LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bij 3 zakken M&M, Maltesers,Marsplanets gratis Pathe kaartje

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
arjanv

Bij 3 zakken M&M, Maltesers,Marsplanets gratis Pathe kaartje

Ongelezen bericht door arjanv »

zag vorige week in de supermarkt een actie van Mars.
Bij 3 zakken M&M's, Maltesers of Mars planets gratis Pathe bioskaartje.

Ik wilde eigenlijk 2 zakken m&m's kopen, maar bij 1 za meer kopen zou je een bioscoop kaartje krijgen.
Dus ik 3 zakken gekocht, thuis naar internet om de codes in te vullen zijn de kaartjes op!!!!!!

hoe kan je een op=op actie maken met een max aantal kaartjes maar wel op elke zak die je ergens kan vinden de actie sticker erop!!!
en de actie duurdt zelfs nog tot eind april!

Ik vind het pure oplichting.

Biscuit

Re: Bij 3 zakken M&M, Maltesers,Marsplanets gratis Pathe kaartje

Ongelezen bericht door Biscuit »

arjanv schreef:zag vorige week in de supermarkt een actie van Mars.

Ik wilde eigenlijk 2 zakken m&m's kopen, maar bij 1 za meer kopen zou je een bioscoop kaartje krijgen.
Dus ik 3 zakken gekocht, thuis naar internet om de codes in te vullen zijn de kaartjes op!!!!!!

hoe kan je een op=op actie maken met een max aantal kaartjes maar wel op elke zak die je ergens kan vinden de actie sticker erop!!!

Zelf ken ik de actie niet, maar een "op = op actie" geeft het eigenlijk al weer: zolang de voorraad strekt. Als er een enorme run op het aanbod is geweest, dan loop je grote(re) kans om mis te grijpen. Wellicht is de actie al bijna een half jaar geldig, dan kun je verwachten dat het nu in de laatste 2 maanden "op" is. Als het pas net deze maand is gelanceerd, dan is het wel erg snel gegaan en ben ik het met je eens dat het een teleurstelling is, maar dan nog blijft het een "op = op actie"... :wink:
Troost je met de gedachte dat je toch al van plan was om in ieder geval 2 zakken te kopen, die derde komt ook wel op! :wink:

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@

Advies: je zou jouw ervaringen ook kunnen melden aan de TrosRadarRedactie. Wellicht kunnen de dit dan aan de kaak stellen in het TV-programma.

Maxiem.

arjanv

Ongelezen bericht door arjanv »

Biscuit schreef:
arjanv schreef:zag vorige week in de supermarkt een actie van Mars.

Zelf ken ik de actie niet, maar een "op = op actie" geeft het eigenlijk al weer: zolang de voorraad strekt. Als er een enorme run op het aanbod is geweest, dan loop je grote(re) kans om mis te grijpen. Wellicht is de actie al bijna een half jaar geldig, dan kun je verwachten dat het nu in de laatste 2 maanden "op" is. Als het pas net deze maand is gelanceerd, dan is het wel erg snel gegaan en ben ik het met je eens dat het een teleurstelling is, maar dan nog blijft het een "op = op actie"... :wink:
Troost je met de gedachte dat je toch al van plan was om in ieder geval 2 zakken te kopen, die derde komt ook wel op! :wink:
ja dat snap ik ook wel op=op maar dit is pas de tweede maand van de actie.
als je weet hoeveel kaartjes heb dan weet je toch ook hoeveel actie stickers je op de verpakkingen moet plakken? iets meer snap ik ook wel.
ik krijg alleen de indruk dat er bv. 100 kaartjes zijn en ze 100.000 actie stickers hebben verspreid.
die 3de zak komt wel op, daar gaat het niet om. ik ben helemaal geen zeurpiet, maar ik heb er geen goed gevoel over deze actie. en dat ze dit gewoon met opzet doen, om jou die derde zak te laten kopen.

ik vind het gewoon geldklopperij (dikke punt)

tiepmiep

Ongelezen bericht door tiepmiep »

ik vind het moeilijk doen om niets.

Logisch dat ze het op meerdere zakken drukken, aangezien er ook genoeg mensen niet aan die dingen mee doen en toch 1 zak kopen in plaats van 3.

Soms loopt een actie slecht en soms heel goed.

Op = op en jammer dan..

Gesloten