Hallo,
Ik ben al jaren trouw lid van de museumjaarkaart. Eind september verloopt de kaart altijd, maar goed, net als de andere twintig 'voordeel'pasjes die een gemiddeld mens heeft let ik niet op de verloopdatum. Helaas is de nieuwe pas in de post zoek geraakt, en heb ik deze niet ontvangen. Ik kwam daar pas achter in het museum gisteren, en kon dus geen korting krijgen. Denk even mee: oktober was ik op vakantie, december druk vanwege feestdagen, januari weer aan het werk, en nu eindelijk de rust om weer eens naar het museum te gaan.
Wat zegt het klantenservice: "Regels zijn regels...als u niet binnen zes weken reageert als u uw pas niet heeft ontvangen krijgt u een nieuwe. Nu moet u 4,95€ voor een duplikaatpas betalen." HOE kan ik nu weten dat zij die op 1 september heeft verstuurd? Dan zou ik na verloopdatum dus nog maar 2 weken hebben om te reageren (30 sept). ALS ik er op zou hebben gelet.
Ik ging in discussie met hen hierover (ik, vaste klant, tntfout, ed), met als gevolg dat zij boos de hoorn er op gooide nadat ik zei dat ik dus voor nop 40 euro heb betaald als ik weiger de 4,95 te betalen en zij dus 'gratis' kunnen genieten van mijn geld. (en ik een jaar geen pas!). Ze heeft zelfs mijn lidmaatschap opgezegd!
Volgens haar begon ik te schelden toen ik vriendelijk een collega van haar terugbelde, een discussie stem is geen schelden. Ongelofelijk!
Ik ben erg teleurgesteld in museumjaarkaart. En geshokeerd dat zij dus mijn pas op heeft gezegd, terwijl ik 1 oktober 2010 voor een jaar heb betaald!
SCHANDE!
Trouwe-klanten worden dus zó behandeld.....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Museumjaarkaart - slechte klantenservice
Re: Museumjaarkaart - slechte klantenservice
Lezen is ook zooooo moeilijk!!!!
U heeft voor jaren terug getekend voor de voorwaarden en daar bent u mee accoord gegaan.
Dus begin nu niet te piepen dat u maar €4,95 hoeft te betalen voor een duplicaat.
Ik ben zelf ten aller tijden heel goed te woord gestaan door de klantenservice.
U heeft voor jaren terug getekend voor de voorwaarden en daar bent u mee accoord gegaan.
Dus begin nu niet te piepen dat u maar €4,95 hoeft te betalen voor een duplicaat.
Ik ben zelf ten aller tijden heel goed te woord gestaan door de klantenservice.
Destijds heb ik getekend voor een lidmaatschap van 25€ dat is intussen omhooggekropen naar 40€. Overeenstemmingen veranderen, en daar gaat mijn bericht niet over. Ook niet om de 5€ (kan ik best betalen).
Het feit dat ze zes weken de tijd geven terwijl ik niet weet wanneer ze versturen is al onzinnig. Die vier weken zijn dus NEP: 30-9 verloopt het pasje 1-9 versturen ze hem. Dus in werkelijkheid heb je maar 2 weken te reageren!
Echt een geldmelk maatschappij vind ik dit.
Betaal jij een belastingboete als je belastingbrief niet was aangekomen door de TNT? Heb ik ook meegemaakt, kwamen ze met 300€ boete. BUITEN mijn schuld om. Die hebben ze rechtgetrokken, omdat ze niet konden bewijzen dat het was verstuurd. En geen herinnering hadden gestuurd. (je krijgt altijd eerst een herinnering, dan pas aanmaning, ed).
Het gaat om het principe hier. En dat de klantenservice ZELF mijn lidmaatschap opzegt, is toch niet gewoon?
Het is toch raar dat je een 'dwangsom' (hoe klein dan ook) moet betalen om te kunnen genieten van je lidmaatschap die je trouw hebt betaald?
IDEE: net als de bibliotheek lidmaatschapkaarten maken die geen datum dragen, maar via de scan (museumkaart gaat daar ook door) gecheckt worden op geldigheid bij het museum. Scheelt bergen aan kosten en telefoontjes/herinneringen/ed.
Het feit dat ze zes weken de tijd geven terwijl ik niet weet wanneer ze versturen is al onzinnig. Die vier weken zijn dus NEP: 30-9 verloopt het pasje 1-9 versturen ze hem. Dus in werkelijkheid heb je maar 2 weken te reageren!
Echt een geldmelk maatschappij vind ik dit.
Betaal jij een belastingboete als je belastingbrief niet was aangekomen door de TNT? Heb ik ook meegemaakt, kwamen ze met 300€ boete. BUITEN mijn schuld om. Die hebben ze rechtgetrokken, omdat ze niet konden bewijzen dat het was verstuurd. En geen herinnering hadden gestuurd. (je krijgt altijd eerst een herinnering, dan pas aanmaning, ed).
Het gaat om het principe hier. En dat de klantenservice ZELF mijn lidmaatschap opzegt, is toch niet gewoon?
Het is toch raar dat je een 'dwangsom' (hoe klein dan ook) moet betalen om te kunnen genieten van je lidmaatschap die je trouw hebt betaald?
IDEE: net als de bibliotheek lidmaatschapkaarten maken die geen datum dragen, maar via de scan (museumkaart gaat daar ook door) gecheckt worden op geldigheid bij het museum. Scheelt bergen aan kosten en telefoontjes/herinneringen/ed.
-
Lezen is niet moeilijk, flauw antwoord zeg.
Ook zoiets meegemaakt, en inderdaad laat die service wel wat te wensen over.
Een pas of brief niet binnengekregen,... en dan... wie is er verantwoordelijk.
Wel, in ieder geval nooit degene die de zending doet of het bedrijf dat de boel verstuurd!
En dan meteen maar een goede klant eruit gooien.
Moeilijk om als bedrijf even mee te denken blijkbaar, en er positief uit te komen met elkaar.
Merellein, ik ben het met je eens, schande!
Anita1971 lijkt wel te werken bij dat bedrijf
Peter
Ook zoiets meegemaakt, en inderdaad laat die service wel wat te wensen over.
Een pas of brief niet binnengekregen,... en dan... wie is er verantwoordelijk.
Wel, in ieder geval nooit degene die de zending doet of het bedrijf dat de boel verstuurd!
En dan meteen maar een goede klant eruit gooien.
Moeilijk om als bedrijf even mee te denken blijkbaar, en er positief uit te komen met elkaar.
Merellein, ik ben het met je eens, schande!
Anita1971 lijkt wel te werken bij dat bedrijf
Peter
-
Tja, dat is dus uw fout, u let iet op de verloopdatum.merellein schreef:Hallo,
Ik ben al jaren trouw lid van de museumjaarkaart. Eind september verloopt de kaart altijd, maar goed, net als de andere twintig 'voordeel'pasjes die een gemiddeld mens heeft let ik niet op de verloopdatum.
Daar kan Museumjaarkaart niets aan doen.
Dat is natuurlijk heel vervelend, maar dat probleem ligt bij TNT, niet bij Museumjaarkaart (MJK voor de snelheid). Ik ben met u eens dat dan enige coulance niet verkeerd zou zijn, maar puur technisch gezien, kan MJK er niets aan doen.merellein schreef:Helaas is de nieuwe pas in de post zoek geraakt, en heb ik deze niet ontvangen.
U haalt het zelf al aan, opletten! U weet toch (of zou moeten weten) wanneer zo'n jaarabo afloopt? En dus ook wanneer u ongeveer de nieuwe pas kunt verwachten?merellein schreef:Ik kwam daar pas achter in het museum gisteren, en kon dus geen korting krijgen. Denk even mee: oktober was ik op vakantie, december druk vanwege feestdagen, januari weer aan het werk, en nu eindelijk de rust om weer eens naar het museum te gaan. Wat zegt het klantenservice: "Regels zijn regels...als u niet binnen zes weken reageert als u uw pas niet heeft ontvangen krijgt u een nieuwe. Nu moet u 4,95€ voor een duplikaatpas betalen." HOE kan ik nu weten dat zij die op 1 september heeft verstuurd? Dan zou ik na verloopdatum dus nog maar 2 weken hebben om te reageren (30 sept). ALS ik er op zou hebben gelet.
merellein schreef:Ik ging in discussie met hen hierover (ik, vaste klant, tntfout, ed), met als gevolg dat zij boos de hoorn er op gooide nadat ik zei dat ik dus voor nop 40 euro heb betaald als ik weiger de 4,95 te betalen en zij dus 'gratis' kunnen genieten van mijn geld. (en ik een jaar geen pas!). Ze heeft zelfs mijn lidmaatschap opgezegd!
Volgens haar begon ik te schelden toen ik vriendelijk een collega van haar terugbelde, een discussie stem is geen schelden. Ongelofelijk!
Dit slaat natuurlijk nergens op en dat gedrag is niet normaal.
Maar uw redenatie van 'Ik betaal al € 40,- en als ik niet bijbetaal stelen jullie mijn geld' is natuurlijk ook scheef.
Dat zij uw lidmaatschap opzeggen is natuurlijk belachelijk.merellein schreef:Ik ben erg teleurgesteld in museumjaarkaart. En geshokeerd dat zij dus mijn pas op heeft gezegd, terwijl ik 1 oktober 2010 voor een jaar heb betaald!
SCHANDE!
Trouwe-klanten worden dus zó behandeld.....
Ik zou hier een nette, rustige brief over schrijven om hen duidelijk te maken dat u niet kunt ruiken wanneer de pas wordt opgestuurd (terwijl u dit naar mijn mening wel kunt inschatten als u beter oplet) en dat het niet uw schuld is dat hij is zoekgeraakt.
Ik zou wel aanbieden om de € 4,95 alsnog te betalen.
Geef ook aan dat u het niet vindt kunnen dat uw lidmaatschap zonder reden wordt opgezegd en dat als dit gehandhaaft wordt, u uw € 40,- terug wilt.
Veel succes.
-
Zwak Peter.Peter vd Voort schreef: Anita1971 lijkt wel te werken bij dat bedrijf
Peter
Hoe vaak dat al niet over mij gezegd is over verschillende bedrijven.
Dat iemand het niet met een ander die over een bedrijf klaagt eens is, wil echt niet zeggen dat diegene voor het bedrijf werkt.
Het is intussen opgelost, dus 'case closed'! Dank iedereen voor het 'meedenken.