPN
Sinds 2009 heb ik interactieve TV van de KPN zonder problemen tot 12 februari jl. Vrijdagavond 11 februari internetverbinding, zaterdagmorgen ineens niets meer; geen TV dus, geen radiozenders en geen internet op mijn computer
Gebeld: het probleem zou bij mij liggen: er komt 14 februari 's avonds monteur. Deze belde echter die middag: "Het probleem ligt bij KPN in een ruimte waar ik niet bij kan. We proberen het binnen 24 uur op te lossen." 15 februari: er ligt een kaartje in mijn brievenbus: er is een monteur langs geweest. Ik wist van niets. KPN gebeld: zij wisten het ook niet. 16 februari: mevrouw, het duurt 3 tot 5 dagen na 14 februari! Na bijna dagelijks bellen komt er 23 februari een monteur: de kabels tot mijn huis waren gecheckt op internetsignaal; alles oké. Hij reset het modem en ik heb weer internet. Mogelijke oorzaak: door de KPN 's nachts verstuurde updates van de software! en dat moet 11 dagen duren! Klanten behouden is ook een vak KPN!! Schaam je.
Gebeld: het probleem zou bij mij liggen: er komt 14 februari 's avonds monteur. Deze belde echter die middag: "Het probleem ligt bij KPN in een ruimte waar ik niet bij kan. We proberen het binnen 24 uur op te lossen." 15 februari: er ligt een kaartje in mijn brievenbus: er is een monteur langs geweest. Ik wist van niets. KPN gebeld: zij wisten het ook niet. 16 februari: mevrouw, het duurt 3 tot 5 dagen na 14 februari! Na bijna dagelijks bellen komt er 23 februari een monteur: de kabels tot mijn huis waren gecheckt op internetsignaal; alles oké. Hij reset het modem en ik heb weer internet. Mogelijke oorzaak: door de KPN 's nachts verstuurde updates van de software! en dat moet 11 dagen duren! Klanten behouden is ook een vak KPN!! Schaam je.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: Interactieve televisie van KPN
waarom heeft u het modem zelf niet even gereset?
dit kan altijd gebeuren, bij het eerste telefoontje naar kpn is dit het eerste protocol om te doen.
dit kan altijd gebeuren, bij het eerste telefoontje naar kpn is dit het eerste protocol om te doen.
Re: Interactieve televisie van KPN
lees hierbij de handleiding van het modem, (experiabox) hier staat gewoon in bij de probleemoplosser dat er inderdaad een reset gedaan moet wordenrenegade66 schreef:waarom heeft u het modem zelf niet even gereset?
dit kan altijd gebeuren, bij het eerste telefoontje naar kpn is dit het eerste protocol om te doen.