LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] collectief actie korting kado eegalease/zorgplicht
collectief actie korting kado eegalease/zorgplicht
Zijn er mensen met kortingkado eegalease/zorgplicht die gezaamleijk actie willen voeren tegen Dexia indien er belangstelling is wil ik wel een mailadres op het forum zetten . Want let goed op Dexia leest mee.
kortingkadoactiefront
kortingkadoactiefront
Re: collectief actie korting kado eegalease/zorgplicht
Waar gaat dit over? Er bestaat toch al een actie?
http://www.eegalease.nl/
http://www.eegalease.nl/
De collectieve zaak van stichting eegalease gaat alleen over het missen van de handtekening van de partner. Niet meer en niet minder.
Bij positieve uitspraak kun je bij je eigen individuele zaak om je geld terug te vorderen bij dexia verwijzen naar deze uitspraak. thats it. Doe je dat niet dan kun je lang wachten op je centen.
Om advocaat kosten voor deze individuele zaken te sparen kun je het beste een groep vormen van exact dezelfde contracten en afsluit periode en exact de zelfde omstandigheden ten tijde van afsluiten om zodoende de kosten voor de advocaat te drukken.
Dat is wat hier boven bedoeld wordt.
Mvg Pieter
Bij positieve uitspraak kun je bij je eigen individuele zaak om je geld terug te vorderen bij dexia verwijzen naar deze uitspraak. thats it. Doe je dat niet dan kun je lang wachten op je centen.
Om advocaat kosten voor deze individuele zaken te sparen kun je het beste een groep vormen van exact dezelfde contracten en afsluit periode en exact de zelfde omstandigheden ten tijde van afsluiten om zodoende de kosten voor de advocaat te drukken.
Dat is wat hier boven bedoeld wordt.
Mvg Pieter
gast van actiefrontkortingkado,
Indien je lid bent van PAYBACK kunnen wij je begeleiden hoe je een dergelijke groep formeerd en mobiliseert.
PB heeft veel contacten in den landen en betaald de onkosten die gemoeid gaan om dergelijke formaties middels informatie bijeenkomsten op te zetten etc.
let wel PB betaald NIET de advocaat kosten die een individu of lid maakt voor zijn rechtszaak.
Mvg Pieter
Indien je lid bent van PAYBACK kunnen wij je begeleiden hoe je een dergelijke groep formeerd en mobiliseert.
PB heeft veel contacten in den landen en betaald de onkosten die gemoeid gaan om dergelijke formaties middels informatie bijeenkomsten op te zetten etc.
let wel PB betaald NIET de advocaat kosten die een individu of lid maakt voor zijn rechtszaak.
Mvg Pieter
pieter
Ik heb me opgegeven via de mail maar ik heb niets meer vernomen
groetjes
Ik heb me opgegeven via de mail maar ik heb niets meer vernomen
groetjes
GEEN REACTIE HEEFT NIEMAND PROBLEMEN MET KORTING KADO
Ik betaal tot nu toe voor 2 contracten. Heb nog steeds de hoop dat we er door leaseverlies/eegalease op den duur wel uitkomen, maar alle initiatieven zijn wat mij betreft welkom.
Met groet,
Gewonde
Met groet,
Gewonde
Hoi Gast,
Ik meld me aan. Ik heb zo'n korting kado pakket. Weet op dit moment niet wat ik moet doen. Ben op zoek naar een advocaat.
gr
Ik meld me aan. Ik heb zo'n korting kado pakket. Weet op dit moment niet wat ik moet doen. Ben op zoek naar een advocaat.
gr
ik doe graag mee met deze gez. op te zetten aktie.Ook grott gedupeerde van valse voorlichting en verzaken zorgplicht kortingkado
ook ik heb een helehoop van deze contracten.
Mijn zaak zit onder houben advocatenkantoor in Breda 0765223677
Neem contact op met [email protected] . Zij is bekend met de materie en is ook een van de kantoren die worden geadviseerd door payback.
Je zult waarschijnlijk wel allemaal zelf moeten procederen!!
Succes,
Wil
Mijn zaak zit onder houben advocatenkantoor in Breda 0765223677
Neem contact op met [email protected] . Zij is bekend met de materie en is ook een van de kantoren die worden geadviseerd door payback.
Je zult waarschijnlijk wel allemaal zelf moeten procederen!!
Succes,
Wil