LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met logokids.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Chantal75

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door Chantal75 »

Ik heb in oktober 2010 aangifte gedaan tegen deze mevrouw, maar tot op heden nog niets vernomen van de politie.
Ik zal dit binnenkort eens navragen bij ze...

mvanefferen

Ongelezen bericht door mvanefferen »

Het meldpunt internetoplichting is inderdaad van Marktplaats en kan niks tegen logokids doen. Maar....

Sinds afgelopen zaterdag bestaat de fraudehelpdesk. Hier kun je gevallen van (mogelijke) fraude en oplichting melden. Er wordt dan namens jou aangifte gedaan. Ik heb de aangifte zojuist ingevuld en ben benieuwd.
http://www.fraudehelpdesk.nl

Wordt vervolgd...

BarbaraB

Ongelezen bericht door BarbaraB »

Hallo allemaal,
Even een update: in oktober 2010 heb ik een armband besteld bij dutch-gifts.nl en deze nooit ontvangen - eigenaresse reageert niet op belletjes, mails etc. Inmiddels zijn we een half jaar verder en er is niets gebeurd, sterker nog: ze heeft opnieuw mensen kunnen oplichten! Deze sites moeten uit de lucht! (ze verkoopt ook onde logokids.nl) Ik heb melding gedaan bij bovengenoemde instantie, misschien dat zij wél actie gaan ondernemen!
Groeten van Barbara

Kiki123

Ongelezen bericht door Kiki123 »

Helaas, bestaat deze website nog steeds en wordt er nog steeds opgelicht. Bestelling gedaan (op http://www.dutch-gifts.nl/) en betaald maar deze is nog steeds niet verzonden. Op e-mail en telefoon wordt niet gereageerd en als ik op de kvk site op het kvk nummer zoek dan wordt er niks verzonden. Inmiddels ook aangifte gedaan.

evhooff

Ongelezen bericht door evhooff »

Ik kan de sites niet meer vinden.....

Kiki123

Ongelezen bericht door Kiki123 »

Sites zijn inderdaad uit de lucht en alle mail komt ook terug. Ik kan dus fluiten naar mijn geld en armband. Gelukkig kunnen ze niet meer mensen oplichten (tenzij ze inmiddels onder een andere naam verder zijn gegaan...)

iemand5

Ongelezen bericht door iemand5 »

Kiki123 schreef:Sites zijn inderdaad uit de lucht en alle mail komt ook terug. Ik kan dus fluiten naar mijn geld en armband. Gelukkig kunnen ze niet meer mensen oplichten (tenzij ze inmiddels onder een andere naam verder zijn gegaan...)
De kvk inschrijvingen zijn er ook niet meer.
Deze mevrouw heeft inmiddels ook een zaak gehad wat ze is zeep heeft genoemd. Dit stond ingeschreven onder is home.
Zij heeft, zoals bij meerdere mensen inmiddels bekend is, met dit "bedrijf" ook de nodige praktijken uitgehaald die het daglicht niet kunnen verdragen.
Dmv dit bedrijf en andere webshops heeft zij verschillende mensen gedupeerd en voorgelogen en zoals ik lees ook opgelicht.
Alleen heeft deze mevrouw geen last van wroeging of spijt.
Het enige advies wat er gegeven kan worden is zoek naar een manier om wel aangifte of melding te kunnen doen.
Zij deinst niet terug om welke maatregel maar te gebruiken zonder scrupules om iemand op te lichten en vervolgens te laten zwemmen.
Zij leeft op het randje van de wet en komt er keer op keer mee weg.
Wat erg jammer is, is dat Tros zelf hier nog niet mee aan de slag is gegaan.
Onder het kleine puntje ijs, aan gegevens wat hier in dit forum genoemd wordt, zit een behoorlijke ijsberg.
De informatie is niet moeilijk te verkrijgen en een heleboel mensen zullen opgelucht zijn als zo iemand een keer een koekje van eigen deeg zou krijgen.
Nog niet eens uit vergelding....Maar meer uit het feit dat er in ieder geval een keer aandacht aan geschonken wordt.
Meer dan alleen een op een forum.
De krant zal waarschijnlijk ook erg blij worden van zo'n "persoonlijkheid".
De hoop dat deze mevrouw gaat bedenken dat het beter is om haar schulden te vereffenen en de mensen schadeloos te stellen spreek ik hierbij uit. Ook een excuus zal niet misstaan.

Gesloten