LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CELEBRITYTHINGZ/ FASHIONVEILINGEN

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
shoppen

CELEBRITYTHINGZ/ FASHIONVEILINGEN

Ongelezen bericht door shoppen »

celebritythingz, het lijkt mooi, de prijzen zijn normaal, maar ze hebben artikelen die hier niet te koop zijn
ik heb in maart laarzen besteld, de levering ging lang duren, de bestelling kon geanulleerd worden, dat heb ik gedaan
het bedrag van 400 euro zou binnen 30 dagen retour worden gezonden

nou ja je raad het al, nog niets ontvangen
ze hebben een keer een mailgestuurd met excuus en dat de betaling eraan kwam
dus niet
ik ben in staat om er met een groepje heen te gaan, via hun kvk nummer is het adres te achterhalen
zou daar niets kopen dus!
kijk maar eens op trustpilot, allemaal negatief, wat er positief staat is van hunzelf

shoppen

Re: CELEBRITYTHINGZ/ FASHIONVEILINGEN

ik heb wel een adres gevonden,
in alkmaar

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik heb even ge-google-d en via de SIDN dingen nagezocht:

Van de SIDN info:
Domeinnaam fashionveilingen.nl
Status actief
Houder [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Realtime Register
Technische contactpersonen [email protected]
Datum registratie 2010-03-08
en
Domeinnaam celebritythingz.nl
Status actief
Houder [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Realtime Register
Technische contactpersonen [email protected]
Datum registratie 2008-10-13
Opgezocht per vandaag. Let op Celebritythingz - die staat 'actief'.
Maar - dan vind ik via Webshop Keurmerk deze info:
http://www.keurmerk.info/winkel_detail. ... 8&hfst_id=
Contactpersoon [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Adres (adresgegevens)
Postcode (adresgegevens)
Plaats Alkmaar
Telefoon (adresgegevens)
Fax
Email [email protected]
Website http://www.celebritythingz.nl
BTW nr NL059446948B01

KvK nr 37147939
Omschrijving OPGEZEGD
Mischien kan je hier wat mee. In ieder geval zou je, als je nog steeds je geld niet hebt, kunnen overwegen om met deze gegevens aangifte te doen - want wel incasseren en niet leveren is oplichting / diefstal.
En, aangezien het lijkt alsof het bedrijf is opgezegd - zou het betekenen dat ze niet geregistreerd handelen - en dan is een melding naar de FIOD ook een interessante optie.

Stuur deze persoon anders een link naar dit forum - en geef haar een laatste waarschuwing - anders volgt aangifte. En, een overschrijving (met spoed) kan binnen een halve dag geregeld zijn - dus men heeft geen excuus.

shoppen

ik wilde even doorgeven hier op het forum, dat er een misverstand was
het blijkt dat ik een ander banknummer heb doorgeven, als waarmee ik betaald had
daarom kon het systeem van celebritythingz de betaling niet retour boeken
inmiddels is alles netjes opgelost en heb ik vriendelijke emails( ondanks mijn boosheid) van hun ontvangen.
inmiddels heb ik het bedrag netjes op mijn rekening retour gekregen

mailin

Ongelezen bericht door mailin »

Ik ben zelf klant bij Celebritythingz en heb er al een paar keer besteld.
Ik word er altijd via de mail vriendelijk te woord gestaan en op de hoogte gehouden van mijn bestellingen.
Bij mijn weten bestaat de webwinkel nog steeds, dus het "advies" cq "opmerking"van guardian dat ze niet geregisteerd zouden handelen omdat het lidmaatschap met keurmerk is opgezegd is een voorbarige conclusie en berust niet op kennis.
Fijn voor shoppen dat het opgelost is,....ik had ook niet anders verwacht.

Celine.

Ongelezen bericht door Celine. »

Shoppen, bij mij precies hetzelfde verhaal. Op een gegeven moment heb ik ook maar gemaild dat ik mijn geld terug gestort wil hebben, een bedrag van 434 euro. Toen kreeg ik opeens wel direct een mail terug, dat mijn mail binnen 2 dagen met de zakelijke mail beantwoord zou worden. Dit is alweer 2 weken geleden en ik heb nog niks teruggehad. Heb maandag weer een mailtje gestuurd en ook deze is niet beantwoord. En dan te bedenken dat de bestelling in april al binnen had moeten zijn. Mij werd ook verteld dat de bestelling binnen was en ik gecontacteerd zou worden wanneer het verzonden zou worden.

We zitten nu in juni, dat is toch niet normaal?? Ik ben blij dat het bij jou uiteindelijk wel goed is gekomen, maar zelf heb ik het idee dat ik echt word opgelicht en naar mijn geld/spullen kan fluiten, aangezien ik wel hetzelfde rekeningnummer heb doorgegeven.
Laatst gewijzigd door Celine. op 11 jun 2010 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Guardian72
Contacteer:

mailin schreef:Bij mijn weten bestaat de webwinkel nog steeds, dus het "advies" cq "opmerking"van guardian dat ze niet geregisteerd zouden handelen omdat het lidmaatschap met keurmerk is opgezegd is een voorbarige conclusie en berust niet op kennis.
Fijn voor shoppen dat het opgelost is,....ik had ook niet anders verwacht.
En hoe verklaar je dan het webkeurmerk:
KvK nr 37147939
Omschrijving OPGEZEGD
Doorgaans is dit, zeker tegenwoordig met veel nepwebsites danwel oplichters - een niet zo heel goed teken.

Wel goed om te horen dat het opgelost is - en dat men ook boze klanten goed behandeld.

En - voorbarige conclusie zonder kennis - mijn bewijs staat op de link die bijgevoegd is - dus hoe je erbij komt dat er geen kennis is - dan moet de webshop die site/pagina aan (laten) passen.

DewiDewi

Ongelezen bericht door DewiDewi »

Het zou toch kunnen dat de webshop zelf het keurmerk heeft opgezegd.
Volgens mij hangt daar een behoorlijke prijskaartje aan.

De webshop bestaat al geruime tijd. Idd soms duurt bestellen lang, maar dat komt omdat ze in het buitenland besteld en dat kost nog wel is meer tijd denk ik dan.

Maar ze zou wel haar communicatie kunnen verbeteren want als ik het hier zo lees, gaat dat niet goed en tja dan krijg ie ongeruste mensen.

Guardian72
Contacteer:

Mailin was vlot met zeggen dat ik onjuiste info gaf - maar traag met uitleggen waarom.

Ik blijf er dus bij - er is iets niet helemaal koosjer. En totdat gedupeerden zelf aangeven dat alles naar volle tevredenheid is opgelost is ook dit een webshop die predikaat krijgt "liever elders kopen"

Chic

Ongelezen bericht door Chic »

Ik heb iets langer dan een maand geleden spullen besteld via celebritythingz, had ze beter eerst even kunnen googelen. Op het moment van bestelling had ik binnen een paar uur antwoord terug, goeie service denk je dan. Na de 12 werkdagen levertijd, kreeg ik een mailtje dat ze de bestelling aankomende week zouden ontvangen en dat ik dan bericht zou krijgen, nu inmiddels weer een week later heb ik nog niks gehoord... Ik heb nu m'n advocaat ingeschakeld maar heb nog geen bericht gehad... Hebben inmiddels de gedupeerden hier hun geld terug gekregen?

mv75

Ongelezen bericht door mv75 »

Ook ik heb helaas met deze oplichters te maken!!

Gaat gelukkig slechts om een bedrag van 60 euro, maar dan nog.

Heb 03 juli 2010 slippers besteld en deze waren eind augustus nog niet geleverd, dus heb ik deze bestelling geannuleerd. Na vele mails kreeg ik eindelijk een bericht terug waarin stond dat:

Bevestiging Bestelling GEANNULEERD

> Payment verified by mollie iDEAL system.
> Consumer Account no.: P007353593
> Het aankoopbedrag staat binnen 8 werkdagen op tegenrekening

Tot op heden is deze 60 euro niet door hen teruggeboekt (Binnen 8 dagen zou betekenen uiterlijk 23 september!) en heb ik al een mailtje of 10 naar hen gestuurd met een claim.

Niemand thuis.

Nooit hier iets meer kopen is mijn advies. Koop zelf regelmatig online kleding en dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Samen een aangifte doen?

mv75

Ongelezen bericht door mv75 »

Ongelooflijk, maar heb hen gisteravond gemaild plus de link van dit forum doorgeven en vanmorgen een antwoord!
Geld is op mijn rekening. Hopelijk werkt het ook voor jullie! Succes!

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Off-topic berichten zijn verwijderd door de Moderator. (De berichten gingen over een persoon i.p.v het bedrijf.) Ook persoonsgegevens zijn verwijderd, want dit is tegen onze gedragsregels.

Debsel86

Ongelezen bericht door Debsel86 »

TROS Radar schreef:Off-topic berichten zijn verwijderd door de Moderator. (De berichten gingen over een persoon i.p.v het bedrijf.) Ook persoonsgegevens zijn verwijderd, want dit is tegen onze gedragsregels.
Mooi is dat. Ik begrijp helemaal dat het niet de bedoeling is om een persoon zwart te maken. Maar ik, en velen met mij, heb hier toch echt een "normaal" bericht gepost waaruit mijn ongenoegen richting deze winkel blijkt. (Volgens mij wordt hier een beetje te veel gecensureerd :shock: )
Ik heb op 9 febr 2010 Uggs besteld maar nooit gekregen. Talloze beloftes dat ik geleverd zou krijgen tegen 50% korting (dat houdt de klant wel even zoet) vanwege de lange levertijd of mijn geld terug zou krijgen. Ik moet wel overal zelf achteraan lopen want vanuit hun kwam geen bericht. Ik word overigens altijd netjes te woord gestaan in de mail of de chat. Maar praatjes vullen geen gaatjes. Ik ben nu al minstens 6mnd bezig mijn geld a €177,95 terug te krijgen, tot op heden zonder succes.
Wanneer ik mijn geld vrijdag niet ontvangen heb, zal ik aangifte doen bij de politie en een zaak opstarten bij de geschillencommissie. Dit is laagdrempeliger dan een rechtszaak en de kosten zijn veel lager. En dat ik de zaak ga winnen, is een feit.
Ik adviseer een ieder die ook problemen heeft met Celebritythingz, nadat je het natuurlijk op de normale manier niet opgelost krijgt, hetzelfde te doen.

Slvna

Ongelezen bericht door Slvna »

Geachte mevrouw / User SLVN,

De redactie van Tros Radar heeft niets voor niets uw berichten verwijderd. Wij hebben uw gegevens opgevraagd. Daaruit blijkt dat u nooit een aankoop bij Celebritythingz heeft gedaan.

''Trosradar geeft aan dat dit topic over het bedrijf dient te gaan''

De desbetreffende persoon die deze firma heeft opgericht heeft al een lange periode geleden het bedrijf verkocht.

Wij zijn de nieuwe eigenaren en betreuren deze situatie.

Echter kunnen wij niet veel aan uw kwestie doen.
Dit dient u intern of met Marktplaats af te handelen.

Wij vragen u daarom met klem deze actie te staken en de firma Celebritythingz erbuiten te houden.

u bent ten alle tijden vrij gegevens op te vragen bij de KVK. Wellicht beschikt u over oude informatie.

u had alvorens deze kwestie wellicht een betere research kunnen doen, dit had een hoop ellende kunnen besparen.

Vandaar de beslissing van Tros Radar.

Trosradar verwijderd niets voor niets reacties. Ze zijn erg redelijk.

Ik hoop u voldoende opheldering gegeven te hebben.

Mocht u problemen hebben met de vorige eigenaresse dan dient u zich tot haar te wenden.

Wij verwachten dat u zelf het initiatief neemt voor het verwijderen van uw reactie.

Wij wensen u verder veel succes toe.

Met vriendelijke groet,
Ivar Joseph

??????????????????????????????????????????????

Debsel86

Ongelezen bericht door Debsel86 »

Bericht verwijderd door mijzelf
Laatst gewijzigd door Debsel86 op 16 mar 2011 15:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Guardian72
Contacteer:

Slvna schreef:Geachte mevrouw / User SLVN,

De redactie van Tros Radar heeft niets voor niets uw berichten verwijderd. Wij hebben uw gegevens opgevraagd. Daaruit blijkt dat u nooit een aankoop bij Celebritythingz heeft gedaan.Ivar Joseph

??????????????????????????????????????????????
Als dit inderdaad waar is - dan is de Tros toch behoorlijk de fout ingegaan.
Persoonlijke gegevens verstrekken aan iemand - zomaar - omdat men zegt namens een bedrijf te handelen??

Daarnaast - overname of niet - de verplichtingen van een BEDRIJF zijn op dat bedrijf, niet op een persoon - dus bij een overname horen ook de verplichtingen zoals openstaande bestellingen.

(en ja - ik weet dat de reactie uit februari is - maar ik zie deze nu pas - sue me)

Slvna

Ongelezen bericht door Slvna »

Het is ook onzin. want hoe kunnen ze mijn gegevens navragen
als ik op dit forum alleen een gebruikers naam ,misschien wel nep naam gebruik en een email adres.
wat ook niet van mij hoeft te zijn.
Ik heb het idee dat dit afschrikken is van de persoon zodat niemand meer op dit forum praat.
Er zijn ook geen berichtjes meer geplaatst sinds die tijd ,beetje verdacht?
denk dat iedereen zon nep mailtje heeft gekregen als ik.

Groetjes

anna25

Ongelezen bericht door anna25 »

Beste allemaal,

Geloof mij, met Celebritythingz moet je nooooit in zee gaan!!
Btw belachelijk dat hier die berichten verwijderd worden, ze kunnen beter Celebritythingz eens checken dan de mensen die daar dan wel of niet een aankoop hebben gedaan!
Wat zou je zelf doen als je iemand op wilt lichten, doodleuk zeggen dat die mensen WEL iets gekocht hebben, maar dat je gewoon geen zin hebt om het geld retour te geven??
Dit bedrijf opereert of opereerde ook op Marktplaats! En zeggen dat het bedrijf verkocht is, voor wat een appel en een ei ofzo? Dat bedrijf is niks waard, denk eerder dat het een leugen is, zodat men denkt dat er niks meer te halen valt! In de realiteit als een bedrijf verkocht wordt, is dat incl debiteuren en crediteuren!
Ik kom graag in contact met mensen die hier ook de dupe van zijn geworden!

Met vriendelijke groet,

Anna

Lelies

Ongelezen bericht door Lelies »

Ik heb ook een order geplaatst bij Celeb Jewels. Het ging om het sieradenmerk Parfois wat ze nu verkochten. Deze order heb ik in februari geplaatst en nog niks ontvangen. Ze kwamen elke keer met smoesjes dat het er volgende week zou zijn. Gelukkig heb ik maar de helft vooruit betaald maar is evengoed nog een hoop geld. Vorige maand heb ik gezegd dat het mij nu te lang duurde en dat ik mijn geld terug wil hebben. Ze gingen hiermee akkoord en zou het binnen 5 werkdagen teruggestort krijgen. Ik zit nog steeds op mijn geld te wachten en ze reageren ook niet meer op mail en telefoontjes.
Het blijkt dus ook dat ze helemaal geen vertegenwoordiger is van het merk Parfois. We hebben contact opgenomen in Portugal met dit merk en ze kennen haar niet en hebben geen 1 vertegenwoordiger in Nederland. Ze gaan een rechtzaak aanspannen tegen haar. Zelf heb ik ook aangifte gedaan. Ik hoop dat hier iets aan gedaan gaat worden en dat ik toch nog mijn geld terug krijg.

Gesloten