Wij,gezin met 4 opgroeiende kinderen, zijn ook slachtoffer geworden
van SpaarSelect. Wij hebben 5 producten inclusief gewerkt met de overwaarde van het huisenz. Contract is contract maar de valse ,verkeerde, en verdraaide voorlichting deels ook verzwegen, hebben ons de das omgedaan. Van 1 loon betalen wij maandelijks 550 Euro aan Dexia vanaf vorig jaar mei. De bedragen worden in de toekomst alleen maar groter. Dit is na veel verdriet en slapeloze nachten niet meer op te brengen . Ons vooruitzicht is dat wij minimaal
6 jaar dit bedrag moeten gaan betalen. Niet te vergeten de grote bedragen die al voorgeschoten zijn.. Wij zijn aangesloten bij Pay-Back, en stichting Leaseverlies, maar zie nog geen oplossing. Een advocaat
kunnen wij zeker niet betalen, maar misschien is hij wel de enige oplossing, en moeten wij kosten wat kost van deze problemen af zien te komen. Wie weet raad, wij komen er zelf niet meer uit.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NOODKREET
Re: NOODKREET
Ben jij in mei 2003 nog in zo'n produkt gestapt??? Dan ben je wel erg dom. Hoe heb je dat nu kunnen doen! Las je geen krant of keek je geen tv.
Het lijkt mij dat je met alle info die nu bekend is wel een beroep op vernietigbaarheid van het contract kunt doen, als het nu niet op een forse winst staat natuurlijk.
Ik vind het een raar verhaal...
Het lijkt mij dat je met alle info die nu bekend is wel een beroep op vernietigbaarheid van het contract kunt doen, als het nu niet op een forse winst staat natuurlijk.
Ik vind het een raar verhaal...
Nou Gast, daar zeg jij wat!Juist als je in mei vorig jaar in een dergelijk product was gestapt was je slim bezig geweest. Toen stond de AEX op 280, nu op 350 (ongeveer). Als je toen E 20000 geleased had stond je nu al op zo'n 25000 rentekosten 115 E per maand. Uitbetaling meer dan 5000, laat staan hoe de beurs over 2 jaar staat, zelf denk ik tegen de 500 pnt. Dus de w3vd was juist heel gunstig om vorig jaar af te sluiten, helaas was hij toen niet meer te koop...
Ik denk dat bovenstaande gedupeerden te maken hebben met een product waar ze eerst voor hebben ingelegd en dat nu het depot leeg is en ze maandelijks de rente-lasten moeten ophoesten.
Ik denk dat bovenstaande gedupeerden te maken hebben met een product waar ze eerst voor hebben ingelegd en dat nu het depot leeg is en ze maandelijks de rente-lasten moeten ophoesten.
avb,
waar woon je, er zijn wel advocaten die met toevoeging werken, hebben wij nl ook.
dat kost je dan eenmalig een bedrag en alles loopt via de advocaat.
succes
waar woon je, er zijn wel advocaten die met toevoeging werken, hebben wij nl ook.
dat kost je dan eenmalig een bedrag en alles loopt via de advocaat.
succes
Hallo AvB,
Neem z.s.m. contact op met de stichting Leaseleed, die is er speciaal voor Spaar Select / Dexia gedupeerden met een overwaarde effect. Zij zijn op dit moment in gesprek met Dexia om tot een schikking te komen, mocht dit niet lukken dan volgt een rechtzaak. Misschien kun je je daar nog aanmelden!
Veel sterkte toegewenst !
http://www.leaseleed.nl[/url]
Neem z.s.m. contact op met de stichting Leaseleed, die is er speciaal voor Spaar Select / Dexia gedupeerden met een overwaarde effect. Zij zijn op dit moment in gesprek met Dexia om tot een schikking te komen, mocht dit niet lukken dan volgt een rechtzaak. Misschien kun je je daar nog aanmelden!
Veel sterkte toegewenst !
http://www.leaseleed.nl[/url]